Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.05.2008 18:47 - Избягали запалки
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2008 21:35


Изчезнаха изведнъж и двете. Все едно потънаха в земята. Докато едната държах в цял ден в ръка и съвестно си броях „цигарите, запалката, картата“, в края на работния ден Запалката избяга от мен.

Сигурна съм, че я взех след последното пушене, сигурна съм, че не ми е на бюрото, нито на перваза на прозореца в тоалетната, където оставих „цигарите, запалката, картата“ за кратко.

Просто я няма. Същото, като да изгасне Вечния огън. Цинично, нали.

Глупаво е да приемам изчезването на „някаква си“ запалка като нещо съдбоносно, но горчивия вкус в устата и помръкналите ми очи все още са си тук.

„Домашната“ ми запалка също я няма. Сутринта си беше тук, на масата, до свещника. Прибрах се без вечен огън, успокоявайки се с мисълта, че поне късметът ми си е на мястото.

Не, и него го няма. Погледнах навсякъде, дори на места, на които няма как да бъде. Нищо.

Останала е само безлично-лилавата запалка, която държа за резерва.

И едно малко зелено кибритче от Куба.

Добавено в 19:23: Домашната ми запалка се върна. Si, yo tengo Fortuna.

Добавено в 21:20: Намери се и Вечният огън. Добре че качвам снимки в блога и има добри хора, които внимават внимателно. Специални благодарности на Б. и Ф.

П.С. Има дни, в които събарям, разливам, бутам, разсипвам и цапам. Все едно някой ми бута ръцете. Да, добре, разбрах, ей сега си лягам и обещавам да не си мисля глупости.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. indiajane - Виж сега,
26.05.2008 19:42
запалките избягали - хубаво. Ама когато ти избяга една еднометрова табуретка - е те тогава става страшно! Един час я търсих, мамка й, в една голяма, ама полу-празна зала. А някой си я обърнал нагоре с краката и сложил голяма дискотопка отгоре й! Иди, че я намери после.
цитирай
2. veronicka - :)
26.05.2008 19:55
хахаха Много ме разсмяхте!Припомнихте ми за един момент, като бях по-малка.Търсих една пила...такава на ягодки цялата - много красива.Преобърнах цялата си стая...и о, чудо!Намерих я!Оставих я на пианото със ясната умисъл, че там е подредено и няма как да изчезне.Отидох да въдворя ред, където бях разхвъряла.Връщам се после да си направя маникюра.А пилата...Изненада.Няма я!!!И аз със същата права безумна физиономия...тъпа такава!Помня го до ден днешен.Пилата така и не я видях повече.А представям си ако ми изчезне таборетката...!!:D:D:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3707837
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915