Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.04.2009 13:08 - Сблъсък с чистотата
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2109 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2009 13:12


или заради едни 500 лева по-малко...

Толкова щеше да ми струва всичките ми прозорци да се отварят. С 500 лева по-скъпо от това, което платих, а то в крайна сметка не беше кон и вол. Само половин овца.

Цялата овца съм аз, заради първото изречение.

Ако не се бях стиснала за въпросните 500 лева, които после изпих на мартини и кафета с мляко през Онази великденска отпуска, сега нито щях да се мразя така, нито прозорците ми щяха да са толкова чудесно замазни.

Когато сутрин гледах с умиление как миячите на прозорци с две движения превръщат зацапаното стъкло на магазина в нещо почти прозрачно (блъскала съм се няколко пъти в добре измити стъкла), си мислех, че това устройство с гъбата и гумичката едва ли не самичко мие. Човек само трябва да го придържа.

Не е вярно. НЕ Е ВЯРНО!

(тук се тръшкам, тропам с ръце и крака, рева)

Зверски трудно е хем да си изпружен като солета, под ъгъл от 56 градуса, да държиш ОНОВА-дето-не-искам-и-не-знам-как-се-казва с дясната ръка, защото, ако го държа с лявата, пред мен няма да има прозорец, а ще мия синевата, хем да натискаш с все сила, защото това е начинът да работиш с това чудо.

Като резултат от тия зверски движения, се получават само зверски замазни деруги. Прозрачност и чистота - тц.

Но аз не се отчайвам. О не! Засега опрях само до помощ от другарче, пораснало повече от моите смешнички 167 сантиметра.

После ще викна специалните части. Те така или иначе се провесват от покрива, когато искат да нахлуят в нечия къща (така поне твърди филма "Коледна ваканция). В момента, в който тия момчета с черните дрешки се пуснат до прозорците ми, с рязко движение ще им подам онова за миенето и ще затворя.

Те ще ми влязат в положението.

А в краен случай ще се обадя на пожарната. Улицата долу е широка, има място за две цистерни.

И прозорците ми ще светнат, ех...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mamas - Ха-ха!
12.04.2009 13:25
Така искрено си изляла болката си, остава само да се присъединя! И едва ли ще съм само аз...
Честит празник! Излез навън, не гледай през прозореца!
цитирай
2. estrella - Честит празник и на теб :)
12.04.2009 13:38
От седене навън са ми в такова положение прозорците, дам. Ако не днес, няма кога. ;)
цитирай
3. lemonpie - :))))))))
12.04.2009 13:45
Прати после спец частите към нас, че имам същия проблем - не беше заради 500 лв, но наистина не помислих как ще си мия прозорците като не се отварят отвсякъде и то защото миенето на прозорци не ми е първото занимание сутрин :Р
цитирай
4. estrella - Има още един начин
12.04.2009 14:00
но не знам колко пъти може да се повтори:) Самия стъклопакет се сваля. Само стъклото;) Правиха го, когато уплътняваха прозорците отвън. Вероятно, ако се примолим, ще могат да идват да ни свалят стъклата два пъти годишно;)
цитирай
5. yoshi - Ух, да!
13.04.2009 17:13
Аз затова първо си измих тези, дето мога да ги правя идеално чисти и кристални, обаче днес-утре ме чака и твоето упражнение с нещото, което наричам стъргач. Понеже само стърже, но не чисти. Евентуално с негова помощ ще се наглася с тендовагинит по Великден, но...нали красотата иска жертви, прозорчената - тоже:-)
цитирай
6. estrella - Челен опит
13.04.2009 17:45
За по-резултиращи резултати (!), след всяко истъргване с гумичката, е хубаво същата да се избърсва с парцал, иначе мазането става чутовно. Боже, даваме си съвети за миене на прозорци, до къде го докарахме хахаха
цитирай
7. yoshi - До първата от двете годишни драми:-)
13.04.2009 21:09
Благодаря за споделения челен опит. Ще доложа за постигнатите резултиращи резултати с другата част от прозорците (ако мога да пиша след това, де:-).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3696415
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915