Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.01.2007 19:15 - Невърнати книги, сайтът на СУ и други неделни главоблъсканици
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2574 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2007 13:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След поредния приятен разговор на тема родното образование се замислих за моето собствено такова.

И за пореден път образът на баба ми, която от около две години насам ме пита всеки месец едно и също "Какво стана с дипломата"?

Даже последния път се усъмни в това, дали аз наистина съм си взела всички изпити или нещо ги мотая. Аз обаче наистина съм си взела всички, ама наистина всички изпити, само дето няма кой да ме хване за ръчичка и да ме заведе да си подам документите за диплома.

Вдъхновена от темата за родното образование и в тон с новогодишните обещания, които всеки прави, реших:

-Да върна още утре всички книги в библиотеката на факултета, да изтърпя справедливия гнява на библиотекарката и с бележка в ръка да подам документи за диплома.

( не мога да си намеря снимките.. не мога.... искам да си направя нещо гадно, мразя се за това, че съм толкова неорганизирана за нещата, които ме засягат пряко).

Следва продължение...

Продължение

Намерих снимките до прозореца, под кабелите за колонките на компютъра. Не знам какво правят там, ако са искали да се скрият, трябвало е по-добре да го направят.

Тъй. Подредих книгите на масата и върху купчинката добавих още две, част от второто ми обещание за тази година:

- Да върна всички книги, които през годините съм взимала от роднини, приятели, познати, съседи, непознати на улицата и прочее хора, които са се подвели по честните ми сини очи и са ми дали книги.

Отново казвам, че се чувствам ужасно, когато стане дума за връщането на книги и за това как аз НЕ ги връщам... Чувствам се ужасно и наистина и най-сериозно обещавам да се поправя.

Колкото до утрешната ми битка с "Отдел за борба със студентите" в СУ, тя може да приключи още преди да е започнала.

Защо ли? Защото не знам какво е работното време на въпросната институция. В сайта има само малки таблички, в които са посочени телефони.

Трудно ли беше да се напише още един ред с работното време?

Другото, което ми е чудно, е защо информацията за преподавателите в нашия факултет е във .doc файл, който трябва да си сваля.

От всички филологии само две имат свои сайтове, като този на класическата излиза на маймуница...

Всъщност темата за сайта на Софийския е толкова дълга, че даже не ми се започва.

Но важното е, че вече сложих началото на края на моето висше образование, степен бакалавър - събрах на куп книгите за връщане.

А ако след месец все още книгите стоят на масичката в хола, ще се порицая публично. Ще публикувам снимката си в блога и ще напиша отдолу нещо много грозно, обидно и ужасявяащо.

Обещавам.



Тагове:   Неделни,   Невърнати,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. framboise - Напълно те разбирам...
07.01.2007 19:43
Приключването с родното образование си е цяло приключение. "Карибски пирати" пасти да ядат! 3 пъти си вземах отпуск за по ден, за да се справя със секретарките. Освен това "писах" дипломна почти година. По мнение на запознати пак бързо съм се справила. Накрая ми писна и се задействах на пълни обороти... И после пак секретарки, преподаватели, защити... Но обекчението, когато ти връчат книжката и ти стане ясно, че си свършил почти с всичко, не може да се сравни с нищо.
Успех:)))
цитирай
2. andreytcho - ;p
07.01.2007 23:12
хихи
цитирай
3. innkka - "усъмни", не "...
08.01.2007 11:27
"усъмни", не "осъмни"
цитирай
4. framboise - О, да
08.01.2007 11:38
Много си прав. Не знам как е в другите университети, ама при нас бяха видни кукувици. И да зависиш от един такъв човек за каквото и да е... неописуемо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715329
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915