Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.11.2007 22:00 - Търси се Сайтът
Автор: estrella Категория: Новини   
Прочетен: 1847 Коментари: 5 Гласове:
0



Така и така съм го подхванала, реших да видя какво пише за община Лозенец в Нета. Нещо като сайт, нещо като ... нищо на света.

Няма сайт. Имало е преди, изработен от Mysite.bg. Сложили са си го в портфолиото.

Само че lozenetz.org вече не работи.

Този на София също не работи - www.sofia.bg, надявам се временно.


Иначе си имаме електронно правителство, не е като да нямаме.

Вечният ми оптимизъм остана съвсем на дъното...




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. eleni - хахахахаххах
13.11.2007 22:54
абе тебе Стилистиката и Теорията на превода не те ли научиха, че Теорията е едно, а Практиката - съвсеееееем друго?!
Те тези люде в реалността ги нЕма, като ти трябва нещо да се свърши, а ти искаш да се изявяват във виртуалното... Свали, моля ти се, розовия водолазен костюм със все очилата, шнорхела и плавниците и ела да ти разкажа как се вади един прост документ като например свидетелство за наследници от община Лозенец:)))
цитирай
2. errorreport - По време на Сакскобургготското правителство
14.11.2007 09:08
отварям един сайт за обществено полезна информация и на първа страница виждам, че тук ще открия всичко, което ми трябва - за малко да извикам от радост. Острани на сайта се мъдрят лога на спонсорите - разни фирми, агенции и НПО-та и си викам браво, умни хора, дали са пари за нещо полезно. Отварям разделите и какво се оказва - нищо не работи, никъде няма обещаната на първа страница информация.

Написах писмо до министерството, което отговаряше за проекта. Беше нещо от сорта на: "Много парички ли ви дадоха от агенциите и НПО-тата за тоя сайт, м? А иначе хубавичко ли си ги похарчихте?"

Изпратиха ми патетичен отговор как денонощно работят за отстраняването на проблемите и сайтът а-ха да заработи. Е, не работи и до днес, но важното е да се усвояват "фндовете". :)
цитирай
3. estrella - elenii,
14.11.2007 09:44
аз тоя филм със свидетелството за наследници от Лозенец съм го гледала, бррр. Но да, за розовия водолазен костюм май си права.
Еррорепорт, аз знам, че те много работят. И пералнята много работи.
цитирай
4. eleni - estrella
14.11.2007 10:54
при мен филмът беше грандиозна копродукция на три общини с тенденция да се превърне в международна такава. Та бих им била много задължена на общините, ако почнат да работят в реалното най-напред, а за виртуалното съм склонна малко да почакам. Най-голямата ми мъка е, че не само не работят, ами го правят много сърдито и много злобно. Повечето. И не е оправдание това, че работели били с много хора и се изнервяли. И аз работя с много хора, даже още по-интересно - работя с артисти и също се изнервям, но досега никого не съм наругала и изпъдила в работно време, дори и когато би било съвсем основателно да го направя.
цитирай
5. estrella - Ще се
14.11.2007 14:21
откажа да се вълнувам за тия неща, наистина. Тези хора никога няма да се научат. Жалко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3716018
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915