Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.04.2007 21:37 - Тежките думи
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6154 Коментари: 26 Гласове:
0



Много рядко се ядосвам. И гледам бързо да ми мине.

А още по-рядко казвам на глас тежки думи.

Днес обаче си изпуснах нервите и все още ми горчи. Въпреки дъвчащите бонбони, които младежа ми купи.

Вбеси ме това, че в стая, в която работят 13 човека, не всички са готови да се съобразяват с другия.

И понеже съм готова да стоя с гръб към климатика, да работя с яке цяла зима, защото не всички издържат на толкова топло, на колкото и аз и понеже в първите пролетни трябваше отново да съм облечена с яке, изпуших.

Чисто и просто изпуших и казах някви неща, които не приличат нито на момиче, нито на мен, нито на никого да ги казва когато не е сам, на тъмно и под одеялото.

Едва ли някой е обърнал чак толкова голямо внимание на това, което казах. Но пък на мен ми горчи.

И за да изляза от конкретния случай и да премина към общото, как става напасването между 13 различни човека?

Когато половината са мъже, а другата половина жени, това е достатъчно условие да не се разбират добре на тема температура, защото е доказано, че на мъжете винаги им е по-топло.

Сигурно е защото жените са студенокръвни животни, но това е друга тема.

Кое е по-важно?Да запазиш здравето си или да оставиш някой да се чувства добре, което е не по-малко важно за неговото здраве.

Как да протече разговор, когато едните казват "Облечи се", а другите казват "Съблечи се".

Ако през април е топло, какво ще правим през юли?

И последният, много важен въпрос - трябва ли Естрея да ходи целогодишно облечена като за Северния полюс само и само за да има мир?

Рядко се обръщам директно към някого, да не кажа никога, но - сори, пичове, изпуснах си нервите.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. andreytcho - абе псувай по-често и няма да ти тежи толкова
23.04.2007 22:07
аз поне така правя :))
цитирай
2. estrella - Абе
23.04.2007 22:12
то не е като да не псувам, ама явно трябва да си проведа терапията на Хъкълбери Фин - да се кача на тавана, за да си попуша и да си попсувам;)
цитирай
3. felixkotkov - Милата.. подухва към теб, вярно е....
23.04.2007 22:41
аз също съм ааадски зиморничава. и понеже сме неква сила мисля, че ще можем да надвием все някак над онези дето толкоз мразят топлото слънце на пустинята...
аз мразя климатиците. а в стаята има такъв. да го убием!
цитирай
4. estrella - Не
23.04.2007 22:50
съм сама:)Ура!
цитирай
5. monnio - стана ми смешно
23.04.2007 22:51
ние също имаме проблеми с климатика, но не за това ми е приказката...
ние имаме частично затворен за служителите форум, там си пишем болежките. ти ползваш фирмения блог да се извиниш:)
дано твоите са по разбрани от моите...
цитирай
6. sashetu - *
23.04.2007 22:54
муцунке.. наложете се бе :Р
направете коалиция срещу обичащите климатика :РРр
:))
хаха
това сега шегувка.. ама и аз мразя климатика
и мисля, че му е рано да се пуска още..
лятото в жегите 40 градуса може, ама сега...
убийте го ... с камъъъъни!
ти ще победиш!
аз знам... :) гуш
цитирай
7. estrella - Monnio,
24.04.2007 09:35
това е личният ми блог:) Фактът, че се помещава в един от фирмените ни сайтове е просто удобно съвпадение:)
Саше, с една раница дойдох, ще те държа в течение за борбата с климатика, хохо.
цитирай
8. monnio - estrella,
24.04.2007 11:11
корекцията е приета, съгрешилият ще бъдат награден с 6 месечна екскурзия в Сибир през зимата:)
може пък се научи да пие водка в чест на приятните съвпадения;)
цитирай
9. estrella - Там
24.04.2007 11:35
там ви е мястото на всички студенолюбиви и съгрешили, хохо. Но съм чувала, че водка може да се пие и на плажа;)
цитирай
10. eleni - хехе
24.04.2007 11:45
мойте пък цяла зима не могат да решат как точно да ме уморят - от задушаване, с димната пелена в стаята или от пневмония, защото като одимят околовръст до степен да няма видимост от мен до съседното бюро и започва да ги гризе съвестта и изпонаотворят всички прозорци, които са 11 на брой и си ***** майката си *****.
Не се давайте с Елена, климатиците са си гнус:)
цитирай
11. estrella - Е нее
24.04.2007 12:06
това с пушенето е гадно, дори за мен. Да, климатиците съкс.
цитирай
12. eleni - навивам ги да минат на наргиле:)
24.04.2007 12:12
щото ароматът е по-инакъв, а и ще придаде едно ориенталско кажгоде на работното ни място. Даже везани възглавнички съм им обещала:)))
цитирай
13. estrella - Хахахах
24.04.2007 12:15
идейно, идейно. Но и наргилето е вредно, не се заблуждавай;)
цитирай
14. eleni - вредно, ама
24.04.2007 12:26
поне навява мисли от 1001 нощ:)))Пък и той, животът, като цяло... се отразява, та съм се отказала да го давам прекалено здравословно. Просто искам да мога да дишам:)Ще видим как ще протекат преговорите за наргилето:Р


