Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.01.2007 20:34 - Усмивки в СУ!
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2184 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2007 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вярвате или не, но мисията с подаването на документи за диплома приключи успешно за по-малко от един час, без да пожертвам нито един нерв. Стратегически избрах времето да е около десет и малко - да дам възможност на всички от администрацията да отидат на работа.

Влязох първо в библиотеката - за моя изненада не забравих да си взема книгите сутринта, и библиотекарката ми се усмихна мило.

Тя винаги е била любезна, впрочем. Имат си компютър, в който всички книги са въведени и описани. Това с компютъра си е новина, така че викайте дружно ура.

Върнах всички налични у дома книги, оказа се, че един Клеман Маро е потънал в небитието, преснимах го (така се радвам, че студентските ми години вече са назад) и получих заветната бележка, че нямам невърнати книги в библиотеката.

Запътих се със свито сърце към канцеларията на нашия факултет. Свито по две причини - винаги е имало адски много хора там и дамата, която отговаря за моята специалност винаги се е държала майчински повелително с нас.

Като знам, че от държавния ми изпит мина година и половина, се бях приготвила за дълга тирада на тема отговорности, ангажименти към следването и прочее.

Опашка нямаше! Почуках и влязох. Усмихнах се и обявих тържествено какво ме води там.

"Нашата" дама се усмихна и каза "Ауу, ама ме връщате в миналото днеска. Да не сте се наговорили".

Въпреки старанието ми да измъкна някакви имена от нея, тя не каза нищо конкретно, но разбрах, че мои колега, също така заети през годините,  са отишли днес и са заявили желанието си да узаконят завършването на висшето си образование.

Извади любимата ми дебела книга, отвори на моето име и след по-малко от десет минути дипломата ми вече беше на чернова.

Оставих снимка, бележката от библиотеката и край! Това беше.

Сега чакам писмо, с което ще ме уведомят кога ще бъде официалното връчване на дипломите.

Наистина ме е срам, че се налага да пиша този пост. И за предишния ме е срам.

Но пък ще ми седят като обица на ухото, като черно петно в лилавия ми блог, като... абе като нещо, което няма да си позволя да забравя.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. andreytcho - УРААА!!!
08.01.2007 21:25
къф срам бе жена :) евала!
цитирай
2. estrella - Срам е
08.01.2007 21:29
Андрейчо, щото се мотая и пристисквам от година и половина за нещо, дето свърши за 40 минути! Ей за туй ме е срам.
цитирай
3. wildroses - Усмивки
08.01.2007 22:03
и да ти е на радост и успехи, без място за срам :)))
цитирай
4. andreytcho - Не ти е трябвала дипломата не си я взела по рано
09.01.2007 14:56
аз отлагам много неща които не са важни в този момент, щото знам че може да се наложи да си загубя цял ден. а това че този път е станало за 40мин, не значи че утре няма да е 4 дни.

цитирай
5. pilcho - Честито!!!
11.01.2007 12:53
Ще пием по едно за твое здраве :)
Радвам се, че си се изненадала приятно от липсата на бюрократични спънки и че скоро ще си имаш диплома, която гордо да закачиш на пирона в хола (майтап, де)!
Наздраве и успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3697896
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915