Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
29.04.2007 23:27 - Жените са кучки, а театърът е в ремонт
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6979 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2007 16:46


Три реклами, няколко генерални извода и изобщо - пост, вдъхновен от Сула.

Реклама първа: Обичам те, Наталия! - О, Ники/Стефан/ Радо/Миро...

Интересен ми се стори фактът, че познавам хора с всичките имена, написани на дънера в билборд рекламата, но нямам нищо общо, наистина.

Реклама втора: "Колко време мина от първата целувка на Градина" - "Можем да сме свързани и без обвързване".

Така и не разбрах защо тези броят стихове и монетки и защо сервитьорът седи и ги гледа в устите, но не за това ми е мисълта.

Какъв извод можем да си направим от споменатите реклами?

Че жените са ужасни същества. Гадни, долни, използващи и неблагодарни.

Героинята номер едно толкова безотговорно е раздала номера си на който срещне и толкова, още по-безотговорно, е плещела каквото й падне с въпросните момчета, че накрая не може да си спомни името на клетия романтик. Срамота!

А миличкият анонимен като малко обидено котенце си тръгва... да ти се скъса сърцето.

Да, всъщност как се казва той и защо на мен ми изглежда толкова познат.

Героиня номер две е много романтична натура, обича природата, ходи на къмпинг (а когато аз ходех на къмпинг, всички ми се чудеха на акъла), но също като мацката от първата реклама няма никакво намерение да отговри на чувствата на момчето.

Тази втората иска да ползва редящият стихове само за нареждане на хормоните и за нищо друго.

Тя не се интересува, че последното й изречение хвърли в смут бедния младеж и го остави със зяпнала уста.

Сигурно вечерта ще се съберат с Ники/Радо/Както-там-му-е-името и ще се напият по мъжки, "хранейки" жените злостно. И ще са прави.

Защото така създаденият образ на съвременното момиче мен лично ме обижда.

Сигурно вече не съм съвременна или пък съм спряла да бъда момиче.

Реклама номер 3 - бира Кайзер, червена пътека, театрална сцена, бурни аплодисменти, обърната като коронка капачка на бутилката.

Красиво, изящно, изтънчено.

Само ЧЕ посочете ми този театър, в който звездата стига по червен килим до сцената, но откъм задната й част, от към кулисите!

Преди това минава през коридори, завои и врати, които всички водят през задната част на сцената до авансцена, където бирата да блесне в целия ви блясък.

Ако трябва да търсим правдивост, това означава, че от следващата година пред Кодак Тиътър няма да има жив човек.

Всички гости на церемонията за "Оскар" ще се редят пред служебния вход, оттам по червения килим, по червения килим, докато не стигнат до задната част на сцената (там впрочем е пълно с декори, "ферми"- прожектори, които се вдигат и свалят, и с много, ама много прах), ще минат по червения килим по цялата сцена и като стигнат най-отпред, бодро ще скачат в салона, за да заемат местата си.

