Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.10.2007 20:23 - Прекалено много неща
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2788 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Толкова много, че са се запречили на изхода и дори не мога да се изпразня. От смисъл и съдържание, де.

Кметски избори - Мартин Заимов и няколко зрънца разочарования за сметка на голямото сърце. Имат съветник, който е по-малък от мен.

Остарявам ли? На два пъти се обръщат към мен на вие хора, които изглеждат на моята възраст.

Страстта, с която вчера исках да изкупя шампоаните в аптеката. Та аз почти няма коса. Имам лице, за което се грижа усилено от известно време насам.

Ще плащам ли за красотата си?

Ще работя до следващия петък, когато отново ще се сблъскам със страховете си.

"Животът е пътешествие", ми казва телефона, когато го включа. Защо се уплаших точно от пътуването? Това белег на порастването ли е? И само безразсъдните ли пътуват?

Прекалетно предпазливите са скучни хора. Когато ме е страх, не мога да изпитам наслада.

Обичам да вървя по утъпкани пътеки, утъпкани от моите стъпки, защото обичам да знам какво ще стане.

Получавам противоположни сигнали. Кое си измислям и кое е истина?

Изморена съм, а е толкова рано.


Тагове:   Много,   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. lemonpie - ~
25.10.2007 20:30
Помъдряваш, Естрея... и растеш.
Тепърва ще дойде времето да стареем.
Да, в политиката има всякакви парашутисти, не си ли забелязала?
Красотата е даденост. Но трябва да се грижим за нея. Ще бъдем само духовно красиви някой ден... преди да затворим очи. Дотогава знаеш - посрещат по външната красота, оценяват по ума, но всъщност се пленяват от духа. Номерът е да се пази всичко в добър баланс.
Безразсъдността да станеш и хванеш самолета без мисъл за утре е присъща на хората, които нямат корен. А когато носиш отговорност за нещо повече от самия себе си, е абсолютно невъзможно да не се замислиш.
Предпазливостта е вид разсъдливост. Но не бива да е прекалена.
За утъпканите пътеки помни, че винаги има паралелен свят, в който правиш крачки по друга пътека. И да, всеки обича да знае финала преди финала, но пък така се губи част от чара.
Не, не си точно уморена.
Просто си леко стресната. Виж колко път си изминала. А после погледни още колко имаш да вървиш.

...

Май комента стана по-дълъг от поста, сори.
цитирай
2. estrella - :)
25.10.2007 21:33
Навремето мислех, че след края на пубертета лутанията ми ще спрат. Не било така. Лимонче, благодаря много за по-дългия от поста ми твой коментар:)
цитирай
3. cookies - :)
25.10.2007 22:21
А не е ли важното именно това, че ТИ си ги утъпкала?
цитирай
4. estrella - Важно е
26.10.2007 07:40
куукиес, но май въртя в кръг....
цитирай
5. soho - Нормални въпроси и терзания, един ...
26.10.2007 09:19
Нормални въпроси и терзания, един ден всичко си идва на мястото.
цитирай
6. bobito2 - ето за това хората ходят на психо...
26.10.2007 10:58
ето за това хората ходят на психоаналитик, за да разтоварят товара, който им тежи. сега е лесно, от една стана- пишем си в блоговете, но винаги има нужда от жив контакт, или казано по друг начин- да се оплачим на някого...
цитирай
7. анонимен - :)
26.10.2007 12:43
estrella ...да не би да приближава рожденият ти ден? Или наскоро е минал? :Р Питам, защото мен подобни въпроси ме налягат веднъж в годината....обикновено около рождения ми ден...
цитирай
8. estrella - :)
26.10.2007 14:21
Съжалям, ако звучи много апокалиптично. Всъщност съм почти добре, само дето ми идват емоциите в повече. Мадлийн, наближава ми рождения ден, но има време... или не, май няма. Дам, сатурновата дупка ми е надвиснала над главата.
Бобито, аз няма за какво да се оплаквам. Човек не може да се оплаче от хубав живот, нали:) Малко ми е пренаситено само, май това е проблема. Но както съм казвала винаги, блоготерапията е безценна, вече съм много по-добре:)
Целувки на всички
цитирай
9. bobito2 - :)
26.10.2007 15:24
ами то човек понякога и от хубав и прекрасен живот може да се оплаква. съдя по себе си. на път съм да постигна най голямата си мечта, която включва и личен и професионален успех, но не спирам да се оплаквам за дребните жертви, които давам, в името на това...(много ме кефи думата оплаквам, затова постоянно я повтарям- наслаждавам й се)
цитирай
10. buket - *
27.10.2007 00:18
Не Сте сама, казва Ви го човек, който не изглежда на вашата възраст!

Не си сама с противоположните сигнали!
Почини си и ще разбереш, че измисленото ти,
е истина!
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715219
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915