цитирай
15. estrella - Стискам палци.
24.04.2007 12:30
Аз като чуя наргиле и все за хашиш се сещам. Знам, че не съм права, ама ориенталските традиции не ме влекат, да не кажа друга думичка...
цитирай
16. eleni - ама тва е щото не си пушила наргиле
24.04.2007 12:40
в стар магазин за килими в скришните улички на Истанбул:)Тютюнът мирише на ябълки и мед, или на розова вода или на някаква друга чудесия, а към него върви турско кафе. И локум. И цял следобед сладки приказки. И лимонада от истински лимони пред тебе изтисскана. И ядки, каквито тука нямаааа. И един човечец, който свиреше едни закачливо-чувствени мелодии на една особена флейта в другия край на каменнния двор, където се намираше магазинчето за килими.
Ей-така го разбирам аз ориента:)
цитирай
17. monnio - ей, какви спомени отприщихте. . . ...
24.04.2007 13:00
ей, какви спомени отприщихте...
само два пъти съм пушил наргиле при един познат художник. много вървежно бе това, все имаше разни квалитетни женоря привлечени от дивните аромати и дините музики дето пущаше, ей това дискче си го записах от него
http://store2.data.bg/simkata/music/SALAM%20DELTA/

ако бяхте в стая със северно изложение строена сякаш за лятна резиденция щяхте да се влюбите в климатика, вервайте ми, сега подухва приятностно и държи към 22 градуса иначе още от сега съм си в сибир;)
цитирай
18. estrella - темата
24.04.2007 13:00
за ориента е много дълга и ще пиша друг път за това. Само ще кажа, че на 3 март се празнува именно отделянето ни от тази ориенталщина. Както и да е. Ще пиша друг път.
цитирай
19. gadget - Имаш ли секси дрешки?
24.04.2007 21:29
Ако имаш, покажи ги за миг и гледай как всички ще търпят горещото само и само да зърват нещо по-голо! Като мъж съм готов да усиля климатика на макс за такива неща. Преди време имаше една такава басня - за вятъра и слънцето. Разкажи им я в комплект със загатване на дрехите под якето!
цитирай
20. estrella - Не
24.04.2007 23:28
съм такъв тип.. аз цици не размятвам. Размятвам мъдрости, ама кой иска акъл от жена. Благодаря за съвета все пак:)
цитирай
21. gadget - Хм, взима се акъл...
25.04.2007 11:58
... от жена, но това става мълчаливо и без да се казва! Защото ще се започне "Ама ето че съм права", "Аз нали ти казвах/м", "Какво стана предния път, а?" и затова аз се замислям за казаните думи, но не ги коментирам. Или поне това което казва гаджето...
цитирай
22. анонимен - qcdGYDCFhGx
24.06.2011 02:32
TYVM you've solved all my porblems
цитирай
23. анонимен - AJSzObjRAtbYgEQ
24.06.2011 13:33
WQw9xa <a href="http://xrabumyfdxoj.com/">xrabumyfdxoj</a>
цитирай
24. анонимен - IgIjPYgYHgPAyXJM
25.06.2011 16:23
G7LINT , [url=http://zacowdspccaa.com/]zacowdspccaa[/url], [link=http://csikgntfwuox.com/]csikgntfwuox[/link], http://woywpovekuqv.com/
цитирай
25. анонимен - GbMAXbtyQwlK
26.06.2011 15:09
T3HnY5 <a href="http://eqjosjshtypa.com/">eqjosjshtypa</a>
цитирай
26. анонимен - uVwTbqXTcaj
27.06.2011 17:09
2TriVj , [url=http://lznogegowmey.com/]lznogegowmey[/url], [link=http://yyhwnsamcggk.com/]yyhwnsamcggk[/link], http://dlnahxyhrmiu.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3717191
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915