Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.01.2007 23:58 - Аз вече не нося прашки. А ти?
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25873 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 24.01.2007 00:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пост-призив за не-носене на прашки. И шест причини, за да го направиш. Това ще е по-добре за теб и твоето здраве!

  • Прашките са вредни за здравето. Лекарите доказаха нееднократно, че тънкото парче плат ТАМ води до появата на редица неприятни женски болести, които се отразяват лошо на интимния ви живот. Под "лошо" разбирай - замразяват го поне за седмица. Търкането на тънката ивица плат в най-нежните места води до депресия. На Нея.
  • Прашките са неудобни. Сложете ръка на сърцето си и признайте най-сетне, че такова нещо като удобни нови прашки не съществува. Пардон, съществува, ако въпросният чифт гащи са с два номер по-големи. Ако си купите вашия размер, сте принудени в продължение на известно време да носите по себе си следите от дантелките, ластиците и останалите джунджурийки, с които ги украсяват. Запомни - тялото ти се нагажда по тях, а не те по теб. Също както и обувките, но това е друга тема.
  • Прашките са нехигиенични. Мразя да говоря на тема лична хигиена, смятам, че това си е лична работа на всеки,но от практична, конструктивна и дизайнерска гледна точка, прашките са нехигиенични. Момичетата знаят защо.
  • Прашките не стоят добре на всеки. Не се отнася за Ангелите на Виктория, разбира се. Дупетата на средностатистическите момичета не са конструирани за прашки. Момчетата знаят защо.
  • Ползването на прашки като ежедневно бельо съсипва интимния живот. Ако той те вижда с прашки всеки ден, какво ще му покажеш в романтичната ви нощ?
  • Боди-прашка противоречи на законите на физиката. Не е възможно цяла дреха, каквото е бодито, да се крепи на ей толкова тънка ивица плат. Напрежението, което тялото ви оказва върху дрехата е в пъти по-голямо от напрежението, което ивичката плат може да издържи. Познайте кой поема удара.

След дългогодишни изследвания, и това го казвам съвсем сериозно, лекарите доказаха, че прашките водят до сериозни проблеми със здравето от ранна (11-12 годишна) възраст.

В последните десет години случаите на цистит, възпаления и други заболявания са се увеличили няколко пъти.

Ако преди десет години основните въпроси в гинекологичния кабинет се въртяха около безопасния секс, сега се въртят около модела и материята, от която е направено бельото. Мислите, че е случайно ли?



Тагове:   нося,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. celebrities - Абсолютно ненужно неудобство.
24.01.2007 00:20
А и бикините стоят много по-добре. Естествено с по-прозрачни дрехи няма как....
цитирай
2. estrella - Темата
24.01.2007 00:23
за прозрачните дрехи ще обсъдим друг път;)

Вече станахме две, благодаря ти:)
цитирай
3. bamby13 - Изглежда съм нещо изкилиферчена
24.01.2007 00:35
на мен прашките са ми по-удобни и ще го раздам в опозиция.. харесвам много и боксерки, обаче се с това навлизам в нова тема
цитирай
4. estrella - Може
24.01.2007 00:36
да са ти удобни, но не са полезни;) Боксерките рулз:)

