Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.09.2007 23:56 - Estrella и страшната сянка – несбъднат пост
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2714 Коментари: 10 Гласове:
0



Фуцк, фуцк, фуцк, както казва братовчеда!

Тук трябваше да има най-искрено дърдорещият текст за моите борби с един ужасно голям фотоапарат.

Трябваше да прочетете, а и аз да си чета след време отново, за това, как ми се случи да напиша изречението „Здравей, запознахме се в голфклуба“.

Текстът трбяваше да говори за отчаяните ми опити да направя снимките така, както си ги представях в главата, за това колко тежи обектива, за това, че не можах да снимам движещи се хора, защото не знаех къде са зума и светкавицата.

Трябваше да има и писмено оплакване от съдбата ми на неснимащ човек ( в ролята – аз), срещнал се със снимащ човек (в ролята – един снимащ човек).

Притеснението и срама от собствената ми неспособност, ме докараха дотам, че запалих цигара докато предишната още димеше в пепелника. Да, за такива неща трябваше да пише.

Трябваше... ама няма.

А няма, защото така и не се научих да пиша първо в уърд, а после да качвам в блога. Не се научих да не чета по три сайта едновременно докато пиша и да сменям табове със скоростта на светлината.

Текст няма, защото отново направих ужасната грешка да бързам и бързайки да натисна един от сайтове в букмарк тулбар-а, вместо съседния таб и така да затрия въпросният текст.

Разкарах си лентата със сайтовете, които чета, сега пиша в уърд, но текстът го няма вече. Не, не става с бек.

И от мен не става нищо. Особено когато говорим за снимане.



Тагове:   сянка,   несбъднат,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. geo - :-(
18.09.2007 23:57
Не остана време за автоматичното запазване на постинги... този път.
цитирай
2. nakom - кажи каква е фотката и какво си се опитала да направиш
18.09.2007 23:59
може да сме ти полезни ;-)
цитирай
3. estrella - Благодаря
19.09.2007 00:44
ви много, имах нужда от мили думи. Наком, аз съм повече пишещ, отколкото снимащ човек. Още по-трудно става, когато трябва да снимаш това, за което пишеш. Фотото е Олимпус, полупрофесионално. Аз го докарах само до полу-....
цитирай
4. detlene - Аз се научих да пиша първо в уърд....
19.09.2007 00:44
Веднъж вместо "редактирай" натиснах "изтрий"...
Мммннн... Гадничко беше... Все си мислех, че си стои текста и, че би трябвало да искочи прозорче, което да ме попита дали съм сигурен в изтриването... Ама прозорчето не изкочи... Нях... Уърд вече ми е приятел. :)
цитирай
5. estrella - Като пиша в уърд
19.09.2007 00:51
съм по-склонна към саморедактиране и някак си ми се губи спонтанността. Разкарах объркващите бутончета горе, да видим как ще я караме така...Не ми се е случвало да натисна изтрий...
цитирай
6. detlene - Джаскам си по тетрадките.
19.09.2007 00:58
Оставям малко да отлежава и после го набирам в уърда. С набирането редактирам някои неща но мисля, че е за добре.
Още не мога да се откажа напълно от обикновенната тетрадка и обикновенната химикалка. Както и от съвсем обикновенното очарование, което ми носят.
цитирай
7. estrella - Охх
19.09.2007 11:53
не мога вече да пиша в тетрадка. нищо не си разбирам. И няма спелчек, нито дилийт. ;)
цитирай
8. pti - :(
19.09.2007 12:08
въпреки това, не пиши в уърд :))))
и на мен ми се бърка спонтанността
цитирай
9. ady - Никога не съм писала постинги
19.09.2007 14:26
първо в уърд, някак не ми е спонтанно и на мен:))
цитирай
10. darkanion - да бе
19.09.2007 14:30
отвратително е така като се получи..
ама и аз не пиша в уърд - 1во, щото го нямам, и 2ро, щото ме мързи ;)
надявам се на Късмет..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697814
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915