Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
01.07.2007 20:26 - Как не отидохме на концерт на Пинк
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2841 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 01.07.2007 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях облечена, напарфюмирана и в пълно бойно снаряжение десет минути преди часа, в който колежката В. трябваше да е пред блока.

Моя разбира се, се мотаеше още по хавлия, но при нас това е класика - аз съм готова, той се мота, аз се изнервям, мразя го, започвам да чистя и накрая той ме чака на вратата, защото съм си забравила очилата за далечно виждане.

Седях привидно кротко пред телевизора, тананиках си "In the jungle, the mighty jungle, нанана", когато Гена Трайкова, с лентичка по-голяма от деколтето й, съобщи на уважаемите зрители, че КОНЦЕРТЪТ на ПИНК се ОТЛАГА, защото певицата СЕ Е разбОЛЯЛА и т.н. (главните букви са на всички места, на които Генчето слага смислово ударение. Неповторима!)

Туш.

Зяпнах. Станах. Пак седнах.

В главата ми запрепускаха мисли на кого първо да се обадя, да се ядосам ли или да пропусна, къде заврях касовата бележка, той на работа ли е, да не стане като с Дженифър Лопез, да не...

Ми това е. Няма концерт. Свалих си очилата за далечно виждане, въздъхнах и седнах обратно да догледам за музея на киселото мляко, за изтребителите и за евтиния роуминг и за курса на еврото.

Извадих си телефона, в подходящия за случая розов цвят, съобщих неприятната новина на един почти стигнал до стадиона колега, който в първия момент не ми повярва и толкоз. Останахме си вкъщи.

Един път да се наканя да ида на концерт, да пътувам сутринта в шест, за да сме си тук навреме, да си крещя вътрешно на младежа, а тая наш"та да вземе да се разболее точно сега.

Пу пу.

Малко ми е тъпо. Едно такова - недовършено. И поста ми същия.

Пинк, момиче, гледай к"во става, като не си пиеш антибиотика редовно - вдъхновението му изчезнА. Засрами се!


Тагове:   концерт,   как,   Пинк,   отидохме,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. vilas - Това е по-сериозна подигравка от ...
01.07.2007 21:00
Това е по-сериозна подигравка от концерта на Дженифър Лопез миналата година, който също не се състоя! Всички знаем каква е работата- парите за билетите да постоят у нечии ръчички, в нечия банка, да си свърши този някой работата, пък хората кучета ги яли, лошото е че не е прецедент, а практика...
цитирай
2. estrella - Има
01.07.2007 21:06
малка разлика между Джей Ло и концертът на Пинк. Организаторите. На всеки се случва да не се чувства добре. Ще поживеем, ще видим.
цитирай
3. анонимен - Мога ли да отбележа
01.07.2007 21:07
колко силно е разочарованието ми и тъгата в гърдите ми!
много лошо преживях новината след като киснах сумайти часове....
мамка му и на лекарите чуждестранни!
цитирай
4. innersmile - :~ (
01.07.2007 22:42
:~ (
цитирай
5. alex4o - ооо, аз съм доволен:)
01.07.2007 23:12
защото като тръгнах з апини, за разлика от естрейа се бях облякъл доста така небрежно и с палавия накитник на че гевара, но пък си удавх мъката в шейк и клуб сандвич. а да, ходих да купувам и тест за бременност. и слушах на съседната маса в едно супер приятно заведение некъв мноо смешен индивид, който каза братле 874598378 пъти.
А пинки ако не дойде, че я претрепам:)хехе
дон лет ми гиттттт миии (гит ми не гет ми, така го пее)...ай ем а хазард то май селфффф ииииии иии
цитирай
6. infetka - =)
01.07.2007 23:31
хей, гадост
поне не си се прецакала да отидеш до там и тогва да разбереш.
Може ли да ми кажеш как варираха цените за билет?
цитирай
7. анонимен - УЖАСНА СЛУЧКА
02.07.2007 00:17
Още докато четях ми се прииска да си откъсна главата и да я блъскам о пода.
цитирай
8. estrella - Билети
02.07.2007 07:22
имаше пот 35 и 45 в деня на концерта.
@Конвихрогон - трябваше да го направиш.
цитирай
9. анонимен - Не се сърди!
02.07.2007 08:01
Не съм искал да те засегна. Просто използвах нестандартен подход, целящ да те предпази от по-нататъшно публикуване на глупости.
цитирай
10. estrella - Нямам
02.07.2007 08:19
нужда от такива грижи, благодаря:)
цитирай
11. messalina - Къв антибиотик. . пак се е надрусала ...
02.07.2007 09:40
Къв антибиотик.. пак се е надрусала е моя коментар. Добре, че аз съм на 10 минути от стадиона. Имаше хора, които си бяха прекъснали почивките на морето, за да дойдат. Това си е чиста гавра.
цитирай
12. estrella - Messalina,
02.07.2007 09:43
ти никога ли не си отсъствала от работа?
цитирай
13. messalina - Не бъди наивна. Естествено, че на ...
03.07.2007 11:57
Не бъди наивна. Естествено, че на всеки се случва, но всичко може да се направи с малко по-голямо уважение към тези, които са решили да го окажат на въпросната звезда. Ако всичко това беше вярно - защо не съобщиха по-рано? И най-вече щом медиите твърдят нещо, значи вероятността да е вярно граничи с нулата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698324
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915