Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.12.2008 09:35 - Статично електричество
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1457 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако хвана крушка, ще светне. 100%!

Пръскащото нещо за обем, което кака ти Соня ми сложи в подкъсената коса се промъкна във всяко косъмче и го държи изправено нагоре като пролетна трева.

Брр, че гадно. Нямам топла вода и ми остава само да преобразувам статичното електричество в хигиенизиращата сила на Съботата.

Взривилата се в себе си антиматерия от сто и не знам коя страница съвсем ме "наостри". Луните и звездите също са много по-наелектрезиращи от маргаритките и изобщо - вярно ще взема да светна.

Това с преобразуването обаче не съм го доучила като хората явно, защото ми е студено. Т.е не мога да превърна статичното електричество в топлина, а това си е прецакващо малко, защото пак до Т-я опрях. Не мога да им пиша името на тези цялото, схващат ми се пръстите.

Дали ще има ток за стоплянето на една чаша чай? Ще опитам.

След малко, като се размразя.

Сега съм замръзнала като нивото на увеселителните ми пари, демек всичко е в сковано в лед и неизползваемост.

Тресе ме, бе, тресе ме.

Поне е събота. Спи ми се, но ми е добре да се влача из къщи почти спейки, защото не е задължително да се разсънвам съвсем.

Тортени чинии ме чакат, ама няма топла вода. Чиниите поне няма опасност да се разболеят от студа.

Отивам да си направя чай.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3713141
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915