Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.06.2008 14:18 - Такова свинство!
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1673 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2008 14:27


image
Гадост и зараза. Брех да му се не види (както един французин си беше превел „е** му майката“ с един онлайн преводач). И всички аграрно-каруцарски думички, които мога да се сетя, използвах, но все още ми иде да гръмна някой.

Пичовете с ламината, дето трябваше да ми го сложат, само да ми го сложат, не да ми го качват, аз вчера си го качих сама, щото от училище още ми викат Желязната, та пичовете с ламината дойдоха до пред входа и казаха „сори, ама нема къде да паркираме, ще дойдем пак в неделя“.

как в неделя бе, алоооо, тва неделя е след триста години, живота ми в чакалня на майстори се превърна. Не им се дават пари за паркинг просто, три лева ли е, колко е, не знам, аз съм джони пешеходеца и не ги разбирам тия неща, но факта си е факт, че ще трябва да чакам до неделя хората на Домко да дойдат да си свършат работата.

Пак ще се правя на Началник отдел човешки ресурси, не мога да купя толкова уиски, колкото имам да черпя приятелите си, даже и новата ми заплата няма да ми стигне.

На всичкото отгоре май сладката ми синьо-бяла баня лекинко тече в спалнята и само мисълта за разбити плочки ме докара до истерия.

Няма да го мисля, не искам, отказвам, ако ще на кукувицата отдолу водопад да й се излее на главата.

image

Слушам 33 път слънчевата песен, ама тука все още гърми и трещи.

Взех си отпуска половин ден, за да мога да се ядосвам на спокойствие. Да си трещя и гърмя, както вече казах, дори не ми се пише, което вече е страшно, отново ме заболя главата по онзи безумен начин като преди великден, добре поне че други драми няма, освен ремонтните, че не в Мадрид, а на Северния полюс щях да се скрия.

Там поне им е забавно. Нищо че им е студено.

Ако имах легло, щях да си поспя следобедно за радост на душата. Но нямам легло. Изправено е в коридора, защото трябваше да ми сложат ламината днес.

Няма да е днес. Чак в неделя. Защото нямало къде да паркират....

Такова свинство!



П. С. : Ей ме на, усмихнах се чак на 36 път слушане, най-сетне. Sunny, thank you for the smile on your face, на-на-на:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Не са прави!!!
12.06.2008 14:40
ша знайш.
И те не са прави, че и майките им не са прави!!!
цитирай
2. estrella - знам,
12.06.2008 15:12
че не са прави. и за майките им знам всичко необходимо. Смятам в неделя да им споделя знанието си.
цитирай
3. dexter - Споко де
12.06.2008 16:09
Пред финал си. Както се разбрахме за коледа ще си стоиш спокойно на дивана и ще се сещаш за предходната-последна седмица от ремонта!
цитирай
4. estrella - Dexter,
12.06.2008 17:16
нееееееееее, не искаааааааааааам такааааааааааааааа:'(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3713151
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915