Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.03.2006 17:40 - Усмихнете се, неделя е!
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2913 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2006 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Голяма мъка настанала в блога днес! Пуу, да му се не види, малко пролетен дъжд и се разкапахме всички като захар.
Не чи и аз не цикля тука с некви стари парчета, дето като ги чуя и почвам да си плача като кучето на Павлов, дето...нали знаете там с лампата.

Ама нема да се поддам и аз на тая история, тоя път не!
Има достатъчно неща, на които да се усмихна днес.

Има зелени салатки вече ( наш"та си имаше и малък гол охлюв, горкия, надявам се да му е добре в канала).

Четох си Черния тефтер и се видях колко сега съм умна и красива, а не като преди 10 години- наивна и комплексирана.

Тая вечер ще дават най-миличкия филм на света- Уилоу, който не го е гледал, да се строява пред тв в 8 по нова, през повечето време Вал Килмър се разкарва гол до кръста, много преди да изиграе разплутия от пиене и наркотици Джим Моирисън.

Има кой да ме целува и да ми се плези.

И скапаният дъжд все някога ще спре и ще има слънце.

Така че, фащайте се в ръце и се усмихвайте повече, а и Красита вече си тука и подозирам, че съвсем скоро ще си имаме римско-ватикански истории, в които, надявам се, да има много вино, някои и друг Леонардо или както там са се казвали:)))


Тагове:   неделя,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. jean - Здрасти
12.03.2006 18:27
Аз съм си усмихнат, независимо от това, че за магистратурата по превод съм превел 5 компютърни страници с текст, и това не е всичко. Има още и още и още, но не унивам.

Хей, жалко, но наистина мен не може да ме привлече изкусителната плът на Вал Килмър. За момчетата - "Една нощ в бар Маккул", Лив Тайлър. Май днес го дават, а? Освен ако не е другия уикенд ;)

Допълнение: не е днес.
цитирай
2. estrella - То не е само Вал Килмър в Уилоу;)
12.03.2006 19:12
Можеш да видиш и много яка червенокоса мацка- Джоан Уоли, която във финалните надписи, за разлика от началните, вече е Джоан Уоли-Килмър;)
А иначе филма далече не се изчерпва с мускулите на Вал.
Има джуджета, бебета, магии и битки, добрите, лошите, ааа и да не забравя Франджин и Рул, те са номер 1:))))))
цитирай
3. анонимен - гледах го
12.03.2006 23:45
гледах го. Разкошен филм. Леко ми напомня за Властелина, но хобитите са истински (който го е гледал ще ме разбере), и има много хумор. Това е еднин приключенски филм, но и лека пародия на жанра. Супер е, а и да не забравяме готината музика на Джеймс Хорнър.
цитирай
4. jean - това бях аз
12.03.2006 23:53
Това бях аз. Но не се бях логнал. Мерси за преопръката. Във филма участват наистина такива ниски хора, и това само по себе си създава голям колорит. Например Фродо като го снимат отдалеч как ходи обикновено е с гръб :) защото това е дете с перука и с дрехите му и понякога си личи.
цитирай
5. gmnet - Кво е тва ТВ ?
13.03.2006 02:51
Яде ли се пие ли се , абе хора вие компютри нямате ли си ?
Кога ТВ ще извади такива dpi като монитор-а, и единственото динамично нещо е телетекст-а (ако има такъв) , телевизията според мен е провокация, начини за втълпяване, дори бих казал че влияе зле на психиката, подтиква хората към разни неща (като например да си купят нещо) .
Поздрави !
цитирай
6. jean - Кино
13.03.2006 10:10
Това е кинофилм. Не ТВ филм все пак.
цитирай
7. gmnet - ХАХа
14.03.2006 01:59
Тая вечер ще дават най-миличкия филм на света- Уилоу, който не го е гледал, да се строява пред тв в 8 по нова
Това определено е КИНО филм който се дава по ТВ :)
цитирай
8. darkanion - :)
15.09.2007 00:49
аз само съм играл играта. не Играта, ако я има, а "играта". една малка такава, но е доста интересна, и преди, когато се застоявах по мн време в компютърния клуб [той беше за мен единствения :) ], съм отделял страшно мн време за нея. Докато не я превъртях... и пак съм я превъртал. и пак и пак. :):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697738
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915