Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.05.2008 00:21 - ПИБ и Бербатов
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5623 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 27.05.2008 10:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Машината на кризисния ПР на ПИБ най-сетне се задвижи, за моя най-голяма радост. Току що гледах ужасно дълга реклама с Димитър Бербатов, който обясняваше прекрасни неща за феновете, важността на головете, усещането да ти крещят името на стадиона...

Бербо красив, с интонация много по-добра от на някои професионални актьори и зрителят, в конкретния случай аз, стои и се чуди това реклама на идващото първенство ли е, на спортно предаване или какво.

Идва моментът, в който питат Бербатов той самия на кого е фен, той се усмихва закачливо и казва – на Първа инвестиционна банка.

Като оставим настрана вътрешноведомствените ни шеги за ПИБ, опашките от по трима души на техен банкомат на бензиностанцията и отражението й върху съдбата на банката, случилото се с ПИБ през последните няколко седмици си е направо за филм.

Понеже това е Моята банка (ах не, „нашата“ банка е – моята и на Бербатов), радвам й се много и никак не ми се искаше да я сменям.

Няма как да не призная, че реакцията им, макар и малко закъсняла, е много уместна: масирана реклама, но без да е супер досадно, депозити с най-висока лихва и всичко останало, което е позволено на една банка, за да защити себе си след урагана „Леля Монка“*

*Леля Монка е чистачката в нашия блок. Знае всичко. Беше разказала на комшийките, включително на баба ми, че видяла по телевизията как съм се оженила на шумно рокерско тържество. Последното разбира се никак не кореспондира с истината.





