Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.12.2006 16:21 - Предновогодишно, предевропейско, пред...
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2013 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.12.2006 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дълго мислех какво и как да напиша и накрая реших да оставя този пост просто да се случи.

Да излезе всичко, за което мисля през последните десет дни и да посрещна 2007 с празна глава, готова да поеме нови 365 порции емоции и случки.

Десет години след като г-жа Василева направи СИП "Знания за европейския съюз" и след като правихме ден на Европа, готвихме в класната стая и ядохме спагети, аз загубих огромна част от европейския си оптимизъм.

Причини колкото искаш, най-вече гнусни статийки из жълти до кафяво британски и немски вестници. След сполучливото предаване по Канал 1 от тази сутрин, еврооптимизмът ми (или реализъм, както успешно отбеляза проф. Пантев) се възвърна с пълни сили.

Най-сетне, десет години след като научих текста на Одата на радостта, която е химн на ЕС, мога да го изпея с цяло гърло и всички ще знаят какво е.

След години, в които ненавиждах синьото знаме с жълтите звезди, сега отново искам да го окача точно до българското вкъщи.

Вярвам в успешното бъдеще. Също както вярвам и в безсмъртието на душата;)

Освен силния ЕС облик на сегашните ми писания, какво друго може да се "случи" в този ми пост?

Могат да се материализират редица размисли на тема приятелство, отношения, обръщения, минало и безперспективно бъдеще, но няма да се случат.

Аз все пиша, все си обещавам и все не се променям. Или не се променям толкова бързо, колкото ми се иска.

Изплаших се изведнъж от разголването. Тук идват прекалено много хора. А така обичам да ме четат...но дали ме обичат, като ме четат?

Импулсът е да изтрия последните няколко абзаца, да сменя заглавието и да се получи добре премерен, напудрен и проевропейски пост, който да се вмъкне кротко сред другите такива и който пост няма да помня след няколко дни.

Ще останат пак неизказани думи и неоставени товари. Не искам да ги взимам със себе си утре вечер. Искам да ги оставя тук, опаковани и надписани.

Прииска ми се отново да имам черен тефтер

Няма да правя списък с предновогодишно пожелания в стил "Ще стана по-добър човек".

Изчерпах се внезапно. Ядът ми от несподеленото приятелство изчезна изведнъж.

Знаех си, че писането успокоява.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sunflower - :))))
30.12.2006 16:25
Обичаме те, бре! Кви са тия въпроси? :)))
/мн. ч. защото и аз не съм сама/
цитирай
2. анонимен - предевропейско
30.12.2006 17:49
Дотук добре, ами сега да видим приземяването.
В Западна Европа знаят за нас толко, колкото ние за 'Бимбилистан', а именно :
- столицята на България май е Букурещ (масово схващане на французите, потомци на галите, т.е. галфони)
- новите две страни не са узрели за нас (мнение на високообразовани белгийци), защото са славяни ! Сама дето 22 млн. румънци нямат почти нищо общо със славяните; и се сещам за Ян Хус (славянин) и неговото 'O sancta simplicitas', казано по времето когато la Belgique е била само територия, а Жана д'Арк е изгорена от своите си.
В заключение : Горко на наивно вярващите славяни.
цитирай
3. estrella - Анонимен,
30.12.2006 18:10
отказах се да се дразня на хора, които не знаят нищо за страна, която се намира на два часа път със самолет от родното им село. Необразовани хора има навсякъде.

Освен това европейското самосъзнание е личен избор, ако ще и на Марс да живеем. :)

Прав си, но ще се опитам да задържа еврооптимизма си поне до 2 януари;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698340
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915