Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.07.2007 17:51 - Говорилня
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3204 Коментари: 14 Гласове:
0



Чета блогове и сайтове от два часа, заедно с коментарите. Все едно съм влязла шумно кафене и се опитвам да чуя всички едновременно.

Асистентката по езикознание обичаше да казва, че хората, които четат много книги, пресипват, защото гласните струни се мърдали дори когато четеш на ум.

Не знам до колко е вярно, аз явно не чета достатъчно много, защото не съм си губила гласа от четене, но вече съм сигурна, че от четене болят ушите.

Проблемът може и да е в това ,че чета на ум много артистично. Според името на автора си представям какъв може да е гласът му, с каква сила говори, дали ръкомаха или  е по-спокоен.

Чувам шумовете, когато гледам снимки на деца, които си играят в парка.

Мрежата жужи:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. svoboda64 - Здравей!
15.07.2007 18:06
Прости ми, но това се нарича "синергия". И ако го "можеш", значи си си заслужила титлата "модерна":))

С асистенката или без асистенката по езикознание:))

Припомняши ми моята асистенка на времето, която ни караше да пишем "Защо искам да стана" или не искам да стана "учител". Спомням си, че тогава масово отговорихме, че "не искаме" да ставаме въпросното "нещо". Бяхме "високомерни". Смятахме, че ще можем да променим света... извън класните стаи... които ни задушаваха.

Много от нас "не станаха", но въпреки това продължават да бъдат и са "учители" като носители/владетели на словото.

И ти го "умееш". Благодаря ти, че го сподели с нас..."ветхите":))

цитирай
2. estrella - Благодаря
15.07.2007 18:43
много за топлия коментар:)
цитирай
3. andreytcho - :))
15.07.2007 18:56
Аз само си представих как четеш нещо казано от мен и тука се ухилих.....

Добре боравиш с мръсните думи!
цитирай
4. estrella - С мръсните
15.07.2007 19:25
думи ли?;) И те са като всички останали думи, само дето хората се изчервяват като ги чуят;) Винаги можеш да разчиташ на мен:)
цитирай
5. ninaantonova - А сега ще ти напиша нещо
18.07.2007 08:59
Обичам да вървя под дъжда, обичам той да мокри лицето ми, и да отмива умората от тялото ми след тежкия работен ден, вятърът леко да подухва и да изсушава капките дъждовна вода.
Много обичам дъжда, особено пролетния.
Лек и добър ден. Нина
цитирай
6. usteddd - I do
18.07.2007 09:48
whatever the voices inside are saying..
цитирай
7. felixkotkov - Леле
18.07.2007 12:20
Ужас вярно ли? Това за четенето много ме изненада! Бахти не е истина.. Трябва да видя - аз доста чета...А образността... не съм сигурна че я уцелвам когато чета нечий блог. По принцип чета доста малко блогове - и то предимно на хора, които познавам. И честно казано, вътрешните им монолози, синкопи и интонации са малко по-различни от реалните в живото общуване.
Знаеш ли, аз винаги съм напомняла, че когато човек пише изгражда своя идеален образ. В писането всеки е това,к оето иска да бъде. Така че ти четеш артистично хиляди мечти:)) Което е приказно!
цитирай
8. candysays - Браво на теб :)
18.07.2007 17:56
Аз също чета доста- и в Мрежата (да, тя наистина жужи ;), и книги, и списания, вестници- всичко де що има за четене ;)
Но никога не си представям интонации, ръкомахания и прочие на хората, чиито неща чета. Освен ако не ги познавам лично...
(тогава това просто се получава автоматично ;)
цитирай
9. mmmmmmmmm - Това за мен е находка:)
18.07.2007 18:38
Било ме е страх да си призная на глас,че всичко което чета го "чувам и виждам":).Изражение на лицето,повдигане на вежди,даже и ръкомахане,изкривена физоономия от болка,смях...И си мисля,че не чета,а разгонарям с някой...
А когато слушам виц си представям всичко и смеха ми няма край...:))
Забавно е по някога.
цитирай
10. faerie - Предполагам, че е малко уморително,
20.07.2007 11:46
но за сметка на това емоционално ;)))
цитирай
11. wonder - Хахахаххх.... ,estrella голяма бъркалола настава...!
21.07.2007 17:02
Има и вариант, в който и очите те заболяват от шума... Ами символите, образите, идеите... И нещата, които ги следват - увеличава се допаминът, ацетилхолинът скача в синапсите, засилнат се бета-вълните...Ами вътрешната мисъл, която зараждат у нас чуждите писания? - тя направо жонглира с нашите културни представи. А значението на думите и контекста на хрумванията... или енергията в междуредията, където плуват звезди...? Боже, ние сме безкрайни!
Поздравления от мен! И усмивки ослънчени. /Да не се чете слънчасали! :)))/
цитирай
12. sulla - Чест и почитание!
21.07.2007 22:33
Изкуството да четеш често е по-трудно от изкуството да пишеш.
цитирай
13. tessy - тогава
22.07.2007 23:12
мен как си ме представяш? :)
цитирай
14. estrella - Хех
23.07.2007 10:32
не мога да опиша как чувам гласа ти:) Но ако се срещнем, ще ти кажа дали е такъв или не:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3713306
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915