Мисъл малко трябва, смятам аз. Дори в рекламите.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. cecka1504 - :)))
30.04.2007 10:29
Готино си го написала. И си права. Втората реклама, за която говориш наистина е голяма простотия. Или аз нямам достатъчно акъл, че да я разбера изцяло. И, както казваш - мисъл малко трябва, дори в рекламите.
цитирай
2. gataca - :)
30.04.2007 16:48
Женското сърце е като автобус - винаги има място за още един! :)))
цитирай
3. estrella - Гатака,
30.04.2007 19:51
не де, не дееее;) Дори да има място за още един, поне да го правят елегантно. А не като тия двете.
цитирай
4. buboleche - Напоследък се наблюдава бум на недомислените реклами.
01.05.2007 12:16
Много се дразня на рекламите на Вивател. Преди бяха изиграли епизод от "Смело сърце" , а сега от "300". Скука. :))))Тия с мацките ...няма какво да кажа ...ти си го написала...Липса на идеи , това е.:))
цитирай
5. mitko7691 - Е, жените от рекламата никак не ми ...
01.05.2007 17:47
Е,жените от рекламата никак не ми приличат на толкова ужасни същества....Сега някоя дама да не вземе да заведе дело срещу фирмите за уронване доброто има на жената.
Спомням си преди време една закръглена дама го направи със "Загорка" заради фразата "какво му трябва на човека" на фона на появяващата се мацка с бира в ръка.
цитирай
6. estrella - Хм,
02.05.2007 10:27
щом на мъжете не им прави впечатление, значи са свикнали с такъв тип поведение... което е жалко.
цитирай
7. marshmallow - За реклама номер 1
03.05.2007 09:47
Спред мен пича от тази реклама не си тръгва, а отчаяно чака (скрит в храстите) мацката да спомене и неговото име. Защото си спонмям, че се провикваше от някъде: "Не" след всеки опит на мацката да му налучка името.
Което не прави Жената лоша, а само показва колко е отчаян Той.
цитирай
8. estrella - Не, не,
03.05.2007 11:07
той се отдалечава обиден и сломен. И жената Е лоша, защото не можеш да се отнасяш така лековерно към чувствата на хората.
цитирай
9. marshmallow - Защо?
03.05.2007 11:49
Какво му е на момичето? Не може да се сети как се казва един от мнооогото й приятели. Това, че е простичка не я прави лоша...
Иначе рекламата не е лоша. Какво ще кажеш за рекламата на Лептен или на Калорекс (с невиждания ефект, танка и накаква патка с военна униформа)
цитирай
10. elnino - Втората реклама
03.05.2007 15:38
Ще се опитам да разясня втората реклама, чиято идея явно ви е убягнала: мацката и пича са принудени да плащат на всяка любовна дума(стих) на сервитьора (алчните "други" мобилни оператори). Дадената реклама е за 2 SIM карти между които говориш без пари (няма значение дали ще е в рими). Накрая мацката казва: може да сме свързани и без обвързване... и пича онемява от.. ЩАСТИЕ. Това е все едно някое момиче да ти каже: Дай да се събличаме без да се обичаме...

И мъжете не сме по-стока, а и освен това много ни бива в измислянето на вицове за жените-кучки...
цитирай
11. marshmallow - Вицове за жени-кучки!!!
03.05.2007 17:29
Първо ми се иска да ми кажеш дали си от хората за които КУЧКА е тази която пуска на всички освен на теб?
И после ще те помоля да ми ИЗМИСЛИШ виц за жена-кучка.
Благодаря ти предварително :)
цитирай
12. estrella - Елниньо
03.05.2007 21:53
благодаря:) Сега вече има смисъл.
За мен Кучка е жена, която не се съобразява с чувствата на другите и мачка наред.
цитирай
13. marshmallow - Пропускаш,
03.05.2007 22:56
да ни разкажеш виц за жена-кучка. Или поне да измислиш някой ;)
цитирай
14. elnino - Специално за marshmallow
04.05.2007 17:33
Каква е разликата между оптимиста и песимисиста?

Песимиста си мисли че всички жени са кучки...
Оптимиста се надява да е така...

Тоя виц доста се вързва на коментар N 6 от estrella...
цитирай
15. marshmallow - Специално за elninio
04.05.2007 17:37
Благодаря! :)))
вица си го бива
цитирай
16. estrella - Търпете
05.05.2007 11:32
си ги тогава, момчета:) Само да не идвайте после при мен да се оплаквате. :)
цитирай
17. gadget - Хм...
07.05.2007 14:33
... в рекламите нищо лошо. Гаджето ми каза, че имало такава игра на рими - казваш рима, пускаш монета и така докато някой млъкне и не може да измисли рима, другия обира парите. Хазарт с поезия!!! Никога не бих играл атакава игра срещу sekirata!!
И все пак това са само реклами, търсещи ефект. Дали са кучки или не жените/мъжете - всичко човек си го научава от общуването очи в очи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3696401
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915