Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.02.2006 16:45 - Джуджешки неволи
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2353 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2006 21:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пълно фиаско претърпях с първия ми опит да се оправя в едно RPG. Имам си прекрасна джуджанка с жълтя рокля и две опашки, чиято основна задача в клана е да прави разни неща и да ги дава на наш"те хора, които ходят да млатят чудовищата. Да, ама не.

Първо, изобщо не мога да й свикна на тъпата камера, с която си гледам героя и в 90% от случаите се въртя в кръг, подминавам се или се приближавам толкова близко до себе си, че си виждам шевовете на жълтата рокля.

Второ, никак не ме бива с картата. Половин час  търся некъв магазин за бижута и въпреки че съм женско джудже, не можах да се ориентирам без чужда помощ.

Освен това имената на материалите, които трябва да събирам, за да правя от тях онези прекрасни неща, с които ще помогна за общата кауза, са толкова сложни и дълги, че не мога да ги прочета, камо ли да ги запомня....

С една дума - ужас и безумие.

На всичкото отгоре, когато излязох засрамена от играта и исках да се оплача на някой в Кю-то, хората, дето бяха онлайн, или работеха в момента, или знам че не мога да си излея душата пред тях или са с онзи омразен N/A надпис!

Ако имаше smilies в блога, тук щяха да следват дълга редичка намусени и разплакани човечета......


Тагове:   неволи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. estrella - Ама аз го казах....
20.02.2006 11:16
Даже не знам какво да ти отговоря....

Няма никакви недомлъвки- опитах се да играя на една компютърна игра с герой-джудже и не успях...

Как да го обясня по друг начин....
цитирай
2. arnette - етооо
21.02.2006 01:36
Етооо защо аз не опитвам! Падам си по екшънчета и това е. Вървя си и си мачкам на фона на някаква история и това ме удоволетворява напълно. Долу РПГ!
цитирай
3. darkanion - :):)
15.09.2007 00:42
и аз си помислух, че е игра това..
ей, като се научи човек на нещо, каквото и да било, а камо ли игра, то става мн по-лесно за него. искам да кажа, че играеш ли малко, или много повече - ще свикнеш с всичко.
а имената - не ги помни, само гледай дължината да думата, как започва и как свършва, достатъчно е..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3710207
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915