Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.08.2006 12:23 - Отпуската- начин на употреба
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4073 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 03.08.2006 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седя си тука значи, сред прах и стари тръби, в отпуска съм и си мисля. Мисля си същите неща, които си мисля и малко преди Нова година и 14 февруари.

Странни са ми хората, като се юрнат да правят някакви неща само защото е определен момент от годината. На НГ задължително трябва да е най-якия купон, на 14- най-романтичната вечеря, а през отпуската- най-морско. Защо? През останалото време на годината какво- да мрем ли?!

Не съм на почивка, нито на екзотичен плаж, езеро, на върха на кокосова палма или на Луната. У нас съм си и фактът, че точно сега правим ремонт, е само удобно оправдание пред всички, на които не мога да обясня, че отпуската е време да си починеш, а не да трупаш в себе си нови и нови емоции, за които после да ти трябва време да осъзнаеш.

Аз така си почивам- в къщи, по рокля на плодове и цветя, с две кани кафе за деня и много, много зяпане в празното пространство.

Бях вече на море, вярно- само за три дни, но честно казано идеята да прекарам една седмица в бясно препускане между стаята, плажа, басейна и ресторанта и да нарека всичко това "отпуска" някак си не ми се нрави.

Да заменя едното тичане с друго. Едното гледане на часовника с друго. Защо? Защото някой някога е решил, че "така се прави". "АМа как така няма да ходиш никъде!", "Ми то каква почивка е това- да си седиш в къщи"?- ИСТИНСКА почивка, ето каква.

Онази почивка, от която имам нужда през няколко месеца. Време, през което да си гледам мене си, както казваше един познат. Да се мотая по пижама до обяд, да спя по три пъти на ден за по един час, без в главата ми да цъка непрекъснато, че сега трябва да съм на плажа, а не в леглото.

 
Обяснява се на всеослушание как човек трябва да си почива, да се осовбождава от мислите си и други такива приятни неща и те какво правят- вдигат си чукалата и след една седмица се връщат по-изнервени от когато и да е било, защото квартирата била смотана, пътуването - ужасно и не им се връщало в гадната София.

Аз съм си добре тук. Ако имахме вода и кю то ми работеше, щях да повярвам, че съм в рая...

Весело лято;)


Тагове:   начин,   отпуската,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. angel - Приятна почивка от мен...
03.08.2006 13:08
И да поздравиш човека, който те е провокирал да напишеш това... Явно има други разбирания за почивка :)

P.S. И съм напълно съгласен с теб - аз лично направих две серии по 5 дни с няколко дни почивка между тях. Ето това е отпуска :)
цитирай
2. usteddd - поздравления
03.08.2006 14:27
вие знаете какво искате от вашата почивка, Estrella. Tienes suerte:)
цитирай
3. анонимен - нееееееееееееееееееееееееееее
03.08.2006 16:26
Не говори такива неща, че имам алергия. Това е почивка, т.е. време, в което правиш различни неща от онези, които правиш, когато не си в почивка, а не е пилеене на време. ;) почивай си и събирай сили, откъдето ги черпиш :)
цитирай
4. estrella - Не, Кари
03.08.2006 16:45
Почивка е, когато си почиваш. Всичко друго се казва живот;)
цитирай
5. анонимен - 1:0
03.08.2006 16:56
за теб
цитирай
6. ogisinko - estrella
04.08.2006 04:14
Nogu si pocivam kogato gledam drugite kak rabotat.
Pocivam i koga te cetam teb.
Ako pocnam da mislam.Kraj na pocivkata
цитирай
7. velvet - Хехехеххе,
04.08.2006 15:27
ogisinkо, това ми хареса ;))))))
А за почивките - всеки си има начина ;))))))))))))))
цитирай
8. djesika - :)
05.08.2006 16:18
А тези дето нямат почивка? Ко прайм? Не съм почивала нито 1 ДИН ден от няколко месеца и аз не знам точно колко иии така се очертава до края на сезона. Както казва един приятел - честито печелиш фафличка :)
цитирай
9. autumnharmony - Да
21.08.2006 04:59
това ми напомня за случаите, в които с майка ми навремето като бях по-малък решавахме ей-така да си купим торта. После всички от блока, които ни срещнат задаваха въпроса: "Кой има рожден ден?"

Кой, баба ви може би, ама аз откъде да знам - яде ми се торта!!!

И козунак обичам, трябва ли да чакам великден.

И да почивам обичам - трябва ли да чакам да почина (умра), за да си почина? Не съм съгласен.

А мама е от Рурисия и там ядат сладолед по всяко време. Със съжаление откривам, че и до ден днешен-не-комунистически, още има хора, които се изненадват като си купиш сладолед посред зима, дори самите продавачи.

Ами не си го купувам, за да се разхладя - ако искам, просто ще си спра печката. Вкусен ми е бе! Не ви ли стига до акъла! :D

Ето още няколко мисли в тоя дух:

- Скъпи, нека си направим бебе? - казва милата с надежда в очите.

Милият пие бира и казва:

- Не можем, мило - знаеш, че нямаме даостатъчно пари.

След година примерно пак същия разговор, заплатите и на двамата са дигнати с по да кажем 100 лева.

След още година пак... и все "не сме достатъчно богати, за да имаме дете".

Ами, алооооо! Няма да стането по-богати ве, ще станете по-стари, когато ще ви е трудно хем да работите, хем да учите, хем и дете да гледате. Все чакаме да се оправим като с вълшебна пръчица, ама такова чудо няма. Къщата се гради бавно и тухла по тухла. Само седим, чакаме и викаме "Неволята"

Сега като го казвам си мисля, че дори аз не осъзнавам колко съм прав. Но май моралната поука е, че човек трябва да повярва в силите си и да не се страхува да рискува, когато иска да промени живота си към малко по-добро. Няма сигурно и лесно. :) Затова...

...бързо към магазина за сладолед, торта, бира, козунак или какъвто там Дявол глези душата ви! Да ви е сладко! :)
цитирай
10. darkanion - :D
17.09.2007 22:39
ама на тия които отделят мн по-голяма част от времето си вкъщи, да си стоят у дома не им е интересно. те няма от кво да си починат, затова отиват другаде - да се оттърват от това вече станало така скучно място - дома. Така че морето е истинска почивка за тях - почиват си от еднообразието ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3710401
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915