Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.10.2007 21:22 - Следпоследно за Рим
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1952 Коментари: 6 Гласове:
0



  • във влакчетата на метрото има дръжки в средата между двете врати. Много е удобно.
  • Пиците на парче, които продават у нас, са по-вкусни от техни
  • В Рим е по-мръсно, отколкото в София по улиците
  • Такситата им са бели
  • За да се разбереш със сервитьори и продавачи в магазин, е по-добре да говориш на развален английски. Думичките "кафе" или "кола" са достатъчни. Всичко, което започва с "Бих искал..." гарантира Неразбиране
  • Статуи има навсякъде. Дори в магазините за подложки против дюстабан
  • Водата в Рим не се пие.
  • през октомври времето е като тук в края на август
  • пушат навсякъде
  • мъжете им са като излезли от много красив калъп, а двойник на Райън Филип работи като охрана в музея на Ватикана
  • Красивите мъже в Рим излизат с некрасиви жени
  • Негрите в Рим се прехранват с продажба на чанти в метрото.
  • Има макарони по половин кило парчето. Две макарончета - едно килце.
  • И там висят кабели между сградите като тук
  • Три дни са ужасно малко време, за да разбереш как живеят хората в Рим.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. usteddd - мога да добавя само едно:
21.10.2007 11:26
предложение за екстремен женски спорт: подробна разходка из Термини - денем за хората със слаби нерви и нощем, за по-смебите ;)
цитирай
2. andreytcho - ХАХА
21.10.2007 13:37
Ако си купила пица до някой завод за бетон може да е по-зле, тази която аз си купих за 15 евро беше НЕВЕРОЯТНА!

Има и мръсно и мръсно, пак мисля че си била около завод за БЕТОН, по-мръсно от София са гетата в Индия.

Водата в РИМ се пие и е от супер готини чучурчета

МЪЖЕТЕ СА КАТО МЪЖЕ, НЕМА МОДЕЛИ!

НЕГРИТЕ ТА НЕГРИТЕ, АЙДЕ ВСИЧКИ ЕДНАКВИ

ПОСЛЕДНАТА ТОЧКА Е ЯСНА ЧЕ СИ ПРАВИШ ПРИБЪРЗАНИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ.
цитирай
3. estrella - Що
21.10.2007 17:43
за агресивно мнение, Андрейчо? Както и да е, всеки има право на кофти настроения.
цитирай
4. andreytcho - :P
21.10.2007 17:46
Няма агресия само реализъм.
цитирай
5. pti - хмм.. ;)
23.10.2007 11:30
за пиците не съм съгласна

обожавам Маргарита - чери доматки, моцарелка и босилек - превъзходна ;) , за другия път .. да ме питаш къде я правят най-добре хихих

и за негрите.. съм съгласна с Аdreytcho
цитирай
6. estrella - Ох, ще ме уморите, значиии
23.10.2007 21:01
ми четете малко между редовете де, пууу:)))
Обяснявам: пицата, която ядох АЗ не ми хареса толкова, колкото нашите тук.
Негрите - които видях- продават...
По-мръсно е по улиците - на които има тълпи хора, които хвърлят всичко по земята. Тук едри боклуци няма толкова много, колкото там.
Водата в Рим по тръбите в къщите не се пие. Тия чешмички, за които Андрейчо, са прекрасни, няма спор.
И мъжета СА като модели, точка.
След точката - заключенията ми разбира се, са прибързани. Такова бързане да видя всичко имаше само в Будапеща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698376
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915