Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.02.2007 21:15 - Пет неща, които не знаете за мен
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2797 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2007 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Под напора на настоятелни приятелски души и с опряна чиния с тиква в главата, видях се принудена да напише пет от нещата, които не знаете за мен.

1. Не обичам тиква

Мразя я още от детската градина. Не разбирам разказа на Елин Пелин "Печена тиква". Не проумявам как някой може да иде на оня свят само защото му се е ядяла тиква. Печена тиква. Бьорк, както казват французите. (Означава "гадост" и няма нищо общо с певицата).

И представете си ужаса, който изпитвам всяка есен, във всяка есенна сутрин, когато вървя по Графа, а минути преди мен е минал един симпатичен чичка с една огромна дървена талига с печена тиква, която продава в градинката на Св. Седмочисленици!

Обмислям да го съдя за физически тормоз, защото аз физически не понасям тиква. Ама хайде стига с тая тиква, че ми стана гадно.

2. Споря с телевизора

Особено с водещите на новини и на сутришните блокове. Любимци са ми Лора Крумова и Бареков. Крещя им. Не знам дали ме чуват, но мен ме успокоява.

3. Не съм се качвала на Витоша

Никога. Макар баба да живееше тук и като малка да й идвах на гости всяко лято, макар сега да живея тук и прозорците ми да гледат натам, аз не съм се качвала на Витоша никога.

Моля, изчакайте да приключа поста и тогава хвърляйте кой каквото има под ръка.

4. В момента гледам "Стани богат" с Део и Лора ( Ха, ей това никой не го знае).

Много харесвам Део. И Лора много я харесвам, но и мъничко й завиждам, задето пее "Не те искам, ти си пунта" без да бърка текста.

5. Исках да стана шофьор на ТИР, за да мога:

- да пътувам до припадък
- да пея на воля
- да спирам да си почивам нощно време по бензиностанциите. Имам фетиш към това. (Ето, даже нещата ми станаха шест, а не пет).

Както и предишния път, така и този ръкавици, шалове и шапки няма да хвърлям на никого, който се почувства вдъхновен, нека пише, не искам някой да ме мрази, задето съм го насилила виртуално.


Тагове:   неща,   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. starsailor - Точно преди 6 минути си го написала и ...
20.02.2007 21:26
Точно преди 6 минути си го написала и явно аз съм първия прочел го.Поправи грешката за Витоша.
цитирай
2. andreytcho - estrella :))))))
20.02.2007 21:35
ще те водя на Витоша, на пикник, на ливада, на брега на реката, и ще се на ... абе ти кажи да и ще ти хареса..... :))
цитирай
3. estrella - Андрейчо,
20.02.2007 21:36
не ме карай да пиша и седмото нещо, което не знаете за мен и което е близо 100 кила и 180 см високо НЕЩО...Иначе благодаря за милата покана:)
цитирай
4. nelly - хаха
20.02.2007 21:46
Да взема и аз да напиша моите 5 неща, та току виж някой ме поканил на ливади край реката..
Estrell-ке, ше те водя и на Витоша, и в Дупница и накрай света. И няма да ядем тиква, и аз не обичам:) Но това май всички го знаят..
цитирай
5. andreytcho - кой има мърсно подсъзнание, хванах тее !!!
20.02.2007 21:47
исках да напиша нахраня, ама ти заплашваш с чудовището от лох нес :(( сама на горе по пътеките !!!сама!!!
цитирай
6. andreytcho - нелчо освободи се едно местенце на моята ливада
20.02.2007 21:49
:))
цитирай
7. estrella - Андрейчо,
20.02.2007 22:00
не можеш да ме виниш. Посочи ми един твой пост от последните шест, в които не говориш за ... хм... нахранване?;)
И не говоря за чудовището от Лох Нес, моля, моля. Да не викна отвън да се разберем като мъже.
цитирай
8. andreytcho - мноо си чувствителна
20.02.2007 22:10
остави го мъжа сам да се защитава :))

е как бе последните 3 нямат .......
цитирай
9. анонимен - Когато започнеш да говориш с героите от
20.02.2007 22:11
сапунените сериали, тогава е зле...
Много обичам вАрена тиква с орЕхи и млЕко :-D
За Витоша - качи се, няма нищо лошо в това :-)

Поздрави
цитирай
10. estrella - Zlika,
20.02.2007 22:14
и аз съм чувала, че няма нищо лошо или поне хората не ги е срам да разказват за това... Ама на мен пътят ми е все на североизток... югът малко ми бяга...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3713143
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915