Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.05.2006 20:58 - Харитон Давидович
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4096 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Харитон Давидович е името на нашето семейно превозно средство.

image

С други думи това е моторът на тате. Имаме го от както се помня и за мен друго семейно превозно средство не съществува.

Първият ми спомен от Харитон е от детската градина. Татко дойде да ме вземе с него и ме сложи да седна отпред, на резервоара. Много старателно разстлах жълтата си рокличка с дребни цветенца и къдрички на червения резервоар и гордо гледах около себе си.

( За сведение на всички болни на тема сигурност, детската ми градина беше на една пряка от нас и се движехме по инерция, баща ми все пак не е идиот);)

После започна да става още по-хубаво. Ходехме семейно на море на къмпинг Веселие, който вече за съжаление не съществува.

Тъй като семейното ни превозно средство е двуместно, първият път, когато пораснах достатъчно,  пътувахме аз и татко, на втората година- сестра ми и татко, а на третата- аз на отиване, а сестра ми навръщане.

И трите години майка ми пътуваше с влака с останалото без мотор дете. ( По този повод на четвъртата година нашите си взеха каските и заминаха сами, а ние бяхме достатъчно големи, за да не ходим с родителите ни на море).

Пътуването с мотор на дълго разстояние си е цяло изпитание. Не можеш да правиш почти нищо, освен да гледаш, да пееш и махаш на останалите участници в движението.

Към Сливен вече се бях научила да си слагам червило в движение, като се оглеждах в каската на татко, а на връщане броях местата за отбивка по магистралата- от Бургас до Айтос са 147, останалите не ги помня вече.

Но чувството да усещаш вятъра, мириса на кожа и на бензин и завистливите погледи на нагъчканите в колите обикновени хорица е неописумео. Винаги съм смятала, че аз съм това, което съм, именно благодарение на Харитон. И прилежащите към него родителски тела, разбира се.

Ако трябва да класирам най-хубавите си спомени, определено в топ 3 ще е моментът, в който се прибирахме от Приморско към Веселие по залез слънце, а пътят минаваше край морето.

Не мога да го опиша. Съжалявам, че много малко от вас ще го почувстват.

Естествено, на бала отидохме с Харитон. И с още 4 негови приятели за ескорт. Аз бях неотразима в кожената си рокля и сигурна, че каквото и да стане с живота ми, аз имам най-прекрасните free mind спомени.

След това се превърнах в една от много, които гледат след всеки минаващ мотор. Но за разлика от тях, аз знам усещането. И мога да го изпитам отново.

П.С. Не ви казах защо се казва Харитон Давидович. Защото е ценен като Харлей, но е стар и як руски мотор.;)


Тагове:   Давидович,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - много се смях :)))))
22.05.2006 23:55
благодаря ти, че разказваш всичко това - моите първи спомени от мотор са от 14-тата ми година. А и нали живеехме на 40 км. от морето..............................хубав постинг, стана ми мило :-*
цитирай
2. idiot - много хубав пост
23.05.2006 08:50
поздрави от мен
цитирай
3. estrella - Благодаря сърдечно, но
23.05.2006 09:39
най-тъжното в цялата работа е, че татко иска да продава Харитон. Моля ви, НЕ ГО купувайте!
цитирай
4. angel - Предлагам акция
23.05.2006 12:51
"Да спасим Харитон". И подписка да направим. Аз съм пръв:

Подписка в защита на Харитон
За мораториум върху сделки по пръхвърляне на собственост на мотор

1. Ангел :)
цитирай
5. estrella - Аз се подписвам за двама
23.05.2006 13:14
Подписката ще трябва да я занесем на няколко места:

Агенцията по туризъм, която разреши прекрасните къмпинги да се превърнат в гадни комплекси ( това е причина номер 1, поради която татко иска да продава мотора- няма къде да отидем на море вече)

Мин. съвет- идеята за проджаба е свързана с икономически фактори, известни на всички вас.

значи 2. Аз
и
3. Тате ( имитрам подписа му успешно още от 5 клас)

П.С Ангеле, ти си ангел:)
цитирай
6. vilify - 4. Vilify
23.05.2006 13:28
5. Мама и татко ( и аз ги имитирам доста добре! откак получих първата забележка за намаление на поведението в 3ти клас:))))
6. Сестра ми, с която се чух по телефона и й споделих постчето ти!:)))
цитирай
7. idiot - надявам се, че не съм закъснял
25.05.2006 16:01
подпис: идиот
цитирай
8. usteddd - защо не--
26.05.2006 23:53
се опиташ да накараш баща ти да го завещае на бъдещите си внучета. Ако поне едно от тях е момче това ще е най-хубавият му подарък. Един приятел се снабди по тази схема с CZ 250 (а може и AVO да беше---) и сега почти винаги като е хубаво времето и има 3 дена свободни отива до СТ-З да покара мотора.

п.с. Къмпинг Веселие не съществува, но мястото си е все същото, само че малко по-тъжно (за тези дето помнят къмпинга де..). Но какво пък, красивата жена е красива дори и когато плаче, така че докато не освинят мястото с някой хотел все още има надежда.
цитирай
9. darkanion - :):)
16.09.2007 00:40
мене повече ме кефят мототрите от колите. май. е, искам мотор пък..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3696401
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915