Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.04.2007 09:08 - Павел Чернев говори за сектите - голям смях
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6169 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Забавлявам се чудесно с хората от комисията по вероизповеданията, в която член е и любимия ми Павел Чернев.

Той е голям и стабилен мъж, винаги ми е приличал на пра-български хан.

В момента обаче е на гости при Ана Цолова и говори страховити неща за сатанинската секта у нас!

У нас! Сатанинска секта. Тц тц.

Изводи за съществуването на тази секта той прави по "тайните знаци, оставени из цялата София".

Тайните знаци са обърнати пентаграми, обърнати кръстове и името на дявола, изписано на старогръцки.

Брррр, страховитоооо.

Ето ви името на сатаната, написано на френски - Le Diable.

Много страшно.

Доказателство за дейността на тази секта няма. Има някакъв имагинерен образ, наречен Просветител, който учтиво отказал да гостува в предаването.

Дали обаче има общност, ритуали, жертвоприношения (най-голямото провинение на сатанистите) - това не е ясно.

За страховитите действия на сатанистите Чернев се опря на примери от преди 20 години в САЩ.

Да, да, правилно прочетохте. За опасността на сатанистите у нас Чернев даде пример със САЩ отпреди двадесет години.

Възмущението ми иде оттам, че за десетина минути Чернев демонизира два символа и едно название, като така, според мен, само улесни всички "бели" секти, които оттук насетне могат да се рекламират като алтернатива на сатанистите. "Да победим заедно злото".

Игричките с вярата на психически лабилни хора е опасна, без значение дали говорим за лидер на братство, който печели на гърба на търсещите спасение или за борец за правда като Чернев, който обаче не посочва правият път.

Да, за православна държава като нашата, легалният отговор би трябвало да бъде БПЦ, но дали тя е адекватна с днешното време и дали служителите й са способни да са водачи на нещо повече от собствените си интереси, остава тема на друг пост.


Тагове:   Чернев,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Чернев дебелия с оказа предател, не ...
30.04.2007 11:31
Чернев дебелия с оказа предател, не го виждам в следващия парламент.
цитирай
2. estrella - оо,
30.04.2007 11:33
без политически коментари, моля. Не че не си прав.
цитирай
3. анонимен - ;)
30.04.2007 15:17
Извинявам се ,но аз не разбрах. Кое е лошото в това ,че се говори против сектите? Павел Чернев може да е всякакъв, но в общи линии съм забелязъл ,че мисли трезво.
Развитието на сектите трябва да се спре в зародиш, преди да се стигне до "жертвопринушения" и тн. :)
цитирай
4. estrella - Лошото,
30.04.2007 15:19
ббббб, е че говори безсмислици. Неточни, непроверени неща, без конкретен повод. Само пуска някакви думички и страхове да витаят из обществото. Ако някой го е чул, разбира се.
цитирай
5. анонимен - естрела,
30.04.2007 15:30
ще кажа нещо много изтъркано ,ама кой ли политик не го прави това.
Хубаво е ,когато се поставят такива въпроси. Помня бях малък ,сигурно 11-12 годишен, средата на 90те години,когато имаше нещо като бум на сектите в България. Много добре си спомням какво причиниха те на брата на най-добримия ми приятел тогава.... гадна работа. Сега честно казано се съмнявам,че има почва за разпространенеито им отново, но не бих разчитал много на църквата да направи нещо по въпроса. По скоро това е социален проблем.
цитирай
6. estrella - Разбира се, че съм против сектите!
30.04.2007 15:36
Злоупотребата с вярата на хората за трупане на собствени средства е най-грозното нещо, което може да се случи. Мен също се опитваха да ме вербуват, макар и за почти безобидни организации, но именно защото тогава се говореше за това, бях нащрек.
Чернев ме разсмя, защото беше неподготвен. Защото нямаше точна информация за това има ли сатанинска секта у нас или се е уплашил от две пентаграми.
И аз не мисля, че има почва за разпространението им в момента, макар от време на време да се появяват случаи.
Социален проблем е, да. Трябва да се говори за това, но без излишен патетизъм, всяване на страх и трагичност, както направи господинът сутринта.
цитирай
7. gataca - БПЦ, както винаги спи и секти ще има, ...
30.04.2007 16:46
БПЦ, както винаги спи и секти ще има, защото духовните лица (разбира се не всички) не са сред народа, а се карат за имоти.
цитирай
8. zari - Констатирам обаче ,че
30.04.2007 17:33
ние българите често обозначаваме протестантите като секта. Чувал съм и : "Този не е християнин, май е протестантИН." Друг въпрос е, че има течения /секти/, които наистина са вредни и неугодни на Бога!За такива място няма в България! Но важното е да се назовават по име, както те, така и цялото им настоятелство.
Отбелязвам, че Чернев се е изказал неподготвен и с необмислените си и повърхностни философствания звучи зсамият той като сектант!
цитирай
9. estrella - Хих,
30.04.2007 19:50
Зари, има нещо такова. Всяко нездраво влечение към вярата за мен е секта, дори и към православното християнство. Учещите в семинарията например са с не по-малко промити мозъци от Свидетелите на Йехова, но да не навлизам в тия води засега;)
Гатака, аз се чудя дали спи БПЦ или си е умряла...
цитирай
10. анонимен - между другото
30.04.2007 20:51
гатака е много права. Общата стойност на имотите на църквата се оценява на около 4 милиарда лева....
И най-святия човек да си ,май пак изкушението е твърде голямо.
Ама това е тема на друг разговор :)
цитирай
11. estrella - 4 милиарда?
30.04.2007 21:58
Добре е. Преди 2 000 години евреите са смятали Исус за сектант;)
цитирай
12. nio - Сляпата вяра е доходоносна за ня...
01.05.2007 00:53
Сляпата вяра е доходоносна за някои.По принцип.Не само за случая с Чернев.
Не ги знам сатанистите,но познавам хора пострадали от секти.Е аз съм "неверник" и тия неща са малко покрай мене:-))
цитирай
13. estrella - Не казвам, че
01.05.2007 00:56
Чернев печели нещо от безсмислиците, които говори сутринта, освен че се занимаваме с него вече цял ден;) И покрай мен минават, нио, макар да не съм неверник;)
цитирай
14. krasi7 - Мисля си,
01.05.2007 02:01
че на политиците не им е работа да се занимават с тези неща. Единствено БПЦ има прерогативите за това.
Но има и една друга истина. Според църковния канон и източниците на вярата Източното православие е истинската и правилна религия. Дори католицизма е секта, макар и масова.Това е парадокс, но е истина.
цитирай
15. estrella - Именно
01.05.2007 11:03
защото е пълно с парадокси, не смятам, че два графита са повод да се говори за страховити сатаниснки секти.
Да видим треската в нашето око, вместо да търсим гредата в чуждото...
цитирай
16. nait - Хм
02.05.2007 00:31
И той, както и всички политици е готов да говори безсмислици, само и само да е на екран. От Б.Б. до него всички са готови на всичко, за да не ги забравим.
цитирай
17. innuendo - Напомня ми един благоевградски лаф...
02.05.2007 17:41
Членовете на известната дедметъл група Анатема влезли в една църквичка и взели да разглеждат. По едно време ги забелязал попа, както са си с пентаграмите и обърнатите кръстове и започнал да ги гони навън с викове "Анатема, анатема!!!"
Единият от групата се обърнал учудено към друг и му извикал:
- Леле Жорка, и тука имаме фенове бе!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697757
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915