А, да. И на мен ми е удобно да пуша, но не е полезно, нали;)
цитирай
5. bamby13 - :-)
24.01.2007 00:39
От студ умри, гъзар бъди :-)) е девиза на недоизживяния пубертет или както се казва никога не е късно да станеш за резил :D
цитирай
6. estrella - Гъзареенето, Бамби,
24.01.2007 00:47
ще ни изяде главите някой ден, тъй да знайш;)
цитирай
7. isis - с две ръце
24.01.2007 01:23
гласувам против прашките! Мога да ги трая само лятно време и за не повече от няколко часа. Да не говорим, че всеки път, когато съм опитвала да си лягам с това... нещо, след няколко часа въртене винаги ставам и сменям с нещо удобно. Истина е, обаче, че аз лично много рядко намирам едновременно красиви, удобни и практични бикини или боксерки.
цитирай
8. sashetu - :))
24.01.2007 02:11
Ех, мила Естрелла аз още нося, но само лятото. По принцип много си обичам боксерките.. :))
Полезен пост. Нищо, че това го знам отдавна... :)
Мерси
цитирай
9. stalker - за прашките и хората
24.01.2007 02:19
...и д-то ми изяде гащите...
цитирай
10. hady - Прашките наистина са ужасно нещо. . ...
24.01.2007 06:32
Прашките наистина са ужасно нещо... макар че съм чувала изрази от същества от мъжки пол относно момичетата, които не носят... били "страстоубийки".
Лично аз прашки не нося, нямам намерение да нося... Когато стане дума за по-разголени дрехи и така нататък, тогава е почти наложително... Но пък има начини да се избегне, ако има достатъчно желание да се мисли.
цитирай
11. vanguard - И аз нося боксерки,
24.01.2007 08:40
и съм много доволен от избора си!!!! :)
цитирай
12. patilan - Темата
24.01.2007 08:53
Не всички мъже харесват пражки, мен включително, и мисля че 'тънкото парче плат ТАМ' е адски неестетично.
цитирай
13. анонимен - :)
24.01.2007 08:59
Да си призная честно, докато се самоубедя да сложа прашки мина доста време... това се случи след 20-тата ми година (със сигурност). Отначало не ми харесваха, пречеха ми, но след време свикнах с тях и честно казано, в момента не мога да си представя как ще се върна към употребата на бикини. При мен се получи обратен ефект - сега ме дразни голямото парче плат на бикините... дразнят ме и ластиците на този вид гащи и така :)
цитирай
14. deseo - :)
24.01.2007 09:06
да се изкажа и аз:)според мен лошото е че като свикнеш с прашките трудно ще се върнеш към бельо с повечко плат, въпреки че за зимата е задължително.но лятото, в жегите аз лично не мога да понеса бикини или боксерки, колкото по-малко плат толкова по-добре:)
цитирай
15. ady - Опитах
24.01.2007 09:23
няколко пъти след което се отказах окончателно и безвъзвратно. :)
цитирай
16. estrella - Сашету,
24.01.2007 09:31
именно през лятото трябва да се носят памучни бикини;)

Благодаря на всички, мислех, че съм сама в борбата си;)

Скоро ще помисля и за тениски със задраскани прашки, хохо.
цитирай
17. vilify - гласувам "за"
24.01.2007 09:50
по въпроса против прашките. нехигиенични и опасни. радвам се, че все повече момичета се убеждават в това. извинение е само за горещините и толкова! а и няма нищо по-красиво от плитки черни бикини...:)))
цитирай
18. bambola - :))
24.01.2007 10:56
навика е голяма работа, искам само да кажа че тъй като има различни видове, не е задължително да се носят най-неодобните, има също памучни, фини и много приятни :)))
цитирай
19. alidora - ***
24.01.2007 11:32
Не нося прашки и не смятам /както някои казват/, че бикините са "страстоубийки". Особено ако са черни, или червени с подходяща примамлива дантелка...Освен това и най-секси прашките отстъпват пред еротиката на полу-прозрачни снежно-бели бикини, съчетани с шоколадов тен. А що се отнася до вредите...те си бяха очевадни още от самото начало...
цитирай
20. stalker - за гащите
24.01.2007 11:33
абе,най-добре кюлоти-много кокетно стоят,не мислите ли:)
цитирай
21. pi6lemee - :)
24.01.2007 11:53
аз съм за удобството на прашките:)))))
гащите са нещо мноооого неудобно нещо...все ги усещам тия ластици отстрани на д-то....а хубавите и удобни прашки.....хи4 не ги усещам даже,4е са там:)))))))
цитирай
22. estrella - Ти може
24.01.2007 11:57
и да не ги усещаш, но ТЯ ги усеща. Колкото до ластиците, никой не е казал, че няма некачествено и от "другото" бельо. И размерът има значение;)
цитирай
23. mu6moroni - Твърдо ЗА ... прашките
24.01.2007 14:24
не харесвам бикини - грозни и неудобни са ми, за боксерките - винаги си личат под дрехите и изглеждат меко казано ужасно.
И не съм съгласна, че не са хигиенични - ако са от качествена материя и са по мярка хигиената се свежда до чистоплътност.
Докато ми стоят добре ще си ходя с прашки,а след това... ами няма да се показвам
цитирай
24. estrella - Mu6moroni,
24.01.2007 15:21
самата кройка на този вид бельо води до проблеми. Всеки избира сам:)
цитирай
25. pi6lemee - :)
24.01.2007 16:03
estrella...кого имаш в пред вид "ТЯ"?
нали току що ти казах 4е АЗ не ги усещам....пък кво ме интересува тя?
а за боксерките...убаво нещо са ама евентуално ако съм с пола или широки/торбести/ панталони/дънки...
щото инъ4е ми се надигат и насабират нагоре...ауе....на който както му е удобно....няма нехигиени4но белио...има такова дето не е прано и е мръсно...следователно хи4нехигиени4но:))))))
аиде и със здраве
цитирай
26. estrella - Тя
24.01.2007 16:16
е евфемизъм за интимните части, пишлеме:)