Тагове:   бербатов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. koshikisan - Не знам...
27.05.2008 00:35
...какво общо има леля Монка и Бербо с ПИБ обаче тия хора ако не си върнат старото онлайн банкиране, животът ми със сигурност ще се скъси с някоя и друга година... Представям си колко пари са се изръсили да купят тая Мега извратена и тъпа система за онлайн услугите им. Всъщност не мога да си представя, но е нелепо да се ползва такава неудобна меко казано идиотска клиентска среда. Жив пример как нещо от добре може да стане супер зле. На колежката ми обяснили по телефона, че след първите няколко дни хората преодолели стреса!!!!!!?!?!? Такава ли е целта, питам? Малко ни е останалия стрес, та и да не можем да си разплатим сметките с клиентите и доставчиците... да нямаш запазен нито един кореспондент за плащане и да ги въвеждаш наново, че си нямаш друга работа. Мизерия :(
За рекламата съм съгласна, аз дори се разсеях и забравих да гледам за какво иде реч. Слухът ми допусна да регистрира назоваването на банката и се почудих какво изобщо си мислят, че постигат с това... Отегчават и с рекламата и с продуктите си. Зле, много зле. Дано се сменят мозъците, от които зависи това!
цитирай
2. estrella - Леля Монка
27.05.2008 01:08
влиза тук в ролята на метафора на Слуха:) Интернетбанкирането на ПИБ се скапа заради въвеждането на нова система. Има си сайтове за финансова информация, пише си. Няма да влизам в ролята на защитник на банката, но хората са склонни да вярват много повече на леля Монка, отколкото на всичко останало, а не трябва да е така.
цитирай
3. gamina - мхм
27.05.2008 11:12
Не съм гледала Бербатов, но смятам засега да остана вярна на ПИБ, въпреки че ми скъсаха нервичките в началото на месеца - заплатата ми закъсня с 13 дена, имах проблеми и с epay... бях им безумно бясна, дано да е единичен случай.
цитирай
4. dexter - И аз съм фен
27.05.2008 11:20
По-принцип мразя да вися по банки, да излизам от работа в 15 часа, за да хвана някой клон, ама с офисите на ПИБ, които работят до 22 часа + събота и неделя (в моловете) направо се родих. А и какви служителки са наслагали... иде ми да тегля и да внасям и пак да тегля...
Доста им е кофти интернет банкирането, ама дано го фикснат.
Иначе за слуха честно казано и аз се постреснах.
Този коментар стана като зле скалъпена реклама, но наистина не в момента няма по добро обслужване в бг банките...
цитирай
5. анонимен - Айде на баницата
27.05.2008 12:04
Не знаех че ПИБ имат толкова много 'неплатени' рекламни лица. Кампанията върви вече с пълна пара явно. "Спасете червената банка!!!"
цитирай
6. estrella - Анонимен,
27.05.2008 12:40
а не можеш ли да приемеш обратната версия - че някой нарочно плюе по банката?
И изобщо - защо когато някой похвали нещо, се смята, че му е платено, а когато го оплюе - че е честен?
цитирай
7. анонимен - една бургазлийка
27.05.2008 14:36
Аз пък въобще не съм доволна от обслужването в ПИБ. Имам кредит към кредитна институция, която се обслужда от ПИБ и всеки месец се изнервях от чакане по опашки. Поне 5 пъти / за толкова си спомням/ ми се е случвало системата да не им работи. Винаги вечно "знаещи" касиерки, киото се държат все едно,че ти си с пет висши по банково дело и трябва да си запознат с всичко............Общо взето пълен хаус. Единственото им предимство е че си направиха работното време на един от офисите до 21 часа. Но вече не съм клиент на тази банка. Открих си разплащателна сметка в друга / няма да казвам коя, за да не прозвучи като реклама/ и от там си погасявам всички плащания.
Така, ча аз не съм фен на ПИБ
цитирай
8. estrella - Защо
27.05.2008 14:52
не кажеш коя е банката? Ако наистина си доволна от обслужването там, ще помогнеш и на други хора да си решат банковите неволи, без значение дали с ПИБ, Райфайзен, Пиреус или която и да е друга.
цитирай
9. elensia - Хвалиш банката заради хубава реклама?
27.05.2008 14:58
Тъй като съм от засегнатите клиенти, не мога да подмина този безсмислен постинг. Хората, които се отказват в момента от тази банка се отказват предимно заради факта, че не могат да си свършат работата. И се съмнявам, че някаква реклама ще спаси положението. Ако ти покрай миграцията в продължение на един ден получиш 1400 смс-а, всеки един с една транзакция от кредитната ти карта и се наложи да ги платиш от собствения си джоб, да видим колко време ще останеш клиент на банката.
цитирай
10. benoa - Интересен ход
27.05.2008 15:00
при положение че Берб печели около 250к на седмица :)
цитирай
11. анонимен - една бургазлийка
27.05.2008 15:22
Добре ще ти кажа, коя е банката - ПРО кредит банк.
Станах техен клиент, когато един ден два пъти излязох до работа за да си внеса дължимата сума по кредита в ПИБ и двата пъти не им работеше системата, а така се случи че беше след няколко празнични дни и този ден беше последният в който мога да си внеса дължимата сума без да ми начислят лихв. Ядосана до безкрайност влязох в Прокредит / офиси те им са врата до врата/ , любезна охрана / жана / ме попита какво искам да направя и ме насочи на плавилното гише, от там любезно момиче ми обясни простичко какво трябва да направя, откри ми разплащателна сметка и всичкото това в рамките на 15 минути.
