Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.03.2007 22:47 - Пак с пипер да поръся филия
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4482 Коментари: 16 Гласове:
0



Две филийки с масло и шарена сол. Това ям в момента. Да, късно е. Да, не е здравословно според някои.

Ама пък е толкова вкусно, бях забравила.

Толкова съм изморена от напудрени яденета, напудрени изречения и напудрени реакции, че аман вече.

Ето, изядох си филийките и вече нямам никакво желание да се ядосвам.

Днеска пак нерви хабих за нещо, за какво ли беше.... там си и остана.

Не съм яла черен хляб с шарена сол, защото татко е противник на здравословното хранене и у нас черен хляб нямаше.

Да, знам, че в песничката черния хляб не е заради фибрите му, а заради ниската му цена, но за това ще говорим друг път.

Мисълта ми беше за закусването с филийки с шарена сол. Следобедната закуска. След два часа покъртително здрав сън, дошъл след поредната глава от Ерих Кестнер.

Утре е събота, ден за чистене, посрещане на гости (това по изключение, най-не обичам в събота да идва някой), и няма отново да ми остане време да си поспя следобедно.

Ама и аз какво се глася да спя, като нямам все още следобедно одеяло. Имам някакви там бледи подобия, но те не са нито толкова меки, нито толкова шарени, колкото трябва да бъде всяко уважаващо себе си следобедно одеяло.

Следобедно одеяло е един от подаръците за рождения ми ден. Още не съм си го подарила.

Някой да знае къде се продават следобедни одеала?


Тагове:   пипер,   филия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sashetu - ъм..
02.03.2007 23:02
Искам да ти кажа самооо, че на мен тези филийки са ми любими => за най-вкусните! :) А още по-вкусни ми бяха на мен, когато някой друг ми ги правеше - мама, тате, баба, дядо. Разбира се, най-често дядо ми се връзваше на капризите все да ми прави да хапвам ;))
А одеало... то е ей тамм... до теб :рР
Скоро ще откриеш и чакам да пишеш за ТВОЕТО ново следобедно одеало.. :)
Поздрави :))
цитирай
2. estrella - Саше,
02.03.2007 23:09
няма одеяла, разбираш ли! Обиколих половин София, а моето одеяло го няма!
Истината е, че имам едно любимо при нашите, но то е любимо на цялата къща и синия ми влажен поглед не можа да размекне сърцето на татко и да ми го даде;)
И да, филийките са много по-вкусни, когато някой ти ги направи:)
цитирай
3. sunflower - :)))
02.03.2007 23:15
И аз много обичам да подремвам следобяд, макар че зимата май по-не го правя, защото повече мързелувам през деня. А лятото като се мотая по улиците цяла сутрин, спя мноооого сладко. :)))) Преди спяхме аз и детето, сега спя само аз. ... Малката и глава още не разбира какво изпуска! :))))
цитирай
4. estrella - Ще се вдъхновя
02.03.2007 23:18
и утре ще направя всичко възможно да подремна следобед. Ама как да избирам между следобедния сън и младежа. Мрън мрън. Що ли не си лягам вече?;)
цитирай
5. sunflower - :))))
02.03.2007 23:23
Айде лягай .... и утре обърни внимание на ... младежа!!! :))))
цитирай
6. estrella - Да!
02.03.2007 23:24
Трудно ще ми е да го накарам да легне да поспи и той следобед, ама знае ли човек, може и да успея. А ако после си намажем и по една филия с масло - ще считам деня за съвършен:)
цитирай
7. sunflower - Хаха ...
02.03.2007 23:27
... "да поспи"? :)))))
Лека нощ и на теб! :)
цитирай
8. sashetu - хаха :)
02.03.2007 23:34
Луда Естрея.. :))
Вземай младежа, гушвай го и нани-нани..:))
А за утре - утре ще му мислиш:)
цитирай
9. estrella - Боже!
02.03.2007 23:36
Ако сега успея да направя това, което ми казваш, Саше, ще се самообява за богиня;) Така се е забил в НФС, че чак да му завидиш.
А и то си има ред- първо трябва да се погърча на дивана пред телевизора;)
цитирай
10. sashetu - :))
02.03.2007 23:43
Хахахахаха :))
Ти можеееееш :Р
JuSt dO iT :pp
хахха, хайде направи го и утре аз ще те обявя за богиня :))
цитирай
11. estrella - Сърце
02.03.2007 23:47
не ми дава;) Той е нощна птица и в петък си му е денят, пардон, нощта за стоене буден. ;)
цитирай
12. sashetu - :)
02.03.2007 23:53
Ами тогава ще спиш самаааа :Р
Хах, колко съм лоша ;рр
А ако искаш с някой друг.. знам ли те :рР :)
цитирай
13. estrella - Ооо
02.03.2007 23:57
млък, пу пу. Виж сега, реда е следния- аз заспивам на дивана в странна поза - в смисъл, с очилата на носа, подпряна така, че да ми изтръпне ръката, завита с нещо, каквото и да е, значи - спя.
Идва време той да си ляга. Започва да ме буди. Аз ставам, минавам през банята, почти стигам до леглото и чувам "Естрелче, хайде ставай от тоя диван, време е да си лягаме".
Тогава вече аз се събуждам наистина, намушквам си един бонбон в устата и се довлачвам в полусънено състояние до целта. ;)
цитирай
14. sashetu - :))
03.03.2007 00:13
Хахах :)
Плана е страОтен :Р
А аз млъквам, даже отивам да спя..;Р
Полека с ръката, да не изтръпне много :)
цитирай
15. victorelud - "Детство мое"
14.03.2007 21:08
...пак в юмруче ръждив петак да скрия,
пак със кучето да вдигна олелия,
пак с пипер да поръся филия
от хляба чер.

Детство мое, на ръст едноетажно,
детство мое, за мен така е важно,

цитирай
16. estrella - Бях
05.04.2007 23:28
забравила тази част от песента.. но си спомням онази, в която искаш света да обърнеш и да се върнеш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3717065
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915