Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.10.2007 21:46 - Две деца
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5103 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази сутрин, докато се возех в маршрутката..... не, шегувам се.

Тази вечер, докато се возех в метрото, видях ужасното бъдеще. Или по-скоро видях колко ужасно ще е бъдещето на две момиченца.

Все още с детски телца, но с първите следи на женствеността. Гърди, бронирани със сутиени, липса на ханш, никакво дупе.

Едната - с широк панталон, дълга тясна тениска и големи маратонки. Косата й изглеждаше по-зле от тази на 50-годишната ми майка, толкова изправяне и боядисване беше преживяла.

Нацупени устни и речник, на който и Мишо Шамара би завидял.

Другата - с речник, на който и Мишо Шамара би завидял.

Ужасно къса пола - точно до границата между краката и дупето (все още неоформено, както вече споменах).

Талия на полата започваше някъде под пъпа, блузката с два номера по-малка и късо якенце.

Гримираше се със скоростта и умелостта на стара певица. Тъкмо слагаше бялото от двустепенната спирала за очи, когато седнах срещу тях.

Очите й вече бяха гримирани в силно черно. Устните - нацупени, оцветени малко по-късно в лепкаво розово.

В отворената до гримиращото се момиче чанта се виждаше толкова много козметика, колкото няма да съберем аз и всичките ми приятелки взети заедно. А ние се грижим за външния си вид, трябва да ви кажа.

Возеха се за първи път с метрото, защото късата поличка се изненада на думичката "влак", когато женският глас ката "Умоляват се пътниците да напуснат влака".

Излязох след тях, заедно с две момчета на възраст около 16 години.

"Тия па на какво са се направили", каза единият на другият.

Искаше ми се да питам тия двечките за къде са се забързали така...Домъчня ми за тях.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. norman - ми
04.10.2007 22:03
защо не ги пита, а сега мене ме питаш...аз очаквах, че си разбрала и затова дойдох да четем и да научим от тебе:-)
цитирай
2. imobilare - :о(
04.10.2007 22:06
Тъй са тъй чадо ..ама както ги кефи ... и аз едно време ходех широко облечен ... така е. Да са живи и здрави и дано само да не пречат на другите да си живеят живота.
цитирай
3. estrella - Не ги питах, вярно е.
04.10.2007 22:13
Всеки сам избира начина, по който да съсипе живота си.
цитирай
4. imobilare - :)
04.10.2007 22:22
Е нямах предвид че съм си съсипал живота де :)) , но така им харесва ..нищо не можеш да направиш по въпроса.
цитирай
5. norman - е,
04.10.2007 22:27
може да е само поза и подражание...като гледат по телевизора, че само такива дават... ъв ниекои магазини има специални щандове за детска козметика, тия продукти ги произвеждат възрастните, така че извращението на вкусовете, предпочитанията и експлоатацията на децата ъв името на потреблението и печалбата идва от безобразието на дъртите, и те триебва да се замислят към какво тласкат децата, а не самите деца - жертви.
цитирай
6. estrella - О не!
04.10.2007 22:37
Козметиката далеч не беше детска. Нито четката за пудра, нито спиралата, нито нищо. Малки евтини проститутки. Това с децата - жертви вече не ми се слуша. Щом има и от другия вид, значи не всичко е загубено.
Имобиларе, съгласна съм, нищо не мога да направя по върпоса. Но пък мога да се възмущавам.
цитирай
7. moony - :)
04.10.2007 22:43
Колко си права само.
Е, затова точно аз не обичам да се гримирам. А и мисля, че естественото е по-хубаво. И не ходя с къси поли, освен, че не обичам и не мисля, че ми стоят добре, а и не се чувствам удобно.
Който трябва ще види достатъчно от мен, когато преценя аз за добре...
Жалко е какви деца има сега, да...
цитирай
8. ianchefff - Kaъв е цветът на небето?
04.10.2007 22:44
Син!
Какъв е цветът на морето?
Син!
Какви са очите на Апостола?
Сини!
Какъв е гъзът на маймуната?
Червен!
Левски! Оле! Оле, оле, оле
Оле, оле, оле.

АААААаааааахахахаххахаааааааааааааа
цитирай
9. norman - амам,
04.10.2007 22:45
защо се възмущаваш от децата, аз ти казвам че ъв магазините има пудри кремове червила и разни други всевъзможни блясъци за мацане, които не са част от детски комплектчета-играчки, а са истински козметични продукти. Тия изкушения са адресирани конкретно към децата, но не са произведени от тях, а от дърти, алчни извратени мозъци...скоро сигурно ще има и крем против детски бръчки :-)
цитирай
10. estrella - Прочувствен
04.10.2007 22:45
коментар, Янчев. Дам.
Мууни, :-*
цитирай
11. ianchefff - Острилка,
04.10.2007 22:55
за теб винаги.
И за Левски също.
Обаче как се бяха наредили Параванов, Томов и Кремиковци. Т.е, Прамод Митал..
Тримата глупаци, ай мийн...
хХхХХхахахаааааааааааааааааааааа
цитирай
12. estrella - Разваляш ми
04.10.2007 23:05
момичешкия пост, Янчев! Пу пу
цитирай
13. ianchefff - Естрелла,
04.10.2007 23:21
извинявам се за грубото вмешателство в твоя "момичешки пост".
Ако изтриеш моите нелепи, повтарям, нелепи коментари, хич, даже въобще и изобщо няма да се разсърдя.
Наистина.
цитирай
14. moony - :)
05.10.2007 12:45
рече и отсече gibo.
:)
цитирай
15. estrella - Аз спестих част
05.10.2007 13:16
от мислите си, защото ми се сториха прекалено груби за една момичешка глава.
Но какво пък - представих си как тези девойки се оставят в ръцете на някакви мазни младежи, които правят с тях каквото си искат. А девойките се чувстват на върха на вълната, без да си дават сметка, че всъщност са на дъното.
цитирай
16. eleni - ми, тва виждат - тва правят
12.10.2007 14:07
майките им или и те се гримират по същия тертип или се опитват да им го забранят, от което девойките (условно казано, нали) се заинатяват още повече. Но това второто е малко вероятно. По-скоро в тяхната среда (която не е твоята и моята) жените се опитват колкото могат по-успешно да се продадат (разбирай - да си намерят мъж, който да ги издържа и дори да се ожени за тях). Защото това е ценно в тази среда. Техните родители, приятели, съседи не четат книги, не ходят на театър, не мислят като гласуват, не слушат Вивалди, слушат Райна и четат Телеграф и Нощен Труд. За тях ти и аз и всичко, от което ние се вълнуваме, сме някаква нереална реалност. Нас ни няма в тяхната схема.
Тъжно е, да. Много.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3714869
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915