Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.12.2006 00:25 - Среднощни размисли за съня (ми)
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2160 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не ми се спи. Пета поред нощ вече е 12 часа, а аз все още не съм си легнала. Хм.
Открих чара на висенето пред компютъра съвсем наскоро. Ама съвсем-съвсем наскоро.
От оня ден, откакто ни спряха кабелната за няколко дни. Когато към десет ми се доспа, правех нещо супер супер интересно и лягането някак си не ме привлече. Лягането без телевизор. Иначе заспиването на филм с дублаж съм издигнала в култ.
Дали фактът, че мога да си легна във всеки един момент и абсолютното отпускане, което ще усетя с това, ме кара да отлагам любимия момент още мъничко?
Утре ще се мразя поне до обяд.
Но пък недоспалите са чаровни. Практиката го е доказала.
Все още мое верою е, че вид на шестнайсе годишна се постига с много сън. И с други две тайни оръжия, ама те са тайни и няма да ги кажа. Като неписаното правило на "Е", което няма да напиша, защото е неписано.
И което нарушихме всички смело и все още не можем едни без други. Но това е друга тема.
За съня говорех.
Дали пък вече не е старческо безсъние?Ужасно - вид на шестнайсе годишна и старческо безсъние.
А дори не обичам да излизам.
Така или иначе вкъщи си имам всичко, от което имам нужда. Я се опитайте да си поръчате кафе в полунощ в някой бар.
Зациклих. Май е време да си лягам. Сънят помага против бръчки. Доказано е.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. piccola - хмм...
05.12.2006 00:39
така познато чувство...
не ще да е старческо:)
цитирай
2. killu -
05.12.2006 09:38
Е колко пъти съм осъмвал пред машината. Гадно е като се замислиш че си погубил толкова моменти във висенето пред някоя игра или прекомпилирането на някоя глупост. То обаче от спането няма смисъл според мен....
цитирай
3. lea - ха
05.12.2006 12:16
на мен много често ми се случва :) спи ми се и въпреки всичко стоя пред монитора да се дзверя. така съм изкарвала и до 3, а на сутринта съм като кукумявка o_o :D
цитирай
4. pakostinka - А какво по-хубаво
05.12.2006 21:31
от старческо безсъние и вид на 16-годишна. Ало тийнейджърите - насам, насам ;)
цитирай
5. outfaced - аз кат видя монитор и се разсънвам ...
10.12.2006 14:51
много пагубна работа. Само лееко да ме обгърне това синкаво сияние на пикселчетата и се оцъклям и мога да карам така до пълно изтощение или схващане, което ако не ми дойде навреме акъла в главата става някъде към 5:30 сутринта като вземе дас е разсъмва ... :-)

Ама гледам да се стаягам и да не се оливам вече (беше ми практика по студенстките години) ... сега само събота вечер може би :)

Хубавото на цялата работа е, че когато не мога да се разсъня сутрин, е достатъчно само да седна за 10мин. на компютъра и съм вече буден ... и също така понеже работата ми е на компютър, та не мога да заспа и там.


п.с. млийй, ама ти още телевизия ли гледаш ... аз забарвих какво е това, от как имам компютър :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712114
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915