Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.11.2008 19:56 - Неделен отчет
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4033 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 21:41


За да е ясно, че не само се удоволствам като Верлен и Рембо, а и понеже неделята е ден за чистене, а и (и това е последното "а и") мама да не си мисли, че съвсем съм го дала ей така, отчет на днешния ползотворен хигиено-санитарен ден.

  • Перални - 3 бр. Може да е много екологично чисто, но течния препарат с жабчето никак не пере бели дрехи. Така си седят, само дето са мокри. Едно на нула в полза на праха за пране. Телефонните справки винаги са били на мода, за някои може да е 150, за мен е Mama. Ако намерите впрочем чужд телефон, вместо да се чудите какво да го правите, наберете Мама и обяснете на жената че скъпото й детенце си е затрило телефона. Това - между другото. Следва втора точка.
  • Измити чинии - всичките, заедно с чашите. Верно, че на два пъти, комбинирано с планове аз и леля да се оженим за баща и син, като тя ще ми е едновременно леля и свекърва, а сина й ще ми е брат и братовчед едновременно, както и с  мили уговорки за кафе на 18 декември. И Глювайн, ако се сети да ми донесе, естествено. Но то на онова само ухажване му е главата и вратовръзки от Китай.
  • Измити подове - един брой с тенденция да станат два, ако най-после спра да пиша и скокна като млада булка. 
  • Прах - избърсан от всякъде, където можах да стигна. Другите места така или иначе не ги виждам. При следващото гости обаче всеки, по-висок от 167, ще бъде посрещнат с парцал за прах, за да позабърше, ако бъде така любезен.
  • Разни - ших копчета, сгъвах и разгъвах дрехи, смених си чаршафите. Ааа, това в отделна точка, защото  беше голямо и сложно.
  • Смених си чаршафите. На оня големия матрак, някои може да помни, не ми се слага линк, но заглавието беше "Ода за матрака". Та понастоящем на него пребиваваме само аз и зеленото мече, но това не ми дава възможност да сменям чаршафите само на едната половина, та се моря на цялата. И понеже зимната ми завивка е по-голяма, хитро я прегънах в единия край, тропосах я едро и я набутах в плика. Битката е страшна.
/продължение след малко, че ми звъни телефона/

Час и десет минути по-късно (да живее скайп), ще го дам съкратената, че да не остане "измити подове - един брой". То всъщност пода си остана само един, ама след като се погрижих за духа, трябва да се погрижа и за Тялото, а това изисква време.

За чаршафите говорех. Та слагам аз загънатия с едра тропоска олекотен разкош в плика на слънца и луни в лятно жълто, набирам цялата торба, докато лудните и слънцата станат като в съзвездието андромеда, на куп и едно връз друго, опъвам двата края и отривисто тръскам с цел чаршафът леко да се плъзне и да обгърне подгънатата завивка.

Нищо кат" подобно. Всичко се набръчква някъде в средата, аз подскачам колкото мога по-нависоко и тръскам колкото се може по-силно, ядосвам се, полазвам по леглото на четири крака, започвам да разгъвам луните и слънцата полека-лека, изпотявам се, немирни кичури коса отмятам от челото си,борбъ с две думи.

Сега вече всичко е като по конец. И игла. Ауу, дали не съм забравила иглата в одеалото? Едва ли, май после ших копчето, едва ли съм ушила с пръст.

Точка последна - разкрасителни процедури. Край - вероятно около полунощ.

Лека нощ и късмет на всички. Или както се казва на едно много омиротворено място, на което не можах да ида днес, защото матрицата вчера ми дойде в повече - спокойна неделя и успешна нова седмица.


Тагове:   неделен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. bemberski - Толкова уютно-есенно звучи...
30.11.2008 20:04
Толкова уютно-есенно звучи...
цитирай
2. ianchefff - лелеееееееееееее,
30.11.2008 20:17
амалелеееееееееееееее...
цитирай
3. estrella - Страшна
30.11.2008 20:20
работа ти казвам, страш-на. Уютно, Бемб, нали съм си вкъщи:))
цитирай
4. bemberski - И аз така. Но уча за изпит и моите п...
30.11.2008 20:25
И аз така. Но уча за изпит и моите пералня/мивка/парцал мълчат смирено, докато боря разни канджи-манджи :)))
Хубава и усмихната седмица!
цитирай
5. ianchefff - ас пък
30.11.2008 20:39
се порязах с 1 голям винт за дървета, обаче не ми тече кръв.
Значи има нещо извънземно в мен...
цитирай
6. estrella - Не,
30.11.2008 21:43
Янч. не си извънземен, просто си се одраскал, а не порязал, и не с винт за дървета, а с малко винтче :Р
цитирай
7. ianchefff - остр,
30.11.2008 22:01
оригиналниченето ти понякога ми идва в повече!!!
цитирай
8. flyco - сливи за смеееет давам
30.11.2008 22:04
сливи за смеееет...
цитирай
9. estrella - Янч,
30.11.2008 22:36
що се опитваш да вземеш всичкото наведнъж?! Надявам се да си добре:) Флай, откак направих ремонт, сливите няма да ми стигнат и за кекс:))
цитирай
10. sunflower - ах, колко добре те разбирам!
01.12.2008 10:17
теб и всички в теб и ... олекотения разкош също!!! :)))
Весела седмица ти желая!!! ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3710938
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915