Виждам, че си бойно настроена и ако ще и лекция за естествената фауна в женския организъм и съприкосновението на едни и други организми да ти изнеса, пак няма да искаш да разбереш.

Търкането, момиче, е проблемът. Не можеш да създадеш стерилна среда долу, защото стерилната среда е нездрава. А когато бактериите(които са полезни за здравето, впрочем) отидат от едното място на другото, се получават инфекции.

Защо ли ти обяснявам. Успех.
цитирай
27. stalker - душицо
24.01.2007 16:54
Абе,estrella,душо-какво ни занимаваш с това каква точно ти е средата отдолу-стерилна,здрава,нездрава.Верно,защо ли ни обясняваш.Ако искаш си уший ватени гащи и си развъждай бактерии,каквито си пожелаеш.
Успех
цитирай
28. estrella - Защото
24.01.2007 16:58
stalker, несериозното отношение на девойчетата към собственото им здраве ще им докара бели на главите, за които не са подозирали. Как ти звучи например безплодие? Или хроничен цистит?
цитирай
29. stalker - безплодие?
24.01.2007 17:02
Кой ти каза,че искам да се плодя?
цитирай
30. stalker - забравих
24.01.2007 17:03
А от хроничен цистит страдат мойте приятелки,много е неприятно и досадно,най-вече
цитирай
31. estrella - ДОстатъчно, а:)
24.01.2007 17:15
Казахме каквото имаме да казваме. ;)
цитирай
32. stalker - ok
24.01.2007 17:18
ладно,поставили точку;)
цитирай
33. andreytcho - ПРОТИВ БЕЛЬОТО !!!
24.01.2007 21:33
ИСКАМ САМО ГОЛИ ДУПЕТА :))
цитирай
34. pinkberry - мотивирах се
25.01.2007 12:51
ей сега бягам да пазарувам боксерки, и без това са много симпатични, пък и ако са подходящ модел са и безумно удобни.иначе прашките са ми удобни доста,но като се замисли човек не винаги е нужно да си умиращ от студ гъзар:)))
цитирай
35. estrella - Pinkberry,
25.01.2007 13:00
приятен пазар:) Бъди гъзар с боксерки;)
цитирай
36. sigrina - [S]
25.01.2007 14:25
От много малка започнах да нося прашки и вече толкова съм свикнала с тях, че от 2-3 години не съм обувала друго бельо... Удобни са ми и то много, бикини или боксерки... Не знам :Ь
цитирай
37. sasso - най-забавния постинг!!!
27.01.2007 00:27
От много време не бях попадал на толкова забавен постинг. Вероятно ми е забавен защото не ми се налага да нося прашки (слава богу!). Едно мъжко мнение: едни хубави, стилни боксерки, стоят 300 пъти по-секси от най-хубавите прашки. Пък и то като се стигне до тях... Така де, сигурно са неудобни!:)
Поздрав за авторката!
цитирай
38. estrella - :)
27.01.2007 00:30
Благодаря сърдечно ( изчервявам се)
цитирай
39. анонимен -
05.08.2009 18:04
1во това, че лекарите били доказали еди си кво и т.н. не го оспорвам, добре, но извинявай да ми казваш, че прашките не стоели добре на повечето момичета, моля ти се !!!! Тук си признай, че избиваш комплекси. Не е нужно да съм Виктория или не знам си коя, за да се "осмелявам" да нося прашки !!! Харесвам си задника и смятам, че не е нужно да го крия в кюлотите на баба си !!!!! Момчетата знаели, че не седли добре и бла бла прррррррррррррр убивали били романтичните нощи, ами ти носи всеки ден така наречените "страстоубийки" и ще видим дали няма направо да си убиеш сексуалния си живот изцяло !!! И да "СТРАСТОУБИЙКИ", защотото наистина са такива ! Не смятам, че мъжете били виноооовни и т.н. и аз употребявам тази дума, няма нищо по- отвратително да видиш някое хубаво, младо, направено, нагласено момиче и по някое време опааааа гащите на баба !!!! И 2ро "пращките били нехигиенични-момичетата знаели защо"?!?!?!??!!! Моля?! Направо съм потресена !!! И сега ще ме извиниш за грубия език, но ти ако не си миеш задника след като ходиш по голяма нужда и с твоите "супер бикини" да си, пак ще се инфектираш и ПАК си е НЕхигиенично !!!!
