Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.06.2006 21:36 - Секси погледи под наем
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1745 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мисля си за това от известно време. След като разгледах прилежно последния брой на Плейбой ( до който се докопах след жестока схватка с мъжката част на офиса), се убедих, че не ми се струва, а наистина раздават сексапилни погледи под наем.

Какво имам предвид. Ако игнорирате физическите прелести на въпросните момичета и се вгледате в очите им, ще видите, че те "изразяват" секспил по един и същи начин- леко наведена напред глава, вдигнат нагоре поглед ( който на мен много ми напомня погледа на овца, която се мисли за куче) и леко нацупени устни. ВСИЧКИ до една, без изключение.

Момиченцата из сайтовете за запознанства също са прихванали от тоя поглед и ако наредите снимките им една до друга, ще лъсне пълната липса на въображение или по-скоро еднаквата предства за сексапил, която имат. ( Говоря не само за момичетата из сайтовете, а и за моделите в списанията. )

Сигурно много хора ще кажат, че на тези не им се гледа в очите, но аз все си мисля, че сексапила се излъчва с цялото "същество", а не само с това,което ти е дал Господ или пластичния хирург.

Никакво въображение, никакво творчество. Все едно всички минават през един и същи курс "10 съвета за сексапил" и готово- всичките са като по калъп.

Ако бях мъж, щях да се ядосам много, че ме взимат за толкова примитивно същество или за кучето на Павлов, най-много.


Тагове:   наем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. usteddd - Проблемът
05.06.2006 23:52
не е само в погледа, ами в стандартите за красота като цяло: тази зима бях в Happy и там от четири сервитьорки, които се въртяха в нашата част на заведението 3 бяха със соларен тен, перхидролена прическа на едри къдрици и въобще никак не ги различавах. Мн тъпо. Е, аз съм пристрастен, понеже си падам определено по брюнетки, а шоколадовият тен ме вбесява, ама знам ли! Но като цяло е адски досадно всичките да са еднакви като типаж. А пък за поглед..нека не бъдем дребнави!
цитирай
2. angel - До usteddd и още нещо...
07.06.2006 22:45
Сигурно съм нещо изморен, защото докато четох коментара на устед вместо Happy (EN) прочетох Науру [науру](страната, държавата) и си мисля, че ще каже нещо за мулатките и за по- мургавите жени. А то къде ми бил акъла... :)
Обрато на темата на постинга, всъщност ми се струва, че много повече красота има просто така на улицата, безплатно, не веднъж в целофанова опаковка всеки месец ...
А погледът - погледът на гейшата от филма, способен да обърне човек с колело...
Погледът е важен!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697749
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915