Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.09.2006 20:55 - Спагетки
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2013 Коментари: 3 Гласове:
0



Ей, не е лесно да си мечтаеш за нещо толкова просто като спагети с кетчуп.

От предната седмица насам се опитвам да ям спагети.

Миналата сряда излязох на обяд точно в 12:01 и вече усещах вкуса на спагети карбонара в устата си. Вместо надясно, завих наляво и вместо спагети- картофена яхния. Е, нищо де, утре.

Това "утре" дойде чак днес. Твърдо реших още в четири след обед, че тази вечер ще ядем спагети.

Естествено, трябваше да бъдат преминати куп препятствия като минаване през магазина за кетчуп, чакане на опашката за гъби, купуване на цигари, варене на спагетите, откритието, че покрай ремонта сме изхвърлили гевгира ( това е цедка, ако някой не знае), пригодяването на едно странно нещо за гевгир, правенето на сос с шунка, домати, гъби, соев сос и бульон, но в крайна сметка двете чинии димящи спагети, поръсени с кашкавал се озоваха на масата.

В чест на спешъл вечерята сложих салфетки, прибрах чинията от прозореца ( където я оставих докато сгъвах салфетките) и двамата с младежа в уважително мълчание отдадохме дължимото на спагетите.

Ще запазя в тайна на кой от нас каква част от приготвянето на спагетите се падна, но всъщносто това не е чак толкова важно.

На мен ми се ядяха, а не ми се готвеха спагети...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. usteddd - Всички знаем..
26.09.2006 13:09
какво е гевгир. Нашият също стана жертва на ремонт - - - Баща ми го изхвърли през прозореца по повод един семеен скандал с цел да демаонстрира на майка ми колко решителен, ядосан и действен човек е той всъщност. Естествено майка ми се наложи. Ние с брат ми слезнахме на двора да потърсим въпростана огромна цетка с Г както я наричахме тогава, но тя беше безвъзвратно изчезнала за нашето домакинство - друг така и не се появи. Май вче не ги и произвеждат. Странното в случая беше, че именно по случай окончателното му изхвърляне (буквално) от нас научих името на въпросната цетка.
Поздравлетния за спагетите. Нищо че запази в тайна кой се е постарал над тях;)
цитирай
2. elise - трикче:)
01.10.2006 16:50
за човек, който като мен от четири години живее само по квартири, гевгирът спада към онези прекрасни неща, улесняващи живота, които много искам, но все си викам като се нанеса за постоянно... и без това имам тонове багаж за пренасяне и скоро ни очаква такова (за постоянно:) ще си купя гевгир, дано още ги произвеждат)
та трикчето за мен е в използването на капака на тенджерата за отцеждане на водата. естествено, доста често ръцете поддават и всичко в мивката:) оттогава развих навика винаги преди да започна да готвя да измивам мивката идеално. за всеки случай:) и все пак кучетата доста често намазват със спагетки:)
цитирай
3. estrella - Когато обаче
04.10.2006 09:55
вместо капак използваш едно нещо, което е... абе не е капак, става още по-завъртяно:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3716043
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915