Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.07.2006 15:21 - Всичко ще бъде наред
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3507 Коментари: 8 Гласове:
0



Имам нужда някой да ми го каже. Много е тъпо, знам, звучи като в американски филм, ама тва е положението.

Продължаваме лекичко с ремонта, изнасяме всичко от кухнята, разглобихме допотопния шкаф, който се оказа, че е правен от подръчни средства от неизвестен "майстор" някога, коридорът вече се затрупа с торби, които ще свалим долу.

Водопроводчикът ще дойде след обед, предвидили сме разходите, изобщо всичко върви по план. Само дето аз гледам като подллашена кошута и мигам на парцали.

Чакаме този момент с ремонта от много време насам, сега ЗАПОЧВА, но мен ме е страх. Страх ме е, защото .. и аз не знам защо. Притеснено ми е едно такова. Може би защото ми се случва за първи път да правя ремонт САМА, т.е не мама и тати и аз да припкам наоколо, а АЗ и Младежа, на мястото,където ще живеем оттук насетне.

Пуф, много ми е странно. Знам, че дори и да объркаме нещо, майстори има колкото искаш и все ще се намери някой, който да помогне, ако има нужда.

Най-лошото е, че като изпадна в паника и правя глупости, бутам се в ъглите, изпускам разни неща и изобщо- ошашкан човек нали сте виждали!

Ей на, сега като го изписах, виждам че не е толкова страшно и сигурно е нормално да съм малко изтрещяла. Не всеки ден се случва човек да прави ремонт.

Всичко ще бъде наред, нали..


Тагове:   наред,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. ady - Не се плаши
28.07.2006 15:36
Първият път винаги е чалко страшно или понее така изглежда. После като мине ще се сещаш за веселите случки и дрруги такива. Успокой се, ако си спокойна всичко ще върви горе долу добре. Има и по- страшни неща от ремонта.
цитирай
2. angel - Everything's gonna be alright... :)
28.07.2006 22:40
Мила звездичке, колкото и да те убеждаваме в това, че всичко ще бъде наред, ако ти не свикнеш с мисълта, няма да се получи желания ефект.

Можем обаче да изтъкнем нЕкои съображения... :) Ремонтът е повод не само за грижи- аз лично ти завиждам, най- малкото защото:

1. Винаги съм си мечтал да се изнесем с моята приятелка и да си живеем сами
2. Винаги съм си мечтал за красива нова кухня
3. Винаги съм искал ние да определим как ще изглежда нашия апартамент
4. Ремонтът е едно ново начало- като да се родиш отново- вече си начисто
5. Колкото и да е мръсно в момента, после ти е хубаво, защото си го правил с любов.
6. Самият ремонт предполага нови интересни моменти- все пак ще си имаш майстор вкъщи, а това не е ли една от женските фантазии... ? :)

Това са само първите шест, за да подчертая, че всичко ще бъде на шест. Успех! Надявам се един ден и аз да мога да се оплаквам... :)
цитирай
3. анонимен - всичко ще бъде наред
01.08.2006 22:11
обещавам ти :)
цитирай
4. estrella - Благодаря
02.08.2006 11:05
ви много:) За сега сме всичко върви нормално зле, но пък сме големи оптимисти, защото най-сложната част почти я свършихме- сменихме тръбите почти в цялата къща, от тук насетне само от нас си зависи кога и по колко да си ремонтираме:)
Като махнем факта, че съм болна и други такива неразположения, нещата са добре:)
цитирай
5. sashetu - Мацка
02.08.2006 22:26
Всичко ще е наред :)
Аз правих ремонти .. с нашите и то често оставах сама... да правя повечето неща .. 3-4 години подред... нали знаеш капка по капка - вир.Е аз не мисля така, ама... родители.. какво да се прави;)
А ти не се притеснявай :)
Всичко ще е 6, без проблеми ще мине, само не се шашкай!!! :)
Усмихвай се, въпреки ремонта, мръсотията и неразположенията ти :-)
цитирай
6. ogisinko - Всичко ще бъде наред
03.08.2006 04:40
Еми да.За начало аз ште измија едно корито садове.
После ште те закара на расодка,ште Ти купа сладолед, рози и ште врна вкшти.Недокосната?
цитирай
7. estrella - A
03.08.2006 11:54
кой ще прави ремонта през тва време, а? Не мога да оставя младежа сам да се мъчи:)
цитирай
8. djesika - iskam samo da kaja ...
05.08.2006 16:06
mnogo ste gotini vsichki :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3716111
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915