Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.03.2007 21:16 - Летен загар през март
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3079 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Качих се! Най-накрая се качих!

Не, не на Витоша. Там все още не съм била, както се знае.

Качих се на Боровец. Или Borovetz, с ударение на Е-то, както пишехме в съчиненията по френски в училище на тема "Моята зимна ваканция".

Както може да се предположи, моите съчинения по темата бяха пълна измислица, защото аз Боровец и на картичка не бях виждала, но не вървеше да пиша, че сме изкарали зимната ваканция в култовото кафе "А..." на горещ шоколад, телешки бульон и тонове цигари.

Не това е важното.

Важното е, че видях истинска ски писта и малки човечета, които се спускаха от много високо, приближаваха, уголемяваха се и накрая разбираш, че това е колегата от съседната стая.

За един не-скиор като мен мъкненето на огромно количество екипировка, ски, каски, дъски, ръкавици и прочее инвентар, с които да се спускаш в продължение на 45 секунди, са непозната тръпка и не вярвам някога да я опозная.

Това, от което аз изтръпнах приятно, беше прословутото зимно слънце, съчетано с отблясъците на снега.

Най-сетне пих горещ шоколад в зимен ден навън, облечена като за Северния полюс, с шапка, макар и на колежката Н. и с премрежен от  удоволствие поглед.

Тъй като, както вече казах, аз ски не карам, целия ден прекарах в разходки, опити да не се пребия с хлъзгащите ми ботуши и в пиене на топли (не загряващи!) напитки.

Резултатът от еднодневния ми абсолютен релакс, гарниран с малко ядене, много дълбоко дишане и аромат на конюшна, е червен нос, поопъната кожа и тръпнещи крачета.

И една щастлива Звездичка...

П.С. Снимки, разбира се, нямам, защото батерията на фотоапарата ми падна веднага след първите две снимки със заглавие "Естрея тръгва за Боровец", т.е те не биха представлявали интерес, освен за някой, който не е виждал Националния стадион "Васил Левски".


Тагове:   март,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. andreytcho - ти да не си негърка?
17.03.2007 21:59
само те са толкова наплашени от карането на ски. ако си бял човек и не си бил на ски, сноуборд или кънки ще те гоним от расата !!!
цитирай
2. estrella - Андрейчо,
17.03.2007 22:19
тъпо, братче. Тъпо...
цитирай
3. innuendo - Това трябва да го видя...
17.03.2007 22:55
...просто ми е интересно как се гони човек от расата. Сигурно с доживотна ваканция в Ямайка.
Растафамастафадагахаусрага.
цитирай
4. andreytcho - аз не мога да разбера кой нормален бял човек
17.03.2007 23:45
не иска да ходи в планината и да се кефи. А това с Витоша нема кво да коментирам.
Ти какъв живот имаш в София ако не си била на Витоша?

това май е по тъпото
цитирай
5. estrella - Нещо
18.03.2007 08:16
си нервен в последно време, Андрейчо. Не съм казала, че не ми е било кеф, но ти отново не си разбрал нищо от това, което съм написала. Колкото до качването ми на Витоша, шейм он ми, че не съм била в събота там, където ходят всички. Колко ужасен е животът ми тук.
цитирай
6. andreytcho - :P
18.03.2007 11:34
хаха
цитирай
7. buboleche - ...Значи аз на Боровец ходих няколко пъти.
18.03.2007 13:49
Ама буквално - разходих се. Тая година ,когато отидох нямаше ни писта ,ни сняг. А миналата беше адски студ, аз навлечена с триста ката дрехи..Не е за мен тая работа, неща да карам ски ,че като ми замръзнат краката ми замръзва всичко. Вобще зимните спортове не са моята стихия. Консенсусно с мъжа ми решихме ,когато той иска да кара ски аз да си седя в хотела - басейнче ,спа ,ма и т.н. на топличко. :)))
цитирай
8. alex4o - Естрейа
18.03.2007 14:21
днес не е на кеф, андрейчо беше много мил.
Естрея, оп оп, сметам че на боровец е еба си циганията, но както се казва догодина пак, още по-мощно и с тебе на ските. ахах
цитирай
9. estrella - Добре де,
18.03.2007 15:02
може и да ми е било криво. А и днес вече съм на кеф.
Мразя определения като "Ако не си бил на Витоша, не ставаш за нищо".
Мир вам!
цитирай
10. buboleche - Абе за шопа
19.03.2007 12:30
от Искъро по-дълбоко нема и от Витоша по-високо нема. Айде многоточие.............................:))))))
цитирай
11. estrella - Хихи
19.03.2007 13:07
Нека бъде светлина, останалото е суета:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3709809
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915