Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.09.2006 23:04 - Нямам билет за Челси
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.09.2006 23:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И кабелна нямах, ама сега вече имам. Пуша си четвъртата поред последна цигара и ми мирише на есен.

Струва ми се, че светът полудя за три дни. Все едно всички чакаха да мине лятото, че да почнат да щуреят.

В Тайланд- военен преврат. Папата се изложи като първокурсник на изпит, изпусна се за мюсюлманите и сега ще става каквото ще става.

Унгарците обграждат националната телевизия все едно сме през "89, тука падат сгради ( щото тя няма да се само една, от мен да го знаете), репортери идиоти задават кретенски въпроси на момиче, измъкнало се почудо от срувтването, а бТВ и Нова се борят за рейтинг.

Тц тц, накъде отива света, щях да кажа аз, ако не си мислех, че всичко е абсолютно закономерно, програмирано и режисирано.

Най-хубавото, за сега, е че аз съм само един наблюдател. Струва ми се обаче, че аз съм писала сценария на филма, но като гледам, съм се престарала с драматичния елемент.

Обещавам да се поправя, в най-скоро време. И ще му докажа аз на оня Йоан ли беше, какъв беше, дето седял на самотен остров и предричал края на света, ще му покажа, че нищо не разбира от тая работа.

Сериозни психически отклонения, ми беше казала Рен ония дни. Ми тъй е, сестро, по-добре няма да стана.


Тагове:   челси,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3712128
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915