Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.12.2006 20:52 - Рок-нова година
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2271 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ахат, БТР, ФСБ, Рони Дж. Дио - все такива образи ще пеят по площадите.

Да се чудиш и да се маеш. Ако седнем да броим колко души си падат по тая музика и по тия изпълнители, едва ли ще ги изкараме много.

Не че имам против музиката им, аз съм отраснала с нея, ама ми е много странно.

Обикновено да празнуват на площада ходят млади хора, които едва ли са били родени, когато ФСБ мятаха коси по следкомунистическите сцени.

Имам няколко предположения за избора на музикантите за новогодишните концерти из страната, но нито едно от тях не ми звучи празнично.

Както обичам да казвам, аз само си питам: Къде са Каризма, Мария Илиева, Графа, Руши ( той не е правил нищо от много време, но не пречи да изпее нещичко, ей така, заради ЕС), Део, Д2, Ъпсурт  и прочее?

Защо никоя от много вървежните попфолк икони няма да се появи да измучи Честита нова година? Не че ми липсват, но съм приела, че има хора, които им се радват.

Само питам, отговор не искам.


Тагове:   рок,   нова,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. wildroses - Аз подкрепям
30.12.2006 21:16
избора за изпълнителите и доколкото знам доста хора биха отишли и до Каварна.
Посланията на песните им са мн истински.
Keep rocking, както се казва :)))
цитирай
2. анонимен - ДК:..
30.12.2006 22:23
Радвам се, че Д2 няма да са във Варна !:)))

И съжалявам, че изпускам Дио..
И Ахат, примерно :)
Щото за Муши и компания няма да си мръдна и кутрето да ида.
цитирай
3. minako - ^_^
30.12.2006 22:28
А защо не Васил Найденов, Лили Иванова, Щурците, Сигнал... защо фолкпевиците дето само гледат коя повече плът да покаже... Мноого са смешни, дори бих казала и жалки... /знам че много хора ги харесват- нищо лично :) / но не е някакси прилично да влезем в ЕС и Амет да пее ;) или любимата Ивана :) Нека има БЪЛГАРСИ ПЕСНИ не крадени гръцки, турски и сръбски... това е моето мнение :))) Весело посрещане на Новата Година :)
цитирай
4. estrella - Аз също
31.12.2006 10:36
нямам против, не ме разбирайте погрешно. Но контраста между певците, за които се говори цяла година и тези, с които ще посрещнем следващата, ми се стори фрапиращ:)
Весело посрещане на всички:)
цитирай
5. leftismer - С които влязохме в...
03.01.2007 17:52
... Вършавския договор, с тях влязохме и в ЕС. Срамота!

А който ми твърди че динозаврите не ползват чужди песни за подложка, ще имат да взимат (особено феновете на ФСБ)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712803
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915