Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.01.2010 09:51 - Прахосмукачка на прага от Техномаркет
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3731 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 09.01.2010 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Подаръкът ни за Коледа беше подарък за къщата. След десетдневно гостуване от единия до другия край на страната дойде време да си обърнем внимание и на нас си и да си подарим прахосмукачка.

Тривилано е, но когато я нямаш, разбираш колко всъщност е ценна. Като пералнята, за която чаках 8 години, но онова е друга тема.

Като деца на интернет решихме, че обикалянето по магазини не е за нас и хоп-троп, в сайта на Техномаркет.

Прахосмукачки всякакви, включително и на цената на един диван, но нали, не мерси, няма да пера паркета.

Избрахме Деу, с вид на r2d2 в подходящия тъмночервен цвят, да се връзва със стените в хола.

Не че там ще я държа, но всеки си има малки странности.

Поръчката става чудовищно лесно и не изисква регистрация в сайта, която едва ли бих ползвала в следващите 14 месеца.

Наложен платеж, винаги, от предпазливост и за да си държа сметките в ред.

Времето за доставка в рамките на София е до 3 работни дни, добрата новина е, че за тях и събота е работен.

Получих мейл, че заяваката ми е приета, на следващия ден получих и обаждане от много мила мацка, която ме уведоми, че прахосмукачката ми е налична и че ще ми я донесат до вкъщи в събота до два следобед.

Преди 20 минути енергичен младеж от куриерската фирма се качи до четвъртия етаж със завидна елегантност, носейки кашона на дланта си като поднос, разписах се, дадох му парите и ако не ми беше свършило кафето, сигурно и кафе щях да му направя.

Гаранционната карта е надлежно написана и подписана, а сега ви оставям, за да разгледам упътването.

Още веднъж поздравления за Техномаркет, а дали ще има и за daewoo, ще видим скоро.




Тагове:   прахосмукачка,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Чудесна статия!
09.01.2010 10:15
Ако бях модераторка, веднага щях да я кача в ИЗБРАНИ! :))))))))))
цитирай
2. eleni - наистина звучи чудесно:))))
09.01.2010 12:34
И със сигурност е по-добър вариант от обикаляне лично из магазините им. Може би аз имам зловещ късмет с Техномаркет, но не е имало случай да отида за нещо в техен магазин и накрая да не изпитвам желание да крещя и да стрелям. Пък обикновено съм кротък човек;) Но досега все съм попадала на некомпетентни, неучтиви, несъобразителни, абсолютно незаинтересовани и... хм... неизмити техни служители...
цитирай
3. estrella - Ауч
09.01.2010 18:28
това последното е кофти. Не искам да избързвам, но днес бяхме и в Мобо и засега впечатленията ми са чудесни. Или пък аз съм в добро настроение и не им забелязвам...;)
цитирай
4. flyco - :)
10.01.2010 12:28
Е, не е в прахосмукачката гвоздея на програмата... а енергичният младеж е само черешката на тортата. Хубаво е да се почувстваш поглезен. Това няма да е последната ти покупка направена по този начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3714829
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915