Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.02.2006 21:13 - До зъболекаря ми на ул. Бенковски
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1617 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(Това ще ми е последният постинг за днес, обещавам,но случаят е спешен)

Уважаеми мой зъболекарю,

Съжалявам, че не си спомням името ви, визитката ви ми е в чантата, ама не ми се става, пак ме боли зъб.

Това е Онзи зъб, долу дясно, осми май се пада, предпоследния, на който вие му направихте прекрасна пломба. Много ме боли.

Освен това имам ужасното подозрение, че дамата, която ми направи рентгеновите снимки на зъбите, се е объркала и ви е показала десния ми зъб като ляв и левия като десен.

Това ще рече, че май сте ми направили пломба на зъба, който има джоб, а този, дето си няма джоб, го оставихме да го изследват за фокална инфекция (то се изследва цялата уста, щом е фокална, ама хайде).

Та така. Струва ми се, че ще трябва да се видим отново преди планираната от мен среща след Деня за заплати, което е ужасно. Ужасно е, че ще трябва да е преди деня за заплата, а не че ще се видим, нали ме разбирате.

И тъй като не пише Естрея в здравната ми книжка, за ваше лично сведение ще кажа, че аз съм колежката на Красита;)

Ако и утре сутринта ме боли, идвам! Така да знаете. И ако снимките ми наистина са объркани, ще се разправяме със силата на словото, информацията и интернет взети заедно!

Аз.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. lina - още ли те боли.....
17.02.2006 10:50
още ли те боли.....:-(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3696445
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915