Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.04.2008 07:25 - Гледам на песни
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1827 Коментари: 6 Гласове:
0



След дългогодишния ми стаж по врачуване на бульон "луда крава" в Аржентина (черния пипер повишава настроението, да знаете) и след двумесечен курс по гледане на боб, реших да се преквалифицирам и да се заема всъщност с това, което ми идва от вътре най-добре: да врачувам на песни.

Подготовката разбира се, е много специална. Първо трябва да се спи цяла нощ. Няма значение с кого и къде, но трябва да се спи здрав, съживителен сън.

В мига, когато отворите очи, трябва да чувате музика в главата си. Ако не чувате, не сте ми в таргета, съжалявам, врачуването на черни и червени конци е в съседния блог.

Така. Приемаме, че чувате музика в главата си. Каква е? Песен ли е? Нещо на Паганини ли е? (ако чувате Паганини и лявата ви ръка мърда пръсти, значи сте цигулар пред изпит и ви трябва силно кафе).

Ако е песен, за какво се пее в нея? Мъж или жена я пее? Знаете ли текста? А започвате ли да пеете на глас?

За сега познавам само на себе си. Все още никой не се е събуждал пред мен с песен на уста, сигурно от притеснение пред собствените ми гласови данни (скромнооооосттт), но да не се заплесвам.

Та тази сутрин се събудих с En Vogue и Don"t let go. Помните ли я? Пет луди жени пеят колкото им глас държи на шест гласа.

Запях. В шест часа сутринта, изразително, с правилно интониране, чудесен синкоп и в малко по-ниска тоналност заради ранния час.

Правейки бърз анализ на текста и изпълнението си, смело мога да заявя, че скоро ще ходя на караоке. Или ще си направя частно такова, защото подозирам, че ще ме изгонят, ако обсебя микрофона за три часа.

И други работи прозрях от сутришната песен. И все хубави. Пей, сърце, че то друго не остана в тоя живот.

Не ми се мисли обаче какво ще стане, ако се събудя с Welcome to the jungle примерно....

Цени - по договаряне и в зависимост от певческите способности.

Благодаря за вниманието, отивам да пея.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. krotalka - Пей сърце.
15.04.2008 07:43
Май наистина друго не ни остава. Весел ден.
цитирай
2. 404ka - Ха-ха-ха
15.04.2008 07:54
Браво! Много ми хареса! Идеално е за "Добро утро"!
Поздрави за поста!
цитирай
3. estrella - Благодарности
15.04.2008 08:01
за добрите ви думи ще изкажа после. Като се напея;) Да не се бърка с напИя:)))
цитирай
4. soho - Аз също често се събуждам с песен в ...
15.04.2008 12:23
Аз също често се събуждам с песен в главата, но не и на устата (по обясними причини) и това, което съм забелязала е, че каквото се пее в песена после е свъразно с емоциите ми през деня. Налудничаво, ама е така :)))
цитирай
5. estrella - Именно,
15.04.2008 12:41
именно. На това точно се базира и задълбочените ми знания по темата - на личния опит.
цитирай
6. radihache - мммм, искам да ми гледаш на песен ....
15.04.2008 14:02
аз пък тази сутрин се събудих с The Best на Тина Търнър!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3696442
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915