Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.08.2006 21:11 - Предписание
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1177 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това видях залепено на входната врата на кооперацията, в която живеем с младежа.

Предписанието беше адресирано до мен от община Лозенец и в него мило се обясняваше следното нещо ( цитирам):

При извършена проверка на 9.08. не се установи контакт с Вас ( пореден).

Посещението е във връзка с жалба номер еди-кой-си. с настоящето Ви се предписва в еднодневен срок от днес да се осъществи достъп до жилището Ви за оглед по повод жалба за теч у съседите.

Подпис на дамата, подпис на свидетел ( не беше никой от съседите, явно има професионални свидетели, които ходят в комплект с инспекторите от общината).

Историята с теча и жалбата на съседката ще я оставим за друг път, че там е мътна много историята, забъркани са много краясъци, неразбиране на законите и разклатена нервна система ( нейните, не моите такива).

Та за предписанието. Как се очаква аз да съм у нас в работен ден през работно време. Какво означава "В рамките на един ден"- че утре цял ден ще седя у нас и ще чакам госпожата да дойде ли? На шефа кво ще обясня?- Тука някаква жена иска да съм си у нас.

Толкова трудно ли беше да напише час, в който ще посети скромния ни и вече разбичкан дом?

Защо същата тази дама не остави някаква следа при предишните си посещения ( ако изобщо е имало такива), за да знам аз, аджеба, че някой иска да говори с мен, че има жалба и изобщо- влезли сме в архивите на общината.

Смешно ми е, наистина. Не можах да се ядосам даже. Утре ще й се обадя по телефона, ОТ РАБОТА и ще й обясня всички тези неща, които сега обяснявам на вас.

За съжаление не мога да вдигам качествени скандали. Ако някой не разбира от дума като човек, просто спирам да говоря с него и това е. Тази дама обаче ще види една страна от мен, която много малко, да не кажа никой, не познава.

Знам, че живеем в абсурдна държава, но това надмина всичко!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3706391
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915