Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.11.2006 18:46 - Един измит крак
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3185 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много обичам да ходя на лекар. Не обичам да съм болна, разбира се, най-ми е хубаво като ходя на профилактични прегледи.

И вие трябва да правите така - тва с профилактичните прегледи де. Могат да се открият разни неща в ранен стадий, които да излекувате бързичко и да си живеете живота.

Но да не се отплесвам.

Отивам значи днеска аз да си запиша личен лекар. Нов, на съседната улица. Всички баби от квартала ходят при него, той е на около 35 години и винаги има супер много хора при него.

Ох, пак щях да се отклоня за бабите и лекарите, ама няма.

Та отивам аз да се запиша при него, бях си забравила здравната книжка, не знаех името на предишния ми лекар, той ме пита дали вали силно на вън, аз чувам че казва грешно фамилията ми, повтарям му го, той се пули - класика.

Идва ред да ми прегледа крака.Т.е единия крак, аз си имам два, но само единия трябва да бъде прегледан.

Показвам си аз крачето, той взима една лупа и почва да го гледа. Крака ми.

В тоя момент се отваря вратата и една девойка от персонала на клиниката се показва. Ама така седи, на вратата и гледа лекаря с влажен поглед.

Нали си представяте гледката - аз с разкопчан ботуш, лекаря се надвесил над крака ми с една лупа и тя седи и го гледа влюбено.

Нищо не казах. Срещу любовта не трябва да се протестира.

Написа ми рецепта и накрая заръча: Този крак не го мий със сапун поне 3-4 дни.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. ady - Ами
23.11.2006 19:03
мий го с шампоанче, ако може. Ама само него другото не:)))
цитирай
2. bamby13 - :-)
23.11.2006 19:12
Moже и да се изживява като Бог...е поне в очите на кварталните бабички и появилото се ефирно създание в твое присъствие, вероятно е. :-) Та, не само със сапун, ами изобщо няколко дни да не го миеш крачето, но не като част от теропията. А като допир от Доктора....:-))))))
цитирай
3. estrella - Eee
23.11.2006 19:20
не, не, той не е секс икона. Т.е за мен не е. Приятен човек е, нищо повече. Но мисля, че бабите са му направили фен клуб. кики

А крачето не мога да го мия с нищо, само с вода ще го поливам.
цитирай
4. mexicanodecorazon - Хехех представям си каква гледка е ...
23.11.2006 22:28
Хехех представям си каква гледка е била. Докторчето в краката ти с лупа а девойчето стои на вратата и гледа влюбено.
А всъщност какъв е проблема с крачето ти?
цитирай
5. bambola - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9
23.11.2006 23:13
tova e ludia mi smiah :)
цитирай
6. estrella - За всички любопитни;)
24.11.2006 09:30
Имам алергия към изкуствени материи, някои видове сапуни и изобщо съм Принцесата от приказката за Принцесата и граховото зърно, ах ах.
цитирай
7. sashetu - хахаха
26.11.2006 12:20
Estrella мила, както казва една моя приятелка СъдбЪ :Рр
:)
Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698052
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915