цитирай
40. estrella - По-тихо, чувам те чудесно
13.08.2009 11:54
Това с удивителните знаци ще да е мода. Крещиш ми, момиче, а не е възпитано, без значение дали носиш прашки или не. На света има и други видове бельо освен прашки и страстоубийки, не знаеш ли?!!?!?!!?!? (дано ме разбереш като има толкова препинателни знаци).
Ако ще се заяждаме - явно твоя сексуален живот е позациклил, щом си събрала толкова нерви, та да крещиш анонимно по блоговете. Кифли обичам само с кафето сутрин.
цитирай
41. анонимен - ...
22.08.2009 00:23
Quote: "без значение дали носиш прашки или не." Нали темата е точно за това ?! или и ти самата не знаеш защо си я пуснала. Quote: "явно твоя сексуален живот е позациклил, щом си събрала толкова нерви, та да крещиш анонимно по блоговете." 1во не крещя ! Явно си пропуснала часовете по български език в училище, щом смяташ, че препинателните знаци означавт крещене :D:D:D и 2ро сексуалният ми живот не ти влиза в работата, а и как изобшо извади този гениален извод не знам (rofl) Quote: " Кифли обичам само с кафето сутрин. " Не се и съмнявам :) те и затова "Прашките не стоят добре на всеки." (rofl) (rofl) (rofl). Аз казах ли че някой избива комплекси?! (think) :D
P.S. Мога да ти пиша и НЕанонимно, щом толкова това те притеснява, но просто не ми се занимава с глупавите ви блокчета. Темата ми попадна случайно и бях супер изумена как една комплексирана жена се опитва да се самоуспокоява, почти обиждайки всички останали като казва, че пращките били само за топ моделите. Хайде приятно злобеене и по- полека с кифлите, че задника ти ще вземе да не се побира и в "супер бикините" :D
цитирай
42. анонимен - Аз
09.07.2010 21:50
Доста късно се изказвам по темата. Та, преди години, носех почти само прашки. Наистина е наудобно, въпросът е, че се свиква. Престанах просто защото се ядосах, защото винаги се измислят някакви простотии, които да правят жените на маймуни, а мъжете носят само това, което им е удобно. :D Обещала съм, че ще сложа, само ако човекът до мен сложи :D. Що се отнася до коментарите за това, че бикините или боксерките не били секси- те са мн по-стилни, защото не показват цялото ти д.. Освен това, предпочитенията до голяма степен се крепят на общественото мнение, тъй че това е глупост. Ако една жена е красива, тя ще е красива и с друго бельо. Лично аз се чувствам такава и е глупаво когато, някой явно без самочувствие, почне ти говори, колко зле изглеждаш. Обикновено това се момичета или жени, които лесно се влияят.
Спомена се циститът, Аз си го докарах, но мисля, че това беше по-скоро, заради късото яке, с което ходех. И до сега при най-малкото застудяване почвам да го усещам. Лично аз през зимата задължително ходя с боди, което не е тънко, просто защото ми се налага. То е с бикина и единственото място, където в София може да се намери, е на произведено в България от Трявна. Навсякъде другаде продават бодита, които са невероятно тънки и са с прашки и които, според мен, стават единствено за секс. Не мога да разбера момичетата какво си мислят, че предпазват с тях. Циститът е опасен, дори през малко по-студена лятна нощ имам проблеми, тъй че внимавайте, телата ви не служат само за украса, все пак.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3708166
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915