Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.07.2006 23:20 - Затлъстявайте на воля!
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7598 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Точно такова е посланието, поне според мен, на три реклами ( може и да са повече), които в последно време ме изкарват от нерви.

И трите реклами изтъкват предимствата на показания продукт пред спортуването. Оп, четири са рекламите, сега се сетих.

Ето кои имам предвид: Кафе Вита голд или както там се пише; Крем за две минути на д-р Йоткер; Маргарин с фибри; радиорекламата на сокчетата Степ.
И в четирите реклами уважаемите Мислители-на-реклами дават следното послание: Хапнете ( пийнете) си от нашите продукти, това спортът е умряла работа.

Кое ще ме направи по-стройна- маргаринът, в който има транс-наситени мазнини, които са по-вредни за организма от тлъста пържола, измисленият разтворим Step, в който има само захар и боя или кафето, в което има бог знае какво, което ти подтиска апетита или има разхлабителен ефект?!!!???!!!

Не съм спортен тип, само дето ходя пеш, но тези дивотии просто ме вбесяват. Злоупотребяват с фантазиите на хората, че могат да седят на дивана и да са слаби.

НЕ става така. Просто не става. С такива "послания" участваме редом със САЩ, Германия и Франция в борбата за най-много затлъстели на глава от населението.

И след това идват булимията, анорексията, депресиите и празните погледи на 17-годишните момичета, които са "на диета".

В същото време в рекламата на сигурно вкусните кремчета на симпатичния д-р Йоткер девойките правят половината от упражненията, които гледат по телевизията, теглят една майна на инструктора и сядат да се натъпчат с много лесния за приготвяне крем.

Колко по-полезно за всички би било, ако посланието е нещо от сорта на "С малко упражнения и нашите продукти ще сте номер 1"?!!!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. holaray - На мен ми е любима тая за златното ...
28.07.2006 00:12
На мен ми е любима тая за златното чудо с чудото на бг попа Азис, много е убедителна :)
цитирай
2. mcmartin - Напоследък много ги псувам
28.07.2006 01:00
всичките реклами. Действат ми на нервите и не се сдържам. Като чобанин ги псувам...
"Бабо, какво виждаш?!" - виждам ти п...та, пе...с смотан!
"Сладкарница "Марети" - най вкусните броскети" - ... не знам броскетите имат ли майка ама..
Ох стига толкоз. Сменям канала!
цитирай
3. redhaired6 - **
28.07.2006 01:29
Мен пък ме трепят рекламите от сорта на Мезим Форте, морте и т.н., които все едно ти викат: "Я се понатъпчи още малко!". Премахвали тежестта в корема ... Значи, след като си положил солидно, НЕ ТРЯБВА ДА СПИРАШ ДА ЯДЕШ, а да дръннеш едно мезимче и ... да продължиш да плющиш! Просто чудесно ...
цитирай
4. avenue - това с рекламите
28.07.2006 08:33
на отслабващи средства наистина е гадничко. Мисля, че в САЩ са забранени, там се разчита основно на това някой диетолог да ти ги препоръча. Така трябва да е и тук, поне според мен ...
цитирай
5. uazi - В защита на рекламите....
28.07.2006 08:49
Не всички реклами са толкова зле. Рекламата на кремвиршите Леко с френската съпротива от "Ало, ало" е направо уникална. Мен поне страшно ме радва.
Иначе за другите реклами сте много прави...особено като видя стройния Азис и ми иде да го сртелям!
цитирай
6. celebrities - На Вита Голд рекламата е идиотска..
28.07.2006 10:05
..идеята е идиотска,участниците са идиоти ,направена е по идиотски начин и така....идиотска реклама.
цитирай
7. velvet - Мдаааа,
28.07.2006 12:07
то ако може изобщо да не спираш: малко кафе, малко филийки с маргарин, малко степ, малко каквото там има още, и айде отначало.... Ако можеше наистина да ги спрат! Ех, мечтиииии.....
Иначе няма нищо по-добро от мойта диета - спортната ;)))))
цитирай
8. noir - Това е нищо
28.07.2006 14:57
Аз съм твърдо против продукти като Coca Cola Light, който толкова много се рекламира и гледам, че народа го пие като луд... И бонбоните Solano - без захар, както и дъвките Orbit, разтворимите витамини ... да продължавам ли? Всичко това е наблъскано с АСПАРТАМ, който е в списъка с канцерогенни и опасни за човека вещества, но все още не е забранен. Води до мозъчни увреждания и проблеми с костите. Но народът пие наволя. А къде останаха дъвките Driol с ксилитол, която е най-здравословният подсладител?
цитирай
9. fiter - S interes
28.07.2006 23:48
izchetah za reklamite kakvi sa shtoto ne sum gi gledal.Da naistina sa me pitali,:ama kato v reklamata za... nali?A? Prevurtam kanala i minavam na sledvashtiq i sledvashtiq.Obshtuvaneto mi s TiVito e tova, ili po-skoro po-obshtuvam s distancionnoto zaradi reklamite i edni bezkrajni seriali....>>>chaoo i opitajte novite produkti na nqkoq reklama. Po dobre ne!!de.
цитирай
10. celebrities - Отгоре на всичко..
29.07.2006 10:47
Кока Кола Лайт е отвратна.Иначе винаги съм се възхищавала на техните реклами.Просто са мн добри:)
цитирай
11. dosheva - рекламата
02.08.2006 12:15
Аз наскоро забелязах, че рекламите са такива, към каквито хора са отправени. За това на Кока Кола light е тъпа рекламата. Защото само тъпак може да си купи три парчета пица и една кола лайт. Тва съм го виждала и съм се изумявала. А за рекламите за отслабване - много ми е мъчно, но познавам хора, които наистина пият хапчета и кафе "Вита голд" - и после хапват един чипс. Ама...тяхна си работа - да се спасяват.
цитирай
12. estrella - Ето това имам предвид
02.08.2006 15:09
не може да се разчита на това, че всеки ще си помисли самичък кое е полезно и кое- не. Има, за съжаление, податливи на влияние хора, и такива, които се възползват от това.
цитирай
13. darkanion - вярно казваш
16.09.2007 22:34
и то не замо накрая... ако няма спорт - никво отслабване.. освен ако и не яде човек нищо де, ама онова е нати-човешко, тъй че......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715785
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915