Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.08.2007 21:47 - Бургас и морето
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5044 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2007 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След прекрасния разказ на Лейдиаутумн за Лондон хич не ми се пише за моите два дни в Бургас, но noblesse oblige. А и така като гледам, разликата между Бургас и Лондон е хм.. в морето?;)

Ще го почна отначало, пък докъдето го докарам.

Пътуването на там

Псевдопървата класа на БДЖ ми хареса единствено с това, че нямаше много хора. Поне на отиване нямаше, но за това - после.

През прозореца на влака се виждаше магистралата, по която колите в посока към морето бяха като керван камили в Сахара. Едвам пъплеха по пътя, толкова много бяха.

Ей такива звезди ми напомниха, че никак, ама никак не сме сами на света и проблемите ми с топлофикация са само прашинка в морето. Добре че омбудсманът е по-земен човек и реши да се самосезира за сметките, но да не се отплесвам.

В коридора до тоалетната имаше човек в инвалидна количка, завит през глава с одеало.

Не, не беше умрял, спеше си. Лампите пред тоалетната не могат да се гасят, а количката не стига до купетата. Не че и да стигне има как да се събере, но какво да ви кажа - БДЖ.

Градът сутринта

Посрещна ни сънен и весел. Два влака хора се бяха изсипали само за пет минути и хората, които дават квартири бяха повече от изобретателни в стремежа си да привлекат хора.

Хареса ми един чичка, стар морски вълк, който беше закачил с безопасна игла табелката "Давам квартира" на джоба на ризата си и се разхождаше важно важно с ръце на гърба.

Майка ми махаше като вентилатор, за да успеем да я забележим сред тълпата, а татко вече беше поръчал кафе с мляко. Не, нашите не живеят в Бургас, видяхме се по път за разделените ни вече почивки...

Морето

image

Пясъкът е с графитено черен оттенък и когато е мокър, полепва като кал на крачетата. Не, не е заради мазута. Имало там метална руда, аз разбрах днес.

В дясно - пристанище с фар, в ляво  - Сарафово. Когато си на брега на морето е много лесно да определяш посоките. Север- наляво, юг- надясно.

Хотелите

Хотел Сън, три звезди, комплекс Лазур, резервация по телефона, да живее интернет. С помощта на три телефонни разговора намерихме комплекса. След още два разговора стана ясно, че адресът на хотела в сайта им е сбъркан и ние се намираме посред обяд в жилищен квартал, без никаква представа на къде трябва да тръгнем.

Табела на средата на улицата ни помогна да намерим Атаген.

Препоръчвам го горещо.

Нощта

image

В Сарафово имаше заря, която отдалеч изглеждаше кръгла...

Кликни тук за втората част


Тагове:   Бургас,   морето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. grobari - хотела изглежда добре-цените са ...
29.08.2007 21:59
хотела изглежда добре-цените са прилични!ще чакам продължението :)
цитирай
2. estrella - ;)
29.08.2007 22:09
Сега обърнах внимание, че сайтът на Атаген е пълен с бъгове,но това не е важно;) Видях също, че и за пет лева повече сме можели да имаме стая с вана, но за слеващия път ще знам...
цитирай
3. ladyautumn - хах :)
29.08.2007 22:34
махаше като вентилатор :) звучи симпатично :)
а хотелът, в който по "случайност" сте попаднали изглежда уютно-гостоприемен :)

давай продължението насамммм :)
цитирай
4. tessy - ех,
29.08.2007 22:40
тъкмо стана интересно, и то свърши. Другият път по- дълъг пост, моля!

Поздрави!
цитирай
5. estrella - Моля
29.08.2007 22:50
и втора част има вече:)
цитирай
6. nakom - била си ми съседка ,
30.08.2007 03:55
живея до Атаген
цитирай
7. ianiv - няма такова нещо...
30.08.2007 16:51
като наляво - север, надясно - юг.
на "златна рибка" наляво е запад (всеки ден в 9 без 2: "Добро утро!"), а надясно е изток.
а аз само там съм била.
въпрос на положение в пространството.
да бях отишла и до бургас, а?...
цитирай
8. estrella - TO
31.08.2007 02:03
на Златна рибка нищо не е като хората. И слънцето изгрява от зад гърба ти, а не от морето както си му е реда;)
цитирай
9. monnio - :)
31.08.2007 17:53
Аз бях очарован от БДЖ, и на отиване и на връщане влака се движеше нормално и само с 10-ина минути.

Зарадвах се когато видях вагон предназначен за инвалиди, който за жалост бе пълен с напълно здрави - цигани!
цитирай
10. estrella - Истината
31.08.2007 21:23
е, че някои линии са добре. Но защо най-натоварените са най-зле, това за мен остава мистерия.
цитирай
11. анонимен - pWUOLANRvoeXEsLwXJY
31.10.2012 22:22
thYvCV <a href="http://ozzcqtxwyhti.com/">ozzcqtxwyhti</a>, [url=http://dfgmzgwfebqc.com/]dfgmzgwfebqc[/url], [link=http://sljjptfdlmvf.com/]sljjptfdlmvf[/link], http://cpbfwohkkydm.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712438
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915