Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.07.2008 21:48 - „Нека ти разкажа“- Хорхе Букай
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8587 Коментари: 3 Гласове:
2



imageили "Историите, които ме научиха да живея"

Тръгнах да си купувам книга с пълното съзнание, че обмисленият Жоржи Амаду, Доня Флор и нейните четирима съпрузи няма да станат мои. Не и тази вечер.

Приближих "Славейков" усмихната, защото знаех, че ще се срещна с някоя от Онези книги, които..

Първата маса, която приближих, първата книга, към която посегнах.

Погледнах рецензията на гърба, не че се доверявам напълно на написаното отзад, но винаги дава някаква представа.

„Какво трябва да направим, за да сме щастливи“..

По диагонал стигнах до края на написаното, отчетох само „пътят“, „придружава“ и „оценяваме онова, което имаме“ и като че ли повече не ми беше нужно.

Все пак отворих напосоки, това ми е втората проверка дали това е моята книга или нечия чужда.

„Спомням си деня, в който му казах, че се чувствам много зависим. Споделих колко се дразня и в същото време не мога без това, което ми дава на всеки сеанс. Имах чувството, че заради възхищението и обичта, които изпитвах към него, бяха станал прекалено зависим от неговия поглед за нещата и се бях пристрастил твърде много към терапията.

Жаден си да знаеш,

жаден си да растеш,

жаден да осмислиш всичко

и да полетиш...

И днес може би

аз съм гърда,

от която пиеш мляко

и засищаш глада...

Чудесно е, че днес

аз съм тази гърда.

Но не забравяй:

утолява жаждата ти не тя...

А млякото!“

Следващите четири часа минаха толкова бързо, колкото бързо стана два и половина през онази вечер, в която уж бяхме излезли за по едно.

-----

Хорхе Букай „Нека ти разкажа“

Издателска къща „Хермес“, цена 8,95 лв.

Може да се поръча и през hermesbooks.com, макар да предпочитам Славейков и Bookstore.



Тагове:   нека,   Хорхе,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. zuniga - Страхотно! Много се радвам, че к...
21.08.2008 19:46
Страхотно! Много се радвам, че книгата е излязла в превод на български! Аз също много я харесах, подариха ми я, а след което си купих и "Cuentos para pensar" ( "Приказки за размисъл", не съм сигурна как са го превели в България) - също си заслужава!
цитирай
2. анонимен - Невероятна книга
13.10.2009 09:29
Присъединявам се към феновете на този автор. Просто е най-доброто което съм чела от доста време.
цитирай
3. анонимен - razmisal
17.10.2009 02:19
Knigaeta naistina te kara da se spresh i zamislish v mnogo ot razkazite se vijdash samia sebesi,oprdeleno se zamisliash.Pitam se zashto nemog da ia nameria prevedena na English za da ia podaria na priateli koito imat nujda d se sabudiat
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697763
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915