Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.03.2007 23:14 - Анонимни коментари или Anger Managеment Test
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2943 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2007 23:15


Ей така човек си губи съня да му се не види. От анонимните коментари.

Пуснах ги преди време, за да пробвам до колко дебелокожо животно съм станала.

Кожичката ми е нежна и крехка като крилца на пеперуда. Също както и преди. :)

Все пак има лек напредък, защото вместо стъписване, безсилие и яд, анонимният коментар от предишния ми пост ме вдъхнови да напиша НЕЩО смислено.

И то няма да е просто ей такова нещо си там смислено, а ще е Смислен Анализ на Естреините Постове от последните няколко дни.

И ще го направя с едничката цел да си докажа за пореден път, че хората като четат, четат само буквите.

И така, нека да започнем.

Кратък пост номер едно: на Естрея очевидно не й се пише, защото „ми е толкова спокойно и леко, че няма какво да кажа“. Видно е, че в тоя момент гледа снимки. Това най-ясно личи от простото изречение „И тогава гледам снимки“.

Общо настроение на поста – положително ( „спокойно“, „леко“). Цел на поста – кратка бележка в Личния дневник на Естрея, че на 6.03 се е чувствала лека като перце.

Кратък пост номер две: отново от 6.03. След като се е насладила на снимките във Фото култ, Естрея е прочела някой и друг от поетичните блогове в блог.бг, което очевидно още повече е допринесло за приповдигнатото настроение в началото на пролетта. Цел на поста: същата като на предишния.

Не толкова кратък пост номер три: Непривично минорното настроение на поста следва да подскаже на уважаемия читател, че авторката ще да е преживяла някакъв душевен разрив, тежък момент, спор и негативните мисли за безсмислието на живота са я споходили.

Тя сравнява живите с болни и съжалява, че няма учебник, ръководство, книга за това как трябва да се живее.

Края на поста очевидно е оптимистичен. Естрея се е върнала към нормалното си възприемане на света. Разбираме го от думите „Но важното е да не се предаваш, нали. Да вярваш в безсмъртието на душата...“

Кратък пост номер четири: Тук нямам никакво намерение да обяснявам. Който има сърце, ще види. Който има очи и разум, ще прозре.

Кратък пост номер пет: Още от заглавието разбираме, че нещо ново се е случило в живота на Естрея. Очевидно промяната е голяма, след като така основни неща като храната и хората са се сменили.

Какво е новото не е важно за никой друг, освен за Естрея, защото това е, както вече казахме, нейният Личен дневник.

Фактът, че е в Интернет пространството, разбира се, веднага го превръща в обществено достояние, но както имаме нужда от качествени писатели, така имаме нужда и от качествени читатели.

Благодаря за вниманието:)

П.С. И понеже няма как да знаете настроението и интонацията, с която пиша всичко това, държа да обясня, че съм приятно развеселена и успокоена от факта, че макар да показвам мислите си на света, те продължават да бъдат също толкова чудесно неизвестни, колкото биха били и ако си стояха на топло в главата ми.

П.П.С. Считам теста за неуспешен и го прекратявам за неопределено време.

Лека нощ и късмет:)



Тагове:   Managment,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sunflower - Айде бе ...
12.03.2007 23:29
... ше си губиш съня. Който не те харесва няма вкус. :))))
Иначе за качествените читатели си много права. Понякога тук имам чувството, че има повече качествени писатели, отколкото читатели. Аз самата съм лош писател, но още по-лош читател според моите си собствени критерии, ама важното е, че не ми пука ... Тук сме само защото сме несъвършени, ако бяхме съвършени, щяхме да си порим небесата с ангелския хор ...
цитирай
2. pill - ***
13.03.2007 05:49
да бе, безсмислено е да се обясняваш, недоброжелателите и без това нямат и намерение да те разбират. :)
цитирай
3. estrella - Тъй
13.03.2007 07:32
като бях посъветвана да си взема почивка, защото личалото по постовете ми, че имам нужда от презареждане, реших да се прочета пак, за да видя наистина ли съм толкова зле. Ми не, не съм зле. :)))))
цитирай
4. pill - ***
13.03.2007 07:53
ако помолиш някой от администраторите да провери по ай-пи кой е авторът на въпросния злъчен пост, съм сигурна, че ще получиш много интересни резултати :)
в интернет пространството понятието анонимен е доста хлъзгаво ;)
ама да не ти пука, have a wonderful day :)
цитирай
5. estrella - :)
13.03.2007 09:30
Благодаря Пил. Няма да се правя на Шерлок Холмс;) И на теб - прекрасен ден:)
цитирай
6. andreytcho - :)))
13.03.2007 09:38
мен настроението ми идва след секс, и затова този коментар ще е от онези дето ти се плезя ей така

:РРР
цитирай
7. pti - :))
13.03.2007 09:50
спокс
понеже се притеснявам от английския си правопис, а не ми се търси сега точния израз ще импровизирам..

2 pac: Никой не познава моята душа..

:))
цитирай
8. estrella - ;)
13.03.2007 10:00
Дам, дам, факт:)
цитирай
9. estrella - Пак
13.03.2007 10:08
ще кажа, че не съм ядосана:) Както за повечето от нас, така и за мен блогът е вид експериметн. А резултатите от всеки експеримент следва да се описват подробно, за да останат за поколенията;)
цитирай
10. mymaya - :)
13.03.2007 17:29
както обичам да казвам, всеки има право на грешно мнение.тъй че не се ядосвай за анонимните коментари, все пак си е мнение, провокирала си ги да напишат нещо :))). а по повод подробното описание на експеримента - моя блог го правя най-вече за да отчета перипетите, през които съм минала, мислите, които са ме спохождали и промяната с времето, която е станала с мен, абе нещо като отправна точка ;)

Вълнуваща звездна нощ, estrella!!!
цитирай
11. tera - пуснах един пост за гласуването
14.03.2007 11:55
и там jones ми написа нещо много мъдро: трябва да се радваш, че ти обръщат внимание, това значи че се интересуват от теб. Пък един друг ми писа, че най-уважавал хората, с които се заяжда. Така че можеш само да си хепи от тоя интерес.
Поздравче :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698231
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915