Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.12.2006 19:39 - Confidential
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1947 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Повдига ми се от лицемерие. От сметкаджийство. От властолюбие. От лъжи. От "куртоазия". Не говори с мен, когато не искаш да чуеш това, което ще ти кажа.

Не се намесвай в разговора, само за да се изтъкнеш, много често - съвсем ненамясто.

Не обичам да говоря с хора, които няма какво да кажат. Омръзна ми от празни приказки. От нищоговорене и нищоправене.

15 минути. Чели ли сте "Харун и морето от приказки" на Салман Рушди? Там малкият Харун можеше да помни само 11 минути.

Познавам хора, с които се понасям само 15 минути. На 16 се чудим какво да си кажем.

Познавам и хора, които в продължение на години не правят нищо. И когато отговорността надвисне над главата им, се стряскат. Добро утро, добре ли спинка?

Добрите намерения са прекият път към Ада. Аз обаче не отивам на там. Моят път е другаде.

Изморена съм от света.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. mikela - А приятелството е там- където мъ...
16.12.2006 19:54
А приятелството е там- където мълчанието е споделено...С колко хора можем да помълчим- без да се чувствате неудобно...С колко хора- мълчанието значи и близост...
цитирай
2. tessy - много ми е познато
16.12.2006 21:19
И аз така се чувствам. Често. Но трябва да намерим сили, да се заобиколим с правилните хора, колкото и да е трудно. Прегръщам те, макар и да не те познавам.
цитирай
3. ravia - Лицемерието убива всичко около себе си !!!
17.12.2006 09:41
Не мога да си говоря с такива хора. Такъв човек съм, че когато се запознавам с някой веднага разбирам дали ми допада или не. Ако не, тогава дори не го поздравявам като го видя, не мога да лицемернича. А това с добрите намерения ми е до болка познато... Пътят ни трябва да е винаги напред и нагоре !
цитирай
4. vilify - в ежедневието си
17.12.2006 12:27
искаш, или не - трябва да бъдеш малко лицемер - да се усмихнеш на шефа, въпреки че ти иде да го фраснеш право в тъпата муцуна, задето ти пренебрегна блестящото предложение и повиши оня дебел задник; на колегата (дебелия задник), въпреки че ти иде да го нариташ здравата, задето нон стоп лиже задници и няма грам потенциал в себе си, а се издига на твой гръб и т.н....но да общуваш с подобен род хора извън това делово обкръжение и дори да ги допускаш в кръга си от познати...не мисля, че това прави чест на когото и да било! това е живота! лично аз имам малко приятели, ама наистина малко, защото мн трудно допускам някого до себе си..но се гордея с всички до един. и не лицемернича с тях! това е кощунство и срам за всеки човек - да е лицемер с приятелите си.
цитирай
5. gantree - много песимистично
19.12.2006 21:52
я горе главата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715991
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915