Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.04.2007 19:58 - Мед, лимони и съботно кихане
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3404 Коментари: 9 Гласове:
0



Сутринта се събудих с изтръпнала до рамото ръка. Докато се опитвах да приобщя отново десния си крайник към тялото, си мислех, че вече е към девет и имам един час за съботно кафе и лиготии преди да започна работа.

Кихнах.

Продължих да размърдвам пръсти, да разтривам бицепс и да се чудя как може останалата част от човечеството да спи спокойно, само аз да се самонаказвам с изтръпване.

Пак кихнах.

Протегнах се съботно, станах и погледнах часовника. Чудно. Седем и четиридесет. В събота, бе. В събота! Естрелчето стана в осем без двайсе в събота, бодра като кокиче.

Кихнах отново. Преглътнах малко трудно.

Направих си кафе, пуснах телевизора, включих компютъра, влязох в блога и едновременно с това се зачетох в притурките на Капитал.

Пиех кафе и кихах. Пушех и кихах, преглъщайки все по-трудно.

Малко преди десет усетих онова странно чувство в главата, което винаги ме кара да си мисля, че съм болна от менингит. Не знам какво е усещането, но аз така си представям определението "възпаление на мозъка".

На обяд вече имах приятно жълт цвят на лицето, а буквичките по монитора танцуваха бясно.

Кихах и подсмърчах.

"Стегни се", каза ми той. "Не обичам да те виждам така".

Аз се стегнах... но само, за да възпроизведа поредната котешка кихавица.

Казват, че кихам много смешно. Не знам, в този миг ми бучат ушите и не мога да се чуя.

След обед едвам държах очите си отворени, а клавиатурата изглеждаше толкова далече, че едвам я достигах в върха на пръстите.

Спомних си за едни отдавна забравен ефералган. Изпих два, направих си второ кафе и изпуших поредна цигара, само за да си докажа, че не съм толкова зле, че да не ми се пуши.

Загасих я наполовина. Кихайки.

В шест следобед Естрелчето реши да се хване в ръце. Леля Пена даде два лимона, лудата мацка от първия магазин даде едно кисело мляко и така се оформи най-противеречивата вечеря в живота ми.

Две купички, с две лъжички. Мед с лимони и овесени ядки с мед.

Няма по-странно усещане от това да ядеш сладко-киселата имуностимулираща бабина рецепта. Хем кисело, хем сладко. Хем настръхвам от лимоните, хем ми се свива гърлото от сладкото.

Като всеки уважаващ себе си непочитател на разделното хранене, след като се имуностимулирах с мед и лимони, преминах към унищожаването на овесените ядки.

Кихнах.

От как Активия почнаха да се наричат "кисело мляко", съм забравила вкуса на истинското. Много кисело ми се стори и съвсем се вкиснах.

Сега отивам да спя.

Кихнах.


Тагове:   мед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. lemonpie - Ами...
14.04.2007 21:34
Наздраве. И утре да си като нова. Лимоните са полезни, много, да знаеш :-Р
цитирай
2. estrella - Вече е утре,
15.04.2007 08:13
ама никак не се чувствам като нова... по-скоро като стара и мнократно употребявана...Ах, ах, мрън мрън, горката аз болна звездичка...

(Не съм толкова зле де, но никак не се чувствам като лаленце...)
цитирай
3. lemonpie - Почивка и лимони...
15.04.2007 08:38
Shall work!
цитирай
4. estrella - Този
15.04.2007 08:48
които ще (про)работи, ще съм аз, че ме чака един епохален труд да пиша:(
цитирай
5. lemonpie - Хм,
15.04.2007 08:54
ми виртуална подкрепа от мен.

P.S. Май обаче наистина има нещо гнило облечена с какво си спала онази вечер :-Рррр
цитирай
6. estrella - Хихи
15.04.2007 09:21
Когато свалих долнището на нощницата, ми стана малко хладно на голия гръб. Може и от това да съм настинала;)
цитирай
7. lemonpie - Хихи
15.04.2007 10:02
*THUMBS UP*
цитирай
8. innuendo - Ами...
16.04.2007 09:43
... по-гадно е да пушиш и да хълцаш.
цитирай
9. estrella - По-гадно
16.04.2007 14:15
е само на момента. Но хълцането не води до висока температура, обща отпадналост и суицидни наклонности, Инуендо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712558
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915