Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.11.2006 16:19 - Мисля си за моловете...
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5055 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дано и те да си мислят за мен;)

Та мисля си аз, че нашите молове май са малко по-скъпи, отколкото трябва.

В другите страни, ах как обичаме всички да се сравняваме с другите страни, та в другите страни пазаруването от Мол не е събитие, както би било тук.

Ходих аз, като всеки уважаващ себе си жител на София, да видя Сити центъра, защото в центъра е различно, нали се сещате;)

Доколкото знам, Моловете като замисъл, са предназначени за масовия потребител – всичко на едно място. И магазини да има, и ядене и кино и изобщо- като ще се харчат пари, да е на едно място.

Какво излиза обаче? Че в моловете си имаме още една Витошка, скъпи марки, добре подредени магазини, но празни.

Ако не е Пикадили, едва ли и тези хора, които има сега в ССЦ, щяха да са вътре.

Защо няма обикновена закусвалня? Или поне Макдоналдс или КФС?

Предполага се явно, че клиенти на моловете ще са дами, които след закупуването на два чифта обувки от по 100 лева и три грозни поли от 80 лева, ще седнат да хапнат по едно суши и с радост да приключат деня.

Не, благодаря. Без мен. Ще ходя да си се разхождам там, да си купувам желирани бонбони от Пикадили и ще чакам по-добри дни.

Най-вече що се отнася до модните тенденции:)



Тагове:   мисля,   моловете,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. next - Моловете са новото необходимо зло
05.11.2006 16:33
Моловете са измерител на стандарта на живот. Цените са високи, а колкото по-голям е броят им това предполага и по-висок стандарт. Липсата им досега е показателна. В Унгария се появиха преди 10 години.
Следващите нововъведения, на които ще се радваме догодина са хард дискаунтърите и аутлетите. Те вече са в ниския ценови сегмент и не предлагат маркови стоки.
цитирай
2. starlight - e kak
05.11.2006 16:44
баш KFC си има в мол-а
цитирай
3. estrella - ССЦ
05.11.2006 17:10
също е мол, нищо, че не се казва така;) За Сити център софия говоря аз, Мол ъф София ми е далече;)
цитирай
4. celebrities - И са голямо спасение..
05.11.2006 17:48
..през зимата:)
цитирай
5. estrella - JOnes
05.11.2006 18:24
съвсем прав си :) И съвсем в унисон с вече новогодишното ми настроение:)
цитирай
6. andreytcho - не са необходими моловете
05.11.2006 23:38
ами е необходимо за хората които продават каквото и да е да разберат че има по добър начин да се продават нещата:
1.услужлив и приятен продавач
2.подреден и чист магазин
3.маркирани цени (а не само да се редят парцали)

Бил съм в 2 от 3те мола и да не са като тези в Америка но са по добре от витошка.
Много са зле тоалетните (малки, мръсни) не мога да разбера защо, имайки предвид че тоалетните в СоМол-а в кино-то са перфектни, бих искал и останалите да са така. Не че съм голям пикльо ама обичам да пия кока кола и около литър та се налага.
Абе и каква е работата с излизането от кината в Арена и моловете, обикаляш, излизаш, влизаш. Ебати чувствам се като че съм овца.
цитирай
7. killu -
06.11.2006 11:50
ХАХАХАХА
а аз си мисля за моловете така
1/mol=Are
или числото на Авогадро е равно на 1 върху мол или е равно на 6.022Е+23
или изразява броя молекули в един мол вещество.
цитирай
8. fugitive - Единствената причина,
06.11.2006 12:02
поради която влизам в Шити Центъра е заради клона на Първа Инвестиционна и съответния банкомат, Пикадилито, в което наистина има всичко и евентуално до киното. А, да, и пицарията става.
цитирай
9. rainbow - ...
10.11.2006 10:21
След две години живот в Америка, моята приятелка се върна и разглеждайки Mall of Sofia каза, че там Мол-овете са магазини за евтин трикотаж и че стоките са на съвсем нормални цени... даже и на разпродажба... всичко за масовия потребител... показа ми две страхотни чанти, които си била взела за по 1.65 $ едната... Така че за Mall of Sofia NO COMMENT!!! Ще минат и без мен...

Много здраве :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3716356
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915