Очарована съм от обслужването в тази банка , не само в офиса им в к-с Славейков където бях обслужена първият път, но и и във всичките им други офиси. Ако ви се наложи, някога да търсите банка , в която да бъдете обслужени бързо и нещата да ви се обяснят в най - простичко - това е банката.
Прозвуча като реклама, но estrela - ти беше виновна.
А между другото в Райфайзен също е много изнервящо обсулжването - имала съм си и с тях взимане даване.
цитирай
12. анонимен - една бургазлийка
27.05.2008 15:23
извинявам се за грешките ми в горният коментар, но така е , като пишеш от работа и гледаш да не те хване шефа :)
цитирай
13. анонимен - Estrela,
27.05.2008 15:25
Извинявам ти се за Анонимен - знам много за ПИБ и какво се мъти вътре. Повярвай ми - не искаш да знаеш как се управляват парите ти там, колкото и да са. Не плюя, а изказвам своето обективно мнение за това, което виждам. Поздравявам те че не си от най-глезените клиенти на банковата система и можеш някакси да преглътнеш факта, че работата която вършиш иначе за минути сега ти се налага да вършиш с губене на десетки минути. В забързания ни живот ти губиш от това, а не се усещаш как си плащаш допълнително за масрафа. Поговори с някой който е по-наясно със сферата. Иначе и аз мога да хваля една институция заради (и може би само) поразголените мацки по фирмени шалчета, но не тази от която зависят парите ми. Пазарът не прощава на институции с висше самочувствие, почиващо единствено върху думичката "Първа". ПЧБ също беше 'първа' и размислите в/у тази аналогия оставям на теб.
А и още нещо - имай едно на ум че с този постинг и с коментарите към него си осигури вниманието на големия брат, собственик на този блог-форум ( и не само на него). Съвсем скоро ще разбереш че дори в блоговете и форумите в Интернет има цензура и твоите постинги ще минат малко на сянка. Вече се случи на моя позната.
цитирай
14. estrella - Признавам
27.05.2008 16:20
че да, начина на работа на една банка не ми е съвсем познат. Не ми е познати и начина, по който се прави мартинито примерно, но си го харесвам. Колкото до Големия брат, цензурата в интернет и прочее, не ми се подхваща темата, защото ще стане вдругиден, но до сега знам само за един случай на очевиден опит за контролиране на мнение и от е от органите на реда - злополучният случай с Мишел, неговия блог и постовете за Рила и протестите.
Хареса ми рекламата, хареса ми поведението на ПИБ, казах го, толкоз. Всеки има глава на раменете си и сам взима решение за собствените си пари/предпочитана банка/любимо пиене/. Не харесвам синдрома на тълпата и разпространяването на слухове и никога няма да се примиря с нежеланието на хората да проверяват достоверността на информацията, която получават, а чуват само това, което им изнася. Спирам, че то стана като пост:)
Хубав ден на всички.
цитирай
15. marinov - Права си, но не можеш да отречеш, че ...
27.05.2008 16:28
Права си, но не можеш да отречеш, че интернет банкирането им не струва. Това също изигра роля за паниката миналите седмици, послужи като катализатор. Ако бизнесът ти зависи изцяло от интернет банкирането, трябва да си луд, за да си клиент на ПИБ.
цитирай
16. estrella - Ако
27.05.2008 17:14
хората четяха повече, щяха да знаят за новия софтуер. Не казвам, че в банката нямаше проблеми, a che masiranata im reklama mi napravi dobro vpe4atlenie. Zakusnjaha i mojeha da se pogrijat horata da znajat ot samite tjah kakvo se slu4va v bankata.
цитирай
17. анонимен - Estrella,
27.05.2008 17:36
Всичко е заради Бербатов. Ти си типичния резултат от нещастна рекламна кампания. Аз съм левскар и не съм гей, така че рекламата не ми действа. Живей в рамката и не се напрягай - и без това си далече от истината.
цитирай
18. estrella - Анонимен 17,
27.05.2008 17:45
развесели ме:) Особено това за рамката ми хареса много.
цитирай
19. анонимен - ///
28.05.2008 10:05
останах с убеждението че леля Мони го е писала ;
цитирай
20. estrella - Кое
28.05.2008 13:50
е писано от леля Монка?:))
цитирай
21. анонимен - Who's the bank!?
29.05.2008 06:08
Наша,ваша банка!
Това е тяхната банка в която вие си оставихте парите, а те си купиха курортите!
цитирай
22. анонимен - RE: Who's the bank!?
30.05.2008 10:08
Какви курорти бе хора!? От къде тази информация, че са си купили курорти? Аз пък знам от "най-сигурен източник", че нямат вложения в тази сфера. На мен лично ми дойде в повече да чета твърдения от "информирани и знаещи" за това и онова. Дали не е по-лесно за всички, които се интересуват от ПИБ (в конкретния случай) да се запознаят с публичната информация по темата, която например БНБ изнася.
цитирай
23. анонимен - RE: Who's the bank!?
30.05.2008 10:21
Мили хора, с доста глупости се занимавате заради прекалената си компетентност. Знанието носи нещастие. Предлагам голямо междучасие от злобата и простотията - вижте линка http://www.youtube.com/watch?v=4d4L4hiSHNw
Опитайте да си представите, че можете да сте доволни с това, което имате и оставете симатичната банка просто да работи. Слънчев ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3698019
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915