Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.04.2008 09:22 - Home, sweet home в ремонт
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1871 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2008 09:23


Някъде между 2455 и 2556 епизод на филма „Ремонтът на Естрея“ въпросната Естрея, т.е аз, намери малко време, сили и чисти ръце, за да запамети, запази и консервира за бъдещите поколения моментното състояние на иначе гостоприемния си дом.

След като преди две съботи седмина герои й помогнаха да изнесе стария си живот и да го хвърли на боклука (ще съм ви благодарна до края на живота си, хора), новият живот започна полека-лека да влиза в дома ми.

Самото влизане е мръсно, брутално, безцеремонно, прашно, шумно, нервно, украсено с безконечни разговори с Филип, a.k.a Zamaska или просто „Шефа“, както и с неколкократни разговори с мами, която е луда жена и е в състояние да изнесе десет квадрата плочки сама на гръб до N-тия етаж.

В настоящия момент домът ми изглежда горе-долу така:


Кухнята, в която смятам да правя палачинки. Скоро.


image


Холът, който ще стане свидетел на много мартинита,много бяло вино, бира, приятели, chambao и ... млъкни сърце. Моля, обърнете внимание на новите ми прозорци!


image

И преди да ви оставя да си плюете три пъти в пазвата и да си кажете "Пу пу, добре че не е у нас", банята:


image

Къде се къпем ли? В съседката. Разхождам се по хавлия из кооперацията, вече успях да изкарам ангелите  на бабата от долния етаж, но тя е силна жена, ще се възстанови.

Майсторите идват. Пак.





Тагове:   home,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. zari - Нали има една нашенска клетва:
12.04.2008 09:44
Дано ти влязат майстори в къщата!
Успех и с пожелания да посрещнете хубавите слънчеви дни обновена и сияйна!
цитирай
2. luminous - Лелеее ...
12.04.2008 09:52
не си сама :-)
И аз съм в ремонт ...
Че на мен една кухня ми взе акъла, а не те знам теб как се справяш с цялата къщичка.
На всичкото отгоре у дома майстор съм аз :-))))
Познай за какво става дума! Ама скоро ще се фръцкам с нова кухничка ;-)
На теб успех и ... умната с хавлията по етажите ;-)
цитирай
3. estrella - Хихи,
12.04.2008 10:07
мерси, мерси:) Обновена и сияйна, дам, точно така смятам да стане. Луминоус, съчувствам ти:)
цитирай
4. eleni - ох, нахлуват страховити спомени...
12.04.2008 17:03
... отпреди 6-7 години, когато имаше подобна акция разпростряна върху половината от онези 250 квадрата, които обитавам. Беше епично, наистина. Но пък после - кра-со-та:)
цитирай
5. dinka - ha ha ha :)))
12.04.2008 18:50
Какво говорите, моля. :)) Ние освен ремонти си докарахме още една беля. Прибрахме си я от улицата! Майстора на банята го бе извадил в последния момент от канала за тоалетната чиния... :) Ех спомени :)))
После следва едно голямо и брутално почистване...
но после... Наистина си струва всичкия този зор! Поздрави съседката! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3715933
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915