Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.06.2006 19:48 - Скърцам със зъби
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2212 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Или поне с тези, които са ми останали в устата.

Така лелеяните от мен и младежа тениски все още са някъде между хорицата от сайта и нашия офис.

Любезният младеж, който се свърза с мен по телефона в четвъртък, ми разясни, че поръчката ми ще бъде изпълнена в петък или най-късно в понеделник ( т.е днес).

За да не бъда гаден клиент, съм длъжна да кажа, че във формата за регистрация в сайта пише, че пратката в рамките на София пристига за пет работни дни, без да се споменава за устните обещания на оператора.

 
Някак си обаче моето търпенийце почна да свършва. Днес за малко не попитах девойката от пицарията дали случайно някъде между пицата с шунка за програмистите и със сирене за един от анализаторите не се крият и две тениски

Освен това на всяко звънване на офисната врата скачах все едно чакам да влезе Кристиано Роналдо ( който се оказа, че ще се жени, но за това ще се оплаквам след малко).

Та, накратко- вече е понеделник вечерта, аз още нямам тениски и почвам да скърцам със зъби. Тържествено обещавам, че ако не си получа тениските до четвъртък, в петък на младежите ще им се иска да са ми донесли тениските на крака у нас. Точка. Казах.


Тагове:   зъби,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. angel - Само така!
12.06.2006 19:58
Позови се за Закона за защита на потребителите и поискай да ти възстановят сумата в двоен размер. Защото имаш право! И аз казах!

Успех де... :)
цитирай
2. estrella - Хубавото е
12.06.2006 20:06
че без доставка няма пари за тях:) Иначе нямаше да се навия НИКОГА!:)
цитирай
3. angel - И това е нещо...
12.06.2006 22:06
Проверих къде съм учил за правото да получиш два пъти размера на платената сума и го открих - в Закона за задълженията и договорите се предвижда, че когато си платил капаро и не ти доставят стоката или не ти изпълнят услугата ти дължат капарото в двоен размер:

"Ако задължението не е изпълнено от страната, която е получила задатъка, дру гата страна при отказ от договора може да иска задатъка в двоен размер".

Но твоят случай не е такъв, значи просто можеш да се откажеш при желание... :) Все пак стискам палци!
цитирай
4. iconata - Като допълнение към "стискам зъби "
14.06.2006 07:04
Ако имаш телефония номер на оператора, просто го
насоли така както ти си знаеш при това обстоятелство,ако все още не си получила тениската си. Успех!!
цитирай
5. darkanion - :):)
16.09.2007 00:46
а книгите, които си купувах винаги излизаха в петък, и понеже събота и неделя пощите не работят, си получавах книгите вторник-сряда-четвъртък (-петък).. :) ама все идваха де..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715358
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915