Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.12.2007 22:36 - Вечер
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1295 Коментари: 2 Гласове:
0



През река от чувства пътувам. Всеки ден, всяка сутрин. Стари аромати и нови ухания. Познати улици с нови лица.

Знаци показват, че чудеса се случват. уж внимавам какво си пожелавам, дали ще се сбъдне?

Коледа идва, без коледно настроение. За сега. Елхата ме чака вкъщи. Вкъщи, вкъщи...

Да плача, да се смея, да крещя, всичко заедно, за малко, в края на годината. Да започна на чисто, догодина.

Ще съжалявам ли, сбърках ли? Аз греша ли някога или винаги ограждам целта в последствие?

Моите си мечти, в моята си глава. Вече никой не може да ми ги отнеме.

Всеки върви сам по пътя си. Среща различни хора, с някои от тях изминава известно разстояние, но винаги е сам.

Мечтите ми, желанията, мислите - само мои. Не искам намачкани цветя и прекършена трева. Дори да трябва да живея с котки.

Pure Entertainment...


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. veselushka - Разбира се, че мечтите са си твои, мила :)
22.12.2007 12:24
И никога на никого не трябва да позволяваш да ти отнема това най-съкровено кътче от душата ти. Не говори така за самотата... Иска ми се да вярвам, че не сме сами. И все пак, по-добре наистина да си сам, отколкото да се чувстваш сам с някого.

Всяко ново начало е трудно, но има много хора около теб, които те обичат. Не ги забравяй, остави ги да ти помогнат, защото това не е срамно, а трудно...

Чакат те много нови неща, много хубави, приятни моменти - вярвам силно в това. Просто имай смелостта да тръгнеш към тях ;) И не забравяй, че си прекрасна :)
цитирай
2. usmivkata - :)
23.12.2007 08:01
...красиво и емоционално, estrella...развълнува ме..Нека парчето от последния ми постинг е специален поздрав за теб и за всички, които не се боят да бъдат себе си....:) Весела Коледа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3714230
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915