Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2006 20:14 - Петъчен мишмаш
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1912 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08.2006 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В днешното меню: Футбол, бира и море

Футбол

Две разтърсващи новини ме разтърсиха днес ( нарочно повтарям разтърсващи, такаааа, по-разтърсващо да стане).

Едната е, че билетите за мачовете на Левски ще са съответно 8 лв за Бремен, 10 за Челси и 15 за Барселона. С други думи казано, няма да има нужда да живеем на препечени филийки с масло, за да идем на мач.

Освен билетите обаче, на мен ще ми трябва и стълбичка, за да мога да видя нещо повече от развяващите се по стадион Васил Левски плитки на Роналдиньо.

Другата, много по-важна в личен план, е че въпреки ( начало на рекламен блок) солидните ми познания по няколко езика ( край на рекламния блок), чак днес се сетих, че Кристияно Роналдо се чете КриШТияно Роналдо, защото човекът е португалец. А те имат неприятния навик да четат някои буквички не точно така, както сме свикнали. Справка- Луиш Фиго ( LuiS Figo).

Бира ( и чипс)

Не съм аз единствена Естрея на света, ахам. Не че се изненадах, де, аз тез неща си ги знам, но не се бях сетила да си ги потърся в нета. Ей на, сега се сетих и резултатът е този:
imageimage

Морето

Права бях аз като казвах, че човек през отпуската си трябва да си почива. Вкъщи. Цялото завърнало се от отпуска човечество, с което говорих в последно време, е дълбоко депресирано от завръщането си към Града и Работата.

А аз се върнах с песен на уста, защото ми беше писнало да седя у нас, а и в офиса тоалетната си има и казанче, за разлика от тази вкъщи.

Другата мисъл, свързана с август и отпуската е: Айде вече да идва септември, да се позахлади малко и хората да се успокоят. През август винаги, ама ВИНАГИ някой с някого се кара, на някой нервите не издържат, някой някого обижда, някой иска да размаже някого с чук...

А и Шампионската лига почва през септември...


Тагове:   мишмаш,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. usteddd - съвсем си права
25.08.2006 20:19
за хората през август - нещата редовно се оплескват и въобще - на всички нещо им става. Моето лично предположение е, че причината е в морето---
цитирай
2. darkanion - :):):)
17.09.2007 23:09
:):):):):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3713529
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915