Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.02.2006 18:44 - Стига свети-валентински лиготии!
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3976 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сърца. Розови. Червени. Плюшени. От хартия. Кутийки като сърчица. Сандвичи като сърчица. Розови балони във формата на сърчица...Ужасно!

Не съм против любовта, не ме разбирайте погрешно. Не съм против Св. Валентин. Но съм против хиляди разлигавени девойки да засипват приятелите си с тия лигави ( от мъжка гледна точка) неща.

Момичета, осъзнайте се! ТОва до вас е МЪЖ. Той НЕ ОБИЧА плюшени играчки като нас. НЕ ОБИЧА захаросани пожелания, приказки и клетви за вечна вярност.

Трябва да изляза.

Значи, следва продължение;)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. xamctepa - Да, да, долу сейнта!
13.02.2006 19:03
Ужасно лигави пухкави създания и превземки и глупости... Всички изведнъж се превърнаха в католици.

Аз не съм против любовта, напротив - "Либуфтааааа ееее поооо-силнааа от всиииичкооо", но съм против тъпите американски глупости. По-скоро съм за празнуване на "Трифон Зарезан" и незапомнящ се приятелски секс след това.
цитирай
2. xamctepa - Хей, анонимния!
13.02.2006 19:16
Ми ти пак май забрави :))
цитирай
3. estrella - ААА
13.02.2006 19:22
Май не забравих...хм...
Ето, получи се!
цитирай
4. erato - псолютно съм съгласна;)
13.02.2006 20:21
1/ куклите и другите плюшени дивотии са си само мои;)
2/ за една що годе влюбена двойка всеки ден може е свети Валентин...така де -романтичните ресторанти не работят само утре, гаджето ми подарява цветя, когато се сети / когато е сгафил;)/
3/ да оставим лигавщините за блондинките / никой да не се обижда - това е призавание, не цвят на косата;)/
цитирай
5. arnette - комерс
13.02.2006 22:19
гаден комерсиален празник или още един повод да се веселим
мислех масаж да подаря ама получателят се оказа зает утре
цитирай
6. alex4o - Да на Приятелски секс, Приятелски секс!
13.02.2006 22:23
Оп, оп веднага да се каже на муфлона! Да са напиеме и да съ земаме групово, на юруш и да си удавиме 4увстватата у уайн и ракиъа.
цитирай
7. thmcrp - предния изкуствено създаден празник
14.02.2006 09:29
защо мислите че усилиено го лансират всичките маркетонгови отдели...

както и Коледа, този празник в сегашната му форма е създаден и лансиран с цел стимулиране на потреблението в месеците, когато то естествено спада. Нормално е по-това време на годината хората да мислят за дрехи, храна, транспорт, сметките за отопление и естествено търговците на луксозни стоки се изправят пред трудности.

С два празника, на които кората да харчат за ненужни джунджурии, се позакърпват бюджетиите на компаниите занимаващи се със стоки, които не са от първа необходимост. Просто бизнес, нищо лично. Няма как да не се сетия за стадните примери и кактегоризацията от маркетинговите учебници, ама млъквам че пак ще ме разкритикуват както дебилен параноик.
цитирай
8. dinka - Комерс...
14.02.2006 10:18
Някой спомена такова нещо в по-горните постове. Ами.. то католическата църква си е комерс от където и да я погледнеш! Сравнете Православната църква и Католическата. Как ви се струва разликата? На мен, ако трябва да сравнявам с групи, ми е малко като Dead Can Dance и Enrique Iglesias. :))) А тези, които са заедно нямат притеснения дали е 14-ти февруари или 19-ти февруари. Важното е младите да се обичат и да отидат на паметника на Апостола на 19-ти с цвете!
Днес го почистваха! :)
цитирай
9. estrella - Hihi
14.02.2006 12:14
Както гледам в последно време, дамите предлагат сами секс не само на Свети Валентин, което си е..абе няма значение, ама да знаете, момичета, че И ТОВА не е хубаво да правите.;)
цитирай
10. lina - като продължение...:-))))))
14.02.2006 14:38
то ако само чакаме и нищо не правим....
цитирай
11. chaika - що да не е хубаво...
14.02.2006 15:54
секса си е секс, парите са си пари, цветята вече не са това, което бяха... празника е за влюбчивите гъбичарковци дето си мислят, че така могат да събудят чувства в половинката си. Долу плюшените играчки и лигавите сърца! но пък ... що да не пийнем по повода ